Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta at Troll, med RV i spissen, nå har nådd 36 medlemmer i deres lille familieselskap bestående av hovedstamme og akademi. Jeg, og mange her på forumet, skjønner at innleggene mine fikk oppmerksomhet rettet mot de mindre i hovedstammen til TROLL, og deres traumatiske opplevelser der de kunne bli sparket når som helst for at andre spillere med mer poeng skulle få plass. For at dette ikke skulle gagne videre på samvittigheten til RV og hans slaver i ledelsen, så ble det opprettet en ny stamme sånn at alle skal få plass. Litt synd at de alltid vil leve i skyggen av hovedstammen TROLL, som ikke har noe bra eksempel å vise videre til sin understamme.

Hva er "hovedstammen" og hva er "akademistammen"? For vi har vekslet på å være rang 2 flere ganger i dag. Vi har ett forum, en ledelse, en reservasjonsplan og en strategi. Vi er en stamme, bortsett fra på rangstigen.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hva er "hovedstammen" og hva er "akademistammen"? For vi har vekslet på å være rang 2 flere ganger i dag. Vi har ett forum, en ledelse, en reservasjonsplan og en strategi. Vi er en stamme, bortsett fra på rangstigen.

Uansett hvor mye du vrir og vender på det, Reisverket, vil det alltid være to forskjellige stammer. At dere har et felles mål, en felles ledelse og et felles forum er 2 ut av 3 fra hva en vanlig alliert har med en annen stamme med samme mål og fokus. I tilfelle det ikke var opplysende nok ut fra rang og infotekst, så er "TROLL" hovedstammen. Du må gjerne fortsette å fortelle dine egne stammemedlemmer at de lever i grønne daler, hvor det gror gull på både stein og busk, uten at det er heeelt sånn i realiteten.

Synes du det er gøy å rekruttere både adlingsmaterial og diverse annet til egen stamme, og akademistammen, for å kjempe mot resten av verden? Dere har majoriteten av de aktive spillerene, det eneste som skranter hos dere er nivået på hver spiller. Nå skal jeg ikke generalisere, for dere har jo noen greie spillere, men jeg kan tenke meg at det er et irritasjonsmoment hos de når de mangler adlingsmål siden alt rundt de har blitt tatt inn.
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Fact is that I think people underestimate Troll :mehe:

Well I wouldn't be so sure 'bout that.

0cdba81cec18f21f5750562767868d68.png
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
I tilfelle det ikke var opplysende nok ut fra rang og infotekst, så er "TROLL" hovedstammen.

Det har blitt bevist flere ganger at begge stammene er like, der flere spillere fra det du sier som er 'hovedstammen' har flyttet over til den andre stammen, det du kaller for 'akademistammen' uten noen spesiell grunn.
Så det du påstår er rett og slett feil ettersom det er ingen konkret bevis som backer det du sier.

Bra forsøk da, but try harder next time ;)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det har blitt bevist flere ganger at begge stammene er like, der flere spillere fra det du sier som er 'hovedstammen' har flyttet over til den andre stammen, det du kaller for 'akademistammen' uten noen spesiell grunn.
Så det du påstår er rett og slett feil ettersom det er ingen konkret bevis som backer det du sier.

Bra forsøk da, but try harder next time ;)

Vel, objektivt sett så er hovedstammen den opprinnelige TROLL-stammen. Ikke noe å si på det... Selv om stammene for oss er likestilte, er det fortsatt fakta at den ene stammen ble opprettet før tankene om nummer to i det hele tatt eksisterte.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Om vi skal bytte stamme navn skal de hete bobil og campingvogn, ferdig med det

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at +20% byggetid ikke gjelder på adelsmenn, for de som lurte.
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Fakta er at det gjelder bare for bygninger, så hvorfor skulle det fungere for adelsmenn :p du snakker vel om tvungen fremgang eller hva enn det nå het igjen.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta er at enkelte desperat forsøker å verve spioner. jaja, been there - done that. Helt til jeg skjønte at det var like lett og faktisk morsommere å vinne verden uten slike metoder. :internalforum:

ur boy tony i dag klokken 00:29
I think I'll do some more shameless fishin' for information wiv yer as well, seein' as Marcus ignored me. Am I right to assume yer've got somethin' big gahn on tonight regardin' heskey?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at noen prøver å rekruttere seg til seier. Jaja, been there done that. Men helt til jeg skjønte at det var mer prestisje i å vinne uten 40-50 medlemmer.
 
Topp