Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at jeg har (midlertidig) trukket meg fra v25, blant annet på grunn av et drøss av innkommende de neste månedene, tagget som russetid og eksamen.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Syns det er helt greit at en noob i Troll presterte å gi meg Dagens Forsvarer, når jeg bare selger ress og har en 2k by <3
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at forumet er dødskjedelig og jeg prøver alt jeg kan for å få mer liv i det nå...

Må jeg virkelig finne på noe hekkan slik at dere våkner fra dvalen? Er ikke vinter nå.. ikke ferie heller... Hva skjer?

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Muligens det ikke er du som får liv i det, men dreper det derimot?

Fakta er at Tore faktisk er den eneste her atm som kommer med noe konstruktivt i dette forumet. Alle andre klager og syter over små- og ingenting. Tore lager lister og står på. Lett for folk å klage på andres innlegg, isteden for å heie på folk som tar seg bryderiet med å bruke tiden sin på konstruktive innlegg. Er man uenig kan man jo bare lage sine egne lister, og få frem sine synspunkter der.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta er at Tore faktisk er den eneste her atm som kommer med noe konstruktivt i dette forumet. Alle andre klager og syter over små- og ingenting. Tore lager lister og står på. Lett for folk å klage på andres innlegg, isteden for å heie på folk som tar seg bryderiet med å bruke tiden sin på konstruktive innlegg. Er man uenig kan man jo bare lage sine egne lister, og få frem sine synspunkter der.

Kremt, nå kan vel akkurat den påstanden diskuteres. Når jeg titter tilbake, så virker det faktisk som at du, RV, har gitt ditt eget stammemedlem munnkurv på offentlig forum. Kom igjen, jeg vet du var enig med meg i diskusjonene som var for en/to uker siden, RV. På tide at du legger ned Troll nå.

Jeg vil også skyte inn litt ros til Tore, som tok seg tiden til å lage lister på forumet. Det kommer alltid godt med, og vil få pluss i boka fra meg.

EDIT;

Fakta at TROLL taper byer. Uhu!
 
Sist redigert:
Topp