bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Muligens det ikke er du som får liv i det, men dreper det derimot?

Kan godt være det er jeg som dreper det, men jeg prøver å gjøre det jeg kan for å få forumet opp å gå, ser veldig lite tegn til aktivitet, og derfor jeg spytter litt lister inn her og der :)

Anyway, jeg vet at jeg er hatet av 80% her, om ikke mer :) Det har jeg selv gjort, så om det er meg forumet baseres på, så må de skjerpe seg, forumet er for alle, hvordan klarer jeg da som enkeltperson å ødelegge for alle?

Kan godt holde meg borte fra forumet i noen uker om det er ønskelig, så kan vi se om forumet kommer tilbake til det nivået det var for noen år siden, tviler sterkt..

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Kremt, nå kan vel akkurat den påstanden diskuteres. Når jeg titter tilbake, så virker det faktisk som at du, RV, har gitt ditt eget stammemedlem munnkurv på offentlig forum. Kom igjen, jeg vet du var enig med meg i diskusjonene som var for en/to uker siden, RV. På tide at du legger ned Troll nå.

Jeg vil også skyte inn litt ros til Tore, som tok seg tiden til å lage lister på forumet. Det kommer alltid godt med, og vil få pluss i boka fra meg.

EDIT;

Fakta at TROLL taper byer. Uhu!

Nei, aldri gitt noen munnkurv. Heller ikke Tore. Jeg ga ham riktignok et vennlig tips om at man av og til er tjent med å holde innleggene sakelig, akkurat som jeg har gjort med så mange andre her inne - venner og fiender.

Hvorfor er det på tide å legge ned Troll? Fordi vi mistet et par byer? Joda, en fint koordinert aksjon tok noen byer av oss. Hva så? Snart er det vår tur.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Har ikke fått noe munnbinn jeg, har bare fått tips om å holde kjeft, da minst 80% av de som bruker forumet er i mot meg :)

Så jeg har tenkt litt, skrive mindre piss, og heller komme med mer positive kjekke ting, som for eks, topp 25 spiller og topp 10 stammer osv :)

Beklager om dere ikke liker det, da kan dere selvfølgelig fortsette selv med listene osv, jeg kan trekke meg tilbake, om dere ønsker det, så forventer jeg en grønn rykteknapp med ett stort "TREKK DEG" på :)

-A
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Fakta er at jeg synes adlingsforsøkene mot meg kan stoppe nå. Med mine usle to byer har jeg klart å stå imot paralelle adlingsforsøk fra to ulike spillere, som også har hatt nukebistand. Hved hjelp av en god porsjon flaks, og litt kløkt er byen min fremdeles. Etter mer enn ett døgn med adelsinks. Så; innstill forsøkene nå!
Fordi jeg fortjener det :)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Så enig, så enig. Dessverre så er det ingen andre som er enige :cry:
Ps: ville gi deg ryktepoeng, men det gikk ikke :)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Fikk ikke lov til å gi deg heller. Samma kan det være for det ryktes at jeg furter. Furter veldig :(
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nei, aldri gitt noen munnkurv. Heller ikke Tore. Jeg ga ham riktignok et vennlig tips om at man av og til er tjent med å holde innleggene sakelig, akkurat som jeg har gjort med så mange andre her inne - venner og fiender.

Hvorfor er det på tide å legge ned Troll? Fordi vi mistet et par byer? Joda, en fint koordinert aksjon tok noen byer av oss. Hva så? Snart er det vår tur.

Pent av deg, men det trekker jo litt oppmerksomhet når man selv formulerer seg sånn at det kan tolkes som at han fikk munnkurv. ;-).

Deres tur til hva? Bli adlet? (nod).

Anyway, jeg vet at jeg er hatet av 80% her, om ikke mer Det har jeg selv gjort, så om det er meg forumet baseres på, så må de skjerpe seg, forumet er for alle, hvordan klarer jeg da som enkeltperson å ødelegge for alle?

Du er ikke hatet av alle, og ødelegger ikke heller. I likhet med Gert så er innleggene dine langt fra gjennomtenkt nok. Det resulterer i at folk som meg, som kanskje er litt mer glad i PnP & drite ut en mest sannsynlig kommende fiende, får kost meg ekstra masse når en spiller som deg, i motstanderstammen, kaller sin egen stamme for en masserekrutteringsstamme med mer til. Ikke ta det negativt, jeg koser meg uhyggelig mye på både din og Troll sin bekostning.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Du fremstiller også det siste her som om det er mitt sitat. Det er det ikke, og jeg synes du bør redigere posten din slik at det er tydelig hvem du siterer.

Forøvrig hyggelig for deg at du koser deg så mye med dine egne negative kommentarer. Men å hevde at du har driti ut noen her er å ta den litt langt. Slenge dritt og drite ut er to forskjellige ting.
 

Markus den feite

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Fakta er at Troll nå har like mange medlemmer som Chavs/SL, grunnet diverse nedadlinger og merginger. Vil de fylle de ledige plassene, og vil eventuelle nye spillere være i K45? :mehe:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Anyway, jeg vet at jeg er hatet av 80% her, om ikke mer :) Det har jeg selv gjort, så om det er meg forumet baseres på, så må de skjerpe seg, forumet er for alle, hvordan klarer jeg da som enkeltperson å ødelegge for alle?

Hatet av 80%? Det var da voldsomt.

Selv om flua som svirrer rundt i rommet er irriterende, hater man den ikke. Den bare er der til man bestemmer for å gjøre noe med den. Det kommer stadig nye fluer, men de færreste gidder å legge mye energi å legge hver enkelt flue for hat.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Et beklagelig fakta er at chavs ikke ser seg bundet av den uskrevne 24 timers regel. D. 14.04 kl 22.50 blir en avtale sagt opp ( med øyeblikkelig virkning ) d 15.04 kl 06.38 adler dem den første byen. Vet det ikke er noen lov for oppsigelse, men likevel.
 
Topp