Faktabørsen

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Tror ikke jeg gidder denne heller :( Men dere får kose dere masse! Kommer sikkert til å titte innom forumet innimellom her også, siden det er jo det jeg gjør; leser og spammer og troller forumet.
 

tullingpåmoped

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
fakta er at håkon er flink, å om han vil er han velkommen til å ha trekant med meg og abel når han vil :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at vi gir ut gratisbiletter for å slippe å være en hangaround i Banden!

Ta kontakt med Lord Bobil IG for å få en sjelden sjanse til å bli en av våre brødre!

Første mann til mølla blir direkte supporter! :O

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fiender
DDS
Tlou
TS
-PP-
NB
DNG
BOT
~RFA~
JFF
WW
LPS
Blood

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
1a7ebc4cd2db6745332809adf70878f1.png


-A
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
At dere starter krig mot resten av spillerbasen er jo lett. Men å gå til krig mot barbarbyene er jo rett og slett dumskap, de er rett og slett for mektige som det er (wasntme)
 

lord even

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Fakta er at å bli utestengt for noe man overhode ikke er involvert i er kjiipt......
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at vi i Bobil banden & Co tok for mye vann over hodet :S

Vi vil tilby alle røde fiender fred, da det er alt for mange grå fiender vi må håndtere dem først... Våpenhvile til vi blir kvitt de grå! De er jo fillern over alt :S :'(

-A
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi i Bobil banden & Co tok for mye vann over hodet :S

Vi vil tilby alle røde fiender fred, da det er alt for mange grå fiender vi må håndtere dem først... Våpenhvile til vi blir kvitt de grå! De er jo fillern over alt :S :'(

-A

Hahaha, ja huff de grå er ekstra farlige!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Høres mer ut som er rykte spør du meg ! :hmm:

Fakta er at noen på v26 har adels! Hvem er det mon tro!
 
Topp