Og du er liksom god?
Fakta er at HBT nå holder prisen for denne verdenens største bomtur på adlingsfronten mot keiser
Og vipps så var stemninga tilbake i HBT. Gratulerer med nye fine byer, men ikke kom her og si at det var med vilje at alle gårsdagens adlingsforsøk var med vilje. for det var det ikke. Planen var opprinnelig å ta byene i går. Dere lærte fra "gårsdagens feil" og fikk tatt mange byer i dag, helt greit. Men at det var meninga hele tiden, neppe.
ZombieFred nov. 11, 01:11
Hei!
Har seg slik at vi har gått på en skikkelig smell da vi har KV sperre mot Keiser!
Vi kan først angripe klokken 18:00. Jeg regner med at alle ønsker at vi får deltatt på adlingen, så jeg må virkelig beklage for denne blemmen. Skammer meg. Huff
Så vi kjører som planlagt 3 nukes på hver by vi har tenkt å adle, så gjør vi samme plan med adlingen, bare 24 timer senere.
Vi fortsetter å fake han, og plager han frem til vi kan adle.
Beklager,
Fredrik.
Riktig. Dette er mer troverdig.to be fair så hadde Keiser mer deff enn forventet. og da må vi sende nukes i flere waves, samme med adels riktig nok. Når man opprettholder press over tid, så kommer resultatet til slutt
Fakta er at det er masse snø ute og tiden hvor man bør sitte inne og glo på idiotboksen er her.
At en som bytter konto til fiendestammen fordi han ikke klarer adle eller deffe mot de... Overraskende at W90 unnskyldningen og skryting på forumet tar deg så langtEn aksjon er jo ikke bare første wave, det burde jo alle vite. At adels dør i denne tiden av gamet har jo null og si, da ressurser til nye ikke er et problem. Å bruke de til å fake med nå er ingen problem i mine øyner..
At en spiller som byttet stamme for å få tak i mer deff, overlever første runde av aksjonen er jo bare å forvente.