Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Takk for at du svarte på spørsmålet mitt:)

Jeg gidder jo ikke å svare på tull. Jeg har allerede sagt at holdningen hans ikke har endret seg. Han er lojal mot stammen han befinner seg i, og at fienden får noen gloser slengt den veien er helt naturlig. Han er akkurat på samme måte som da han var i TLOU, bare at han har byttet stammene han er krass mot på forum.

nei nei Kreiz er Stian fan han.
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Tror nesten at jeg kan si FAKTA at dette er den letteste "dagens" prestasjonen det går an å få:

2c9f328b2918be9fcd7a0352fceca189.png
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Okei, den der var kul!
Man skulle kunne vist flere medaljer :O
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Vil si at d tyder mer til problemer fra dere hvis d e så lett som dette for oss å ikke bli overraska over at d er dere. Uansett så er dette mer en "Public announcement" enn d er fakta stemplet i et leksikon

Tror ikke det er normalt å stemple fakta i leksikon.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at når ingame aksjoner for IFO, TLOU og PoE feiler, så prøver de heller å gangbange meg på crest eventen. sadlife :c
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jau, når man ikke klarer ta de gode spillerne går man naturlig etter de dårligste for å få litt byer :)
 

DeletedUser

Guest
Hei, æ veit d er krig og alt d derre men ro ned på drittsleninga... Litt kjedelig å ikke se anna en "Du suger, du er elendig" hele tia, spesielt for de som er nye til TW som ser dette på forumet. Ja d er alltid lov å slenge dritt men når d blir hele tia så ser d ut som dere fokuserer mer på å mokke unna kuruker enn noe anna.

Se hvem som preker om drittslenging. Olve ~ Kongen av drittslenging.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Tror hans poeng var at man ikke stempler fakta i et leksikon.. Man må være bra dum om man tror det ikke er fakta i et leksikon.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tror hans poeng var at man ikke stempler fakta i et leksikon.. Man må være bra dum om man tror det ikke er fakta i et leksikon.

Nja opprinnelig boktrykkerkunst var jo nettopp at man trykket sidene(stemplet) med blekk og satte sammen til bøker, dette ble senere erstattet av offset og digitrykk.
Boktrykk i form av stempling av bøker var normalt helt frem til 1960, og fremdeles noen særinger som bruker det.
Lite intressant tema, lets move on.
 
Sist redigert:

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Jeg har tenkt over ironien i det, ja. Men hvis man vil ut av et glasshus må man kaste noen stein og knuse noen ruter.
 
Topp