Faktabørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Er det ganske femi at alle i Cllect bruker samme profilbilde?? Eller hva? :p Noe må en jo diskutere om :)

-A
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Ja, det er megafemi. På samme måte som soldater i uniform er femi. (Det er litt femi faktisk.)
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Fakta er at Tlou spesielt hikke begynner å slite nå, mister by etter by til Kalep klarer de å snu trenden eller er V27 over for hikke?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at etter jeg tok kv på Coller er 0 byer mistet. Har jeg et psykisk overtak på Collect?
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Jeg hører du er tidlig ute med å legge "bevisgrunnlaget" for senere skryt av hvordan du egenhendig reddet Collerkontoen da Cllect hadde aksjon.

Det eneste problemet er at alt av incs Coller har nå er i ramfart eller raskere. Vi er ferdig med å adle for denne gang.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
du ga opp etter snipen min altså ? :eek: er jo bra dumt å gi opp nå da. Kan dere ikke bevise hvor gode dere e til å "angripe" a?
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Hvis du ser etter måter å bevise hvor flink du er til å sitte kontovakt, tror jeg kanskje ikke Coller er kontoen å gjøre det på.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
å? Nesj tar jo mest kv for å hjelpe stammen + å vise hvor trash fienden egentlig er.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
En god spiller er mer enn bare poeng, slik Storebror og Cllect trodde.
En god spillere er en lagspiller, og jeg synes at Stian her viser seg som en av disse.

Btw når vi snakker om god spiller, hører jeg rykter om at folk trodde olve bare var med på lasset på lillegutt kontoen.
Fakta er at stort sett på denne verdenen så er det Olve som har dradd lasset og jeg som har hengt på slep.
 
Sist redigert:

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Fakta at jeg og Das Panzerfaust er enda noen av de få som ligger utenfor topp 25, men er på topp 25 ODT som enda faktisk spiller
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
ODT er kanskje ikke så imponerende, men det er imponerende at stammen TH var mer eller mindre rimmet, men at enkelte av spillerne fortsatt holder stand og knuser på videre på rimmen.
 
Topp