Akuratt, mye kjekkere det :) -A
bobil Moderator Seniormoderator Reaksjonspoeng 328 5. Okt 2016 #62 Fakta er at jeg har over 150 gullmynter :S Noen som har mer eller tilsvarende? -A
Olve Populær på forumet Reaksjonspoeng 407 5. Okt 2016 #63 Fakta at det nu gikk under Men flott for Nait da, mistet ca 1 nuke og 1 deffby totalt på en flott 1600p by. Ja la oss og si at de 5 adelsan som gikk i veggen var vedt d
Fakta at det nu gikk under Men flott for Nait da, mistet ca 1 nuke og 1 deffby totalt på en flott 1600p by. Ja la oss og si at de 5 adelsan som gikk i veggen var vedt d
bobil Moderator Seniormoderator Reaksjonspoeng 328 5. Okt 2016 #65 Jaja, men dere har mer av allt :* -A
bobil Moderator Seniormoderator Reaksjonspoeng 328 7. Okt 2016 #66 Fakta er at forumet har blitt delvis aktivt igjen! Utrolig kjekt å se folkens, og jeg vil på vegne av resten av TW.NO si takk for det! Håper alle har en fin helg! Kjør forsiktig, begynner å bli gladt ute :S -A
Fakta er at forumet har blitt delvis aktivt igjen! Utrolig kjekt å se folkens, og jeg vil på vegne av resten av TW.NO si takk for det! Håper alle har en fin helg! Kjør forsiktig, begynner å bli gladt ute :S -A
bobil Moderator Seniormoderator Reaksjonspoeng 328 7. Okt 2016 #68 Joda, men enda verre før Bare i dag hadde jeg 5 uleste topics på v27, ikke sett så mye på ihvertfall 3 mnd... -A
Joda, men enda verre før Bare i dag hadde jeg 5 uleste topics på v27, ikke sett så mye på ihvertfall 3 mnd... -A
Olve Populær på forumet Reaksjonspoeng 407 7. Okt 2016 #69 Trist hvor lite aktivt alt av TW er. Var jo overflod av verbal kriging før i tia :/
Prin Aktivt medlem Reaksjonspoeng 30 7. Okt 2016 #70 Jeg husker når hele skolen min spilte tribal wars og parallel klassene hadde stamme krig mellom hverandre Ble det noe ut av Tribal wars 2 eller er det like dødt der?
Jeg husker når hele skolen min spilte tribal wars og parallel klassene hadde stamme krig mellom hverandre Ble det noe ut av Tribal wars 2 eller er det like dødt der?
Olve Populær på forumet Reaksjonspoeng 407 7. Okt 2016 #71 TW2 gikk på smellen med at du kunne kjøpe tropper, og det drepte alle muligheter for at TW spillerne hoppa over te TW2. Trur nu faktisk at TW2 ennu har en grei mengde spillere, og hørte rykte om at det nesten kun er solo spilling der
TW2 gikk på smellen med at du kunne kjøpe tropper, og det drepte alle muligheter for at TW spillerne hoppa over te TW2. Trur nu faktisk at TW2 ennu har en grei mengde spillere, og hørte rykte om at det nesten kun er solo spilling der
mrmalle Litt aktiv? Reaksjonspoeng 5 9. Okt 2016 #73 Fakta er at dere er noen teitinger som erklærer krig midt på svarte natta
King Arrow Litt aktiv? Reaksjonspoeng 17 9. Okt 2016 #75 Fakta er at Beer er teitinger som sover Sist redigert: 9. Okt 2016
benja81 Populær på forumet Reaksjonspoeng 299 9. Okt 2016 #79 nei alt som er etter kl 0500 er morgen når jeg jobber i helgene