Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du svarer kort, og prøver å skrive deg ut av dette. Dessverre så fungerer det veldig dårlig. Du vet allerede at du har tapt det øyeblikket man går inn i en diskusjon med meg, da er det ingen vei tilbake.

1. Du holdt ikke en shiit i gang. Du Nuket Destructere, du dodga ikke noe for han, og når kv greiene gikk ut, så begynte du å adle av han, vel vitende om den dårlige kv jobben du selv hadde gjort. Du kan gjerne prøve deg å snakke deg unna, men at dette er skittent spill og banable er det ingen tvil om, hadde det vært min konto hadde en ticket vært sendt, og en utestengelse vært på plass.

2. Dere snakka om mye mye myeeeee mer. Hun trodde dere hadde et samarbeid, plutselig går du mot henne ^^ Hun følte seg bedratt som bare det. Så at du mener dere bare snakket om "Polen" er jo meget interessant, og veldig lite sant.

3. Syrogen har hvertfall ikke tatt bakkerekorden i Vikersund med de sinnsyke feltene du hoppet da du tok de nye byene dine. Sorry mac.

Jeg er veldig flink til å holde det jeg lover ^^
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Såklart jeg skriver kort når du kommer med flere påstander som overhodet ikke stemmer.Blir jo oppgitt over å måtte fortelle deg hva som faktisk stemmer og ikke når du ikke har peiling. Du bare snakker og snakker, men kommer ikke frem noe konkret bevis som kan bekrefte påstandene dine.

1. Snakk med makki95. Der får du bekreftet at HAN nuket Destructere, ikke jeg. Jeg adlet han ved en senere anledning! Jeg gjorde ikke noen fantastisk kv nei, men jeg sa til han at jeg ikke kom til å være på hele natten. Men jeg holdt byen i gang, ikke si noen annet en gang for det vet jeg godt selv at jeg gjorde.
2. Jeg har fortsatt hele samtalen min med succubus, som jeg faktisk leste i gjennom akkurat nå for å få en bekreftelse på det jeg sier stemmer. Kan faktisk sende deg hele samtalen vår på pm så kan du lese i gjennom om du ønsker det så ser du hvor feil du tar. Enten så er du helt på jordet som tror den samtalen hadde noe med et samarbeid å gjøre eller så er du bare helt på jordet.
3. Er ikke vits å klage på at jeg og Ras tok til sammen tre byer. Dere rekrutterte RUAB som som har 20(!!) byer i vårt cluster. I tillegg til å ikke holde avtalen deres. Ved å angripe meg og roxor.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Du nuket også Destructere, synd at du prøvde å fjerne bevisa. ^^ Du gjorde ingen kv jobb i det heletatt. Må være det værste jeg har sett ever. Slutt å ødelegge for andre ved å spille skittent.

2. Har snakka med Succubus flere ganger i ettertid der hun følte seg lurt, har hun ikke skrevet en avskjedsmelding om noe lignende da^^ ?

aha. Fant det :eek: https://gyazo.com/d65099bd8de8fcb4a896c25b59a24075 Rip Groverud sin bortforklaring versjon 2 eller 3:? mister tellinga etter dårlige unnskyldninger.

3. Vi rekrutterte RUAB som en protest mot det dere gjorde oppe ved Pellex byene ^^ så det er fult forståelig. Dere brøt Allyen ved å adle så close til oss, samt å stacke disse byene. At vi da tar inn RUAB og driter i avtalen er helt innafor. Gir ikke IAP i 48 timer til douchebags.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
1. Igjen. Jeg nuket aldri Destructere under kv perioden. Jeg sendte nuke mot han flere dager etter KV. Da backtimet han min nuke og møtte på en stacket by, sånn mistet han nuket sitt, og det vet du.

2. Hahahah! Igjen, så snakker du om ting du absolutt ikke har peiling på. Det innlegget der gjelder to andre i Collect å ikke meg. Og igjen så kan jeg bevise dette. Snakk med Kalou så får du kanskje vite hvem det gjaldt :)

3. 100prosentwinrate, nå må du gi deg! Slutt å prat tull og kom med disse falske anklagene. Du vet godt hva vilkårene i alliansen var, så si meg, hvilke av vilkårene i alliansen brøt jeg? SPESIFIKT. Hvilken? Si meg det.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Du innrømmer at du stabba Destructere og gjorde en shitjobb. CHECK

2. Du innrømmer ikke på ha vært med på stabbinga av Klaudia selv om det stemmer utmerket.

3. Du brøt mange normer. Avtalen i seg selv i papir form var for simpel. Men en god alliert ville hjulpet sine allierte ikke ta byer de holder på å ta samt å stacke mot en alliert er jo det samme som å erklære at jeg skal krige mot denne spilleren og vil ha bya mine i fred.

Nei må er det fest. Får prates i morgen om det var noe som var uklart mr.dirtyplay
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
1. Han visste utmerket godt at det samarbeidet var over da jeg avslo en IAP med han. Han ville ha en IAP fordi en i stammen speidet han. Så noen backstabbing var det absolutt ikke.

2. Jeg har rett, du har feil. Jeg sitter på all fakta her, så nei. Ferdig diskutert her. De som vil ha samtalen mellom meg og succubus for å skjønne at jeg ikke hadde et samarbeid med hun får bare rope ut :D

3. En god alliert og en god fiende ville spilt med fair og holdt sine ord. Dere brøt spesifikt avtalen ved å angripe meg og roxor. Dere ble kanskje trigget av byene jeg og Ras tok, men avtalen var fortsatt gjeldene og ikke brutt hvorvidt jeg tok de byene eller ikke.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Du gjør en drit dårlig jobb som kv, du lar han bli nuka ned, du dodger ikke troppene, vel vitende om hva du nettopp har gjort så utnytter du det, og tar over byen hans. Det er vel det lavest man kan komme, og er et klart regelbrudd, dumt det ikke ble sendt inn ticket, hadde likt å sett deg tatt ferie som visse andre på v27, uten at jeg går mer innpå det.

2. Du har jo absolutt ingen fakta i denne saken, du sier at du kan videresende pm's men alle vet at man kan velge hva man videresender, og hva man ikke videresender. Poenget er at hun følte seg lurt av deg og flere;)

3. " En god alliert og en god fiende ville spilt med fair og holdt sine ord. Dere brøt spesifikt avtalen ved å angripe meg og roxor. Dere ble kanskje trigget av byene jeg og Ras tok, men avtalen var fortsatt gjeldene og ikke brutt hvorvidt jeg tok de byene eller ikke."

Morsomt at du skulle snakke om å være en god alliert Groverud, for du har jo absolutt ikke reint mel i posen på denne verdenen, og det vil du neppe ha på fremtidige verdener også. Dere tar bakkerekorden i Vikersund med det syke felt jumpsa deres, for deretter å stacke opp, som man ville ha stacket en frontline. Det eneste problemet her er vel det faktum at du tok byer nærme oss vel vitende om at Syrogen holdt på med disse byene, og du fikk ikke noe ja til å foreta deg dette. Dette er noe jeg kan sitere meg selv på i HBT chatten. "Ikke stol på Groverud, han er en greedy spiller, gjør alt til egen vinning."

Så forklar meg hvordan du går inn å tar tomme/delvis tomme Pellex byer, vel vitende om at Syrogen adler og nuker byene hans. Jeg vil også at du prøver å forklare hvordan du stacker byer mot dine allierte når du først gjør en slik ting i første omgang. Det er et stoooort mysterium for meg, og en del andre folk i HBT. Det gir ingen mening. Det er jo ingen av oss som stacka byer som grensa til dere :p Er bare dere som er paranoide nok til å gjøre ting som det. Planen deres var rett og slett å få billig frontline mot HBT, så hvorfor ikke bare dra katta ut av sekken, og innrømme det en gang for alle sånn at vi kan komme oss videre her i hverdagen.

Mitt siste spørsmål er hvordan i huleste kunne dere la "Strenghts" stå i fred når han var godt innenfor adlingsradius. Skal jeg kanskje svare for deg? ja. jeg tror jeg må gjøre det da jeg aldri får noen gode svar av deg.

Svaret er enkelt. I PoE sitt diplomati sto dere som "IAP" jeg regner med IAPen er gjensidig, og at dere prøvde å holde HBT for narr. Lykke til videre.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
1. Jeg sa klart ifra til han at jeg ikke kom til å være på hele natta. Han hadde ingen andre som kunne sitte kv for han uansett, så hadde ikke jeg vært på hadde han mistet nuket sitt den natta. Det bare bullshit det du sier her, jeg holdt troppe produksjonen i gang, jeg bygget opp muren igjen og gjorde at han fortsatt hadde noe å spille for. Litt senere speidet stammen min han og han foreslo iap, som jeg avslo så han var fullt klar over situasjonen. Ingen regelbrudd her.

2. Neivell, kan sende screenshot av meldingene da direkte fra in game, er det bedre kanskje? ;) Ut ifra de meldingene vi utvekslet er det ikke no der som kan tolkes som lureri.

3. Det viste seg at det å stacke byen var rett avgjørelse av meg. Jeg stacket byen ETTER dere rekrutterte RUAB. For da leste jeg planen deres i morendagens avis. Å når jeg våkna opp dagen etter, vipps innkommende tog! Luktet lang vei hva dere hadde planer om. Det var konflikt om byen som Bobil og Kalou skulle diskutere seg i mellom.

Jeg speidet, Jeppex heter han forresten, ikke Pellex eller hvem enn du snakker om. Dagen før denne situasjonen oppsto, og igjen kan jeg bevise dette. Hvis du vil ha rapportene in game så kan jeg sende de til deg? :) Sendte så nukes dagen etter, selvom Syrogen hadde nuket de i mellom tiden så er ikke dette noe jeg kan vite...Eller kanskje det lekkes info fra HBT? :O Hvem vet? Men ja, back to topic.

Ikke kom her med det "hvorfor adler dere ikke PoE" tullet. Dere vet at vi ikke skulle inndras i krigen så dere var fullt klar over at vi ikke adler de blant annet. Det at de har satt oss opp som iap, er nytt for meg? Men det vet vell du bedre enn meg? Du er jo tross alt i HBT ;)

Blir vell heller ikke helt riktig av deg å diskutere denne situasjonen fornuftig når du var ute på fest igår. Alkoholet er i blodet i 12 timer, så du prater nå bare enda mer bullshit enn igår.
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Bare gi deg med det tullet, du saboterte for Destructere, det er ikke noe mer å si på det. Vi er 3 stk som kan bekrefte at det var sabotasje. Ordene dine betyr ingenting. Vi vet hva som er sant, vi vet at rapport ble sletta. Vi vet at du utnyttet dette. Så ingen vits å komme med unnskyldninger.

2. Du får jo bare gjøre det om du føler for det. Men i følge Succubus så var du også en del av backstabbinga av henne ^^ Når noen i stammen din har samarbeid med henne, og han backstabber henne og drar med seg venner, så blir også dere sett på som stabbers i denne konflikten. Det er vel få eller ingen i Collect med reint mel i posen.

3. Du stacka opp byen før vi rekrutterte RUAB så de løgnene kan du egentlig bare spare deg. Vi tok inn RUAB på bakgrunn av de jeppex byene dere tok, + stacken vi så i byen:p du hadde også sendt en snau deff by til den andre byen du tok. Så å påstå noe annet er jo bare tull.

Vi lager ikke en allianse med apekatter som ikke går til krig mot fienden så enkelt er det, dere opptrådde på en måte som var uforsvarlig til å fortsette samarbeide, med deg i førersetet riktig nok.
Hvordan vet jeg at PoE hadde satt opp IAP med dere? jo det kan jo tenkes at jeg var i PoE, og vet hva slags diplomati de kjørte :eek: og det faktum at dere ikke adla Strenghts er jo med på å styrke mine tanker rundt dette.

Alkohol går ut av kroppen på forskjellige tidspunkt hos folk, og det er forskjell på om man blir påvirka raskt, tregt, eller om man blir påvirka i det heletatt. Men forhåpentligvis får du kose deg med en utestengelse på forum, tror du trenger en pause jeg as ^^ bon voyage!
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
1. Utnyttet ikke noe som helst. Han hadde alle mulige sjanser for å holde det gående etter kv. Eneste som ble svakere med kontoen på Destructere mens jeg var KV var en mur 2 nivåer lavere (mens jeg var i ferd med å bygge den opp igjen) + ressursene makki fikk med seg med nuket sitt, som jeg dodget forresten, men det har jeg vell sagt 7 ganger nå, like sant alle gangene.

2. Nå går du rundt grøten her. Du beskyldte meg istad for å være personen som backstabbet henne og at hennes forumpost handlet om meg, når du nå skjønner at det ikke var tilfelle prøver du å finne en annen løsning å vri på det for å få det til å virke som jeg er the bad guy i den situasjonen noe jeg absolutt ikke var. Fortsett å prøv å vri på det du.

3. Jeg stacka byen ETTER dere rekrutterte RUAB. Her er et konkret bevis på at 100prosentwinrate snakker bullshit, noe som egentlig er tillfelle om alle postene hans angående denne diskusjonen! Nå er jeg så lei av disse løgnene dine, så skal legge ut bevisene her.

https://gyazo.com/7b64794b20db360076af1e62dd8444e5 - RUAB joiner HBT 28.oktober klokka 01:06:20
https://gyazo.com/60f647a29e3060acc528d1e7755ee570 - Syrogen's første speider angrep mot byen ankommer 28.oktober klokka 12:46:20

Så bare spis ordene dine med en eneste gang. Alle deftroppene ble sendt opp med engang ja la merke til at han gikk over til dere.


Hvordan vet jeg at PoE hadde satt opp IAP med dere? jo det kan jo tenkes at jeg var i PoE, og vet hva slags diplomati de kjørte :eek: og det faktum at dere ikke adla Strenghts er jo med på å styrke mine tanker rundt dette.
En enveis IAP? Funker fint for oss i Collect det :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Det er like mye bullshit hver eneste gang du åpner kjeften angående Destructere kontoen. Du er basicly 1 mot 3, og prøver fortsatt å vri deg unna.

2. Så du påstår at du ikke har vært en person som har backstabba henne sammen med flere i stammen din? Alle dere er mistenkte og dømt i denne saken.

3. Så hvor er stackrapportene dine Groverud? ^^ Jeg ser dem ikke. Deffet ble sendt lenge før at RUAB gikk over til oss. Dere gjorde some dere ville med jeppex byene, motmælen var RUAB ^^

og bare sånn for å opplyse siden du klart er på jordet, og tar deg veldig lite tid til å se over det du skriver.

okt. 27
10:58 RUAB ble med i stammen.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
1. Spør makki95, han bekrefter min historie så 3 mot 1 stemmer ikke. Ikke alltid flertallet som har rett kjære deg så ikke prøv å bruk det som et argument. Det er bare pinlig at du i det hele tatt gjør det. Hva slags holdning har du egentlig? "Vi er flere enn deg så vi har rett og du tar feil!" Dummeste jeg har hørt.

2. Jeg har samtalen min med succbus svart på hvit jeg. Vet godt at jeg ikke er innblandet i denne situasjonen, men likevel prøver du å dra meg inn i alle slags hendelser som har skjedd. Men her sitter jeg på fakta og du har ikke peiling. Du legger frem påstandene dine ved å bruke forumposten til den ene parten her. Du får absolutt ikke et objektiv bilde på situasjonen av å gjøre det.

og bare sånn for å opplyse siden du klart er på jordet, og tar deg veldig lite tid til å se over det du skriver.

okt. 27
10:58 RUAB ble med i stammen.

3. Jeg gikk ut ifra det som sto oppskrevet på tw stats, om du kaller det på jordet så for all del. Men at han ble med i stammen 27 okt 10:58 ga jo meg bare et enda større tidsrom å stacke byen på. Å jeg var fullt klar over at dere kom til å prøve å ta byen slik dere opptrer, så dum er jeg ikke. Jeg advarte hele stammen om at dere kom til å slå til cirka 10 timer før dere faktisk også gjorde det så det sier vell litt hvor rett jeg har om dere.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Fakta er at HBT avbrøt alliansen med Cllect ved å uanmeldt sende angrep, i stedet for å gi 48 timers IAP, slik vilkårene i avtalen tilsa.

Her er vilkårene:
Mr. Bobil okt. 20, 13:09
Da er vi enige i stammen om en ally med dere.

Der vi tar 2 byer (ved syrogen) og dere tar resten av succubus.

Jeg eller noen andre tar kv og lar dere ta byene uten motstand.

Når dere har tatt byene til Succubus setter dere oss opp som ally, jeg setter dere opp nå.

Om ally opphører har vi en felles 48t iap stammene imellom.

Om noen av spillerne, enten i HBT eller Cllect forlater stammen er de fritt frem før de 48t opphører.

Om det skjer, er det kun iap mellom stammene, ikke enkeltspillere.

Om en av stammene tar inn ett medlem som blir angrepet av den andre stammen skal det her finnes en løsning, som regel skal kontoen kastes ut igjen.

Om en spiller går inn til stammen uten å være under angrep vil ally gjelde fra det sekundet spilleren blir med i stammen.

Pga v27's innstillinger kan vi ikke sende deff til hverandre, her blir det mer en ally med angrep.

Om noen i stammene virkelig trenger deff kan spillerene fritt velge å bytte stammer for å motta deff, ikke sende.

Om dette skjer skal spilleren som reiser bort til den andre stammen bli kastet ut av den stammen etter 24t og bli reinvitert til sin egen stamme, så lenge spilleren da ikke har blitt kastet/stemt ut...

Ingenting her åpner for å umiddelbart angripe den andre stammen uten forvarsel.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Vi vet hva som skjedde på Destructere, så med mindre du kan motbevise det så står den saken som gjeldene.

2. Du er absolutt involvert ^^ hele pakket.

3. Du hadde nok tima støtte sånn relativt rett bak, om jeg får tak i jeppex, så kan vel han kanskje bekrefte mine tanker angående det ^^

@roxor - Slik dere gikk fram så var intensjonen deres klar. Det var front mot HBT, for så å bryte alliansen. Det kan man jo se en halv planet unna som sagt tidligere. Så jeg synes det er helt innafor å ikke gi noen 48 timers IAP til slike folk som dere.

Du er heldig at Syrogen har sletta mail utvekslinga mellom dere Groverud. Ellers hadde jeg hatt bevis svart på hvitt at Syrogen ba dere angripe et annet target siden han skulle ta jeppex, noe du visste og bare ga blaffen i. Så du er den oppsøkende part, og det er deres intensjoner og gjennomførelser av dette som resulterte i Allybrudd. Ingen i Collect er særlig løsningsorienterte heller, så det hjelper ihvertfall ikke.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Det er ingenting i vilkårene for alliansen som tillater den ene stammen å angripe den andre uten forvarsel fordi man mistenker at den andre stammen kanskje muligens på lang sikt har lumske planer. Man tar kontakt, melder om at alliansen er over og venter 48 timer. Alt annet er å bryte vilkårene, og helt uholdbart.

Flaut at v27s overlegent største stamme oppfører seg så smålig.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er ingenting i vilkårene for alliansen som tillater den ene stammen å angripe den andre uten forvarsel fordi man mistenker at den andre stammen kanskje muligens på lang sikt har lumske planer. Man tar kontakt, melder om at alliansen er over og venter 48 timer. Alt annet er å bryte vilkårene, og helt uholdbart.

Flaut at v27s overlegent største stamme oppfører seg så smålig.

Å gi dere de 48 timene til å stacke å fylle opp byer kommer jo ikke på tale når man vet at våre allierte har lumske planer. Du sier "muligens" så kan det halvveis bekreftes? ^^ for det er ganske mye som taler for at dere hadde tenkt å gå mot oss på sikt. Mest trolig etter å ha tatt jeppex, junior og RUAB. så hadde dere brukt en ukes tid på å ruste opp til krig, for så å bryte alliansen. Tror ikke dette er veldig langt fra sannheten, men hadde vært fint med en oppklaring nå som alliansen nå uansett har gått i dass.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Okei, la meg først av alt tydeliggjøre en ting: Ingen klandrer dere for å avslutte alliansen. Vi klandrer dere for måten det ble gjort på. De to dagene IAP ved opphør av alliansen var avtalt på forhånd, det foreligger ingen grunn til å ikke respektere dette vilkåret.

Og ja, så klart vi hadde tenkt å før eller siden avslutte alliansen; vi er rank 2, vi har ingen planer om å bare servere dere seieren på et sølvfat. Jeg tror neppe noen forventet at denne alliansen skulle vare ut hele verdenen. Men vi planla å avslutte alliansen i tråd med vilkårene for alliansen. Det er jo tross alt derfor vilkårene er der: De er et sikkerhetsnett for begge parter.

At vi på sikt kom til å avslutte alliansen rettferdiggjør at dere valgte å komme oss i forkjøpet og avslutte den på mest mulig beleilig tidspunkt for dere. Men det rettferdiggjør ikke å avslutte alliansen ved å uten forvarsel sende angrep på oss. Og det er det vi kritiserer dere for!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Alliansen hadde ikke blitt brutt, om dere ikke var så veldig trangsynte angående de jeppex byene. Syrogen sendte melding å sa til Groverud at han tar byene, og at han skal holde seg vekk å heller adle en annen spiller, noe som ikke ble respektert. Dere var heller ikke villig til å finne en løsning etter at Groverud gjorde denne handlingen. Så vet ikke helt hvem som har mest skyld jeg ^^ personlig så hadde den 48 timersen bare vært fordelaktig for dere, selvfølgelig har vi ingen intensjoner om å ha en "alliert" i nabolaget som er så ustyrlig og kan gå full harambe any moment.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Selvsagt ville de 48 timene kun vært fordelaktig for oss - det var jo dere som avsluttet alliansen, så dere var jo etter alt å dømme klare til å angripe umiddelbart. Poenget med å ha med et vilkår om 48 timer IAP før man kan angripe er jo nettopp å gi den svake part (den som ikke har lagt inn ønske om å avslutte alliansen) mulighet til å forberede seg. Dere ville selv ha dette vilkåret for alliansen, og da må det kunne forventes at dere respekterer vilkåret også når det er dere som avslutter alliansen.

At dere velger å ignorere avtalen og bare angripe uten å si noe som helst til oss på forhånd, sier noe om hvor feige dere er. Det hadde ikke kostet dere mye å respektere avtalen i sin helhet.
 
Topp