Faktabørsen

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Gutta. Dette bør dere ta med dere! roxor deler ikke ut skryt kun for moroskyld.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Fakta er at SDS, SPDS og HBT har hatt aksjon mot oss i Cllect.

Side 1:
Stammer: Cllect
Side 2:
Stammer: HBT, SDS, SPDS

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 6
Forskjell: 8

chart



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 111,184
Side 2: 46,960
Forskjell: 64,224

chart
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Fakta er at dere har vært i krig med oss i 53 dager, og ikke én eneste aksjon. What's up with that?

Flere fakta fra idag;
- Cllect har fått et nytt, veldig funky profilbilde.
- Cllect første til 5 mill. Wohoo!
- Vi nådde 1 mill idag, jippi :)

- Cllect har fått et nytt, veldig funky profilbilde.
EDIT: Kalou mislikte dette påfunnet sterkt og har nå fjernet profilbildet.
 
Sist redigert:

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Fakta er at HBT faktisk ikke har hatt aksjon mot dere.
Hmm, du har vel rett. Men herbergalliansen hadde strengt tatt aksjon, bare synd at dere valgte å droppe ut og ikke delta med annet enn fakes.

Kjipt for SDS som tapte masse nukes. Fint for oss.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jau gz med litt bedre utbytte på aksjonen siste to dagene.
Fremdeles vil jeg påstå det er ganske jevn mellom de to sidene.

6b11e16b558d6fa851d8ffcd48eb88d0.png
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Fakta er at Cllect leder med over 1 million poeng foran andreplassen. HBT er snart nærmere SDS og TLOU i størrelse enn de er Cllect.

Og det er til og med før ZombieFred har blitt med i Cllect!
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Men hallo i luken, dette var da ikke "misbruk" på samme måten som i julen. Sist var det heller ikke et misbruk, det var teamet som tabbet seg ut ved å ikke aktivere angrepssperren.
Denne gangen var dette helt etter spillereglene. Angrepssperren har ikke pleid å være aktivert før ca. kl 12 og nye angrep skal ikke være mulig å sende etter dette tidspunktet. Nå satt dem hele natten og timet inn angrep mot -Coller som skulle treffe rett før freden skulle tre i kraft.

Som jeg sa tidligere - Well played til gjengen i Collect.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Teamet aktiverte angrepssperren nøyaktig når den skulle aktiveres for julefreden. Vi timet angrep rett før og rett etter den annonserte fredsperioden.

Teamet aktiverte angrepssperren omtrent en time etter at den skulle aktiveres for nyttårsfreden. Vi timet angrep rett før nyttårsfreden skulle ha startet. Hva vi gjør når nyttårsfreden slutter gjenstår å se ;)
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Men hallo i luken, dette var da ikke "misbruk" på samme måten som i julen. Sist var det heller ikke et misbruk, det var teamet som tabbet seg ut ved å ikke aktivere angrepssperren.
Denne gangen var dette helt etter spillereglene. Angrepssperren har ikke pleid å være aktivert før ca. kl 12 og nye angrep skal ikke være mulig å sende etter dette tidspunktet. Nå satt dem hele natten og timet inn angrep mot -Coller som skulle treffe rett før freden skulle tre i kraft.

Som jeg sa tidligere - Well played til gjengen i Collect.

Da beklager jeg for å hoppe på toget for tidlig. Bra jobbet Cllct og godt nyttår alle sammen:)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at jeg har fått meg nytt profilbilde ingame ;) bare å sjekke det ut Cllect!
 
Topp