Faktabørsen

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Er det med andre ord lov å adle nye byer selv mens man blir internadlet?
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
dg44.
Nicket ditt er misvisende. Winraten din er nok ganske mye lavere en 100%
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
dg44.
Nicket ditt er misvisende. Winraten din er nok ganske mye lavere en 100%

Det er jo absolutt ikke misvisende. Poenget var jo å bruke den kontoen å vinne alle verdenene jeg starta opp den kontoen på. Dessverre har jeg satt meg selv til innadling av ulike grunner.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Å si man har 100% winrate med en ny konto man aldri har spilt på før er litt som å skifte navn IRL og si man har fått A på alle eksamener man noen sinne har hatt meddetnyenavnet.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
er jo 2 forskjellige ting. Om jeg hadde vunnet la oss si v28 med 100prosentwinrate, og ikke spilt på noen andre steder med den kontoen, så vil jo det si at jeg har 100prosentwinrate med den kontoen (som navnet mitt tilsier) Så det er jo ikke feil.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Forstår poenget ditt dg. Men nå når du har "tapt" med kontoen så står du jo litt klein igjen da?
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
neida, innadling for the greater good. Det kan jeg gå med på! v27 var jo bare et yolo påfunn som ble til noe mer, og blir nok den siste .no verdenen jeg spiller på så fram til at det ikke blir drømme settings.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Poenget er vel at å kalle en konto som aldri har blitt brukt før for 100% winrate er ganske åndssvakt, hvis det kun er den splitter nye kontoen du refererer til. (vunnet 0 av 0 verdener hurra)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det undergraver din etos, og kan i verste fall få deg til å fremstå som grinete. Heldigvis for deg har dg44 sin bruker både blitt bannet og (snart) adlet, så da er dere omtrent like mislykka.

Nei. Jeg blir innadla, han ble adla. En relativt stor forskjell der. Fronten jeg hadde var jo barnemat TLOU er jo boosted as fck. Bare for ordens skyld så har du ikke lovt til å diskutere ban på forum. og nei jeg er ikke bannet.
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Når det kun sitter 3 aktive i stammen i typ 1 mnd, for så å bli angrepet av de største spillerene på V27.
Så skjønner man fort at løpet er kjørt.
Ga det jeg kunne til Cllect.

Det å si at jeg har mislykkes på V27 blir jo din definisjon.
Ikke en eneste gang har jeg logget inn på TW og tenkt at jeg kommer til å vinne V27.
Verken tid, penger eller ferdigheter tilsier at jeg skulle vinne.
Jeg har oppnådd akkurat det jeg ville på V27, og det var å ha det fett med TW. Intet mer initet mindre.
Så da å smelle mislykka ut sier jo mer om deg en om meg.
 
Sist redigert:
Topp