Faktabørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Still, hvorfor i det hele tatt lage en understamme når du har såpass ledelse? Folk tenker for mye på å vinne, at de glemmer hva som gjør spille morsomt.
Er ikke akkurat slikt at man kan putte på CV'en at man vant v29 på tribalwars. Eller man kan jo selvfølgelig det om man ikke vil få seg jobb.
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Hva er det som gjør spillet morsomt? PP-horing til seier? Å ha 2000 poeng i løpet av 5 timer når resten av verdenen har 189 poeng? Er det mer rettferdig? Slutt å syt. Dere prøvde også å rekruttere dere til seier med å ta inn grunnmuren, heskey, sonic og nordmennerne, og nå slår det tilbake mot dere. Du kommer til å tape denne verdenen, og det er helt fortjent spør du meg.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Haha, latterlig å høre på. Coller er den kontoen som alltid ligger på rank 1 i starten, men fremdeles har solgt mest ressurser av alle som jeg vet om på .no. Det er snakk om dyktighet som gjør at kontoen gjør det så bra i startup. ALLE kan få det til om de legger nok tid i det.
Rekrutteringene som skjedde var 2/3 spillere som vi hadde vært i snakk med over lengre tid, før samarbeidet vårt med dere i det hele tatt begynte. Resten ble rekruttert når dere tok inn en spiller som hadde adelstog mot seg, og mistet mange byer til oss - det fikk oss tross alt nesten likt i poeng, ikke 2 mill i ledelse. Slutt å grin.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Er ikke uten grunn at Herman (som eier -Coller) har over 100k pp. De har han ikke kjøpt for å si det sånn.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hva sier dere til at vi går sammen kjøper innogames og fjerne alle pp fordeler utenom FA KA og Premiumkonto
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Dere hadde 1800 poeng mer enn meg etter 5 timer samtidig som dere solgte mest ressurser av alle? Good joke. Hjelper ikke hvor dyktige dere er, dere taper dette uansett. Skjønner du er en prepubertert pappagutt som er vant til å få viljen sin, men slik går det ikke på v29.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Dere hadde 1800 poeng mer enn meg etter 5 timer samtidig som dere solgte mest ressurser av alle? Good joke. Hjelper ikke hvor dyktige dere er, dere taper dette uansett. Skjønner du er en prepubertert pappagutt som er vant til å få viljen sin, men slik går det ikke på v29.
Skal han få tittelen min?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Dere hadde 1800 poeng mer enn meg etter 5 timer samtidig som dere solgte mest ressurser av alle? Good joke. Hjelper ikke hvor dyktige dere er, dere taper dette uansett. Skjønner du er en prepubertert pappagutt som er vant til å få viljen sin, men slik går det ikke på v29.
Er snakk om taktikk. Siden muligheten til å selge ress kom, har han tjent over 100k pp. Når man tyr til personangrep sier det litt om hvor mange argumenter du sitter igjen med. Vet ikke hvem av oss som er prepubertert om man skal se på svarene dine de siste 10 minuttene.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Det siste døgnet:
Fakta er at MK har svidd av 450k tropper i angrep, og adlet 2 landsbyer fra Sense. Et snitt på 225.000 gårdsplass per landsby.
Sense derimot har brukt 55k tropper i angrep, og adlet 5 byer fra MK. Et snitt på 11.000 gårdsplass per landsby.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Statistikken gjelder det siste døgnet da, og sist jeg sjekka har du vært banna den tiden der..
 

Seimq

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kreiz, det blir vel ikke helt riktig å si med tanke på at toffe ikke har spilt den siste uken :p Samt at total statistikk sier nok noe helt annet
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Statistikken gjelder det siste døgnet da, og sist jeg sjekka har du vært banna den tiden der..

Bannet ikke helt har jo teknisk sett ikke gjort noe ulovlig i forhold til spill reglene. Kall den midlertidig stengt er mer riktig
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Det blir jo helt riktig det siste døgnet. At MK har rekruttert deadweight er jo ikke vår skyld. Han har vært aktiv de siste døgnene, det kan jeg si bombesikkert.

Den totale statistikken sier jo noe helt annet, men er jo ikke annet å forvente mtp. hvor byene dere adla var plassert.
 
Topp