Faktabørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Bannet ikke helt har jo teknisk sett ikke gjort noe ulovlig i forhold til spill reglene. Kall den midlertidig stengt er mer riktig
Utestengt/bannet har vel samme betydning? du har jo vært det i det siste døgnet som jeg sa :p Hvor lenge den varer aner ikke jeg.
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det siste døgnet:
Fakta er at MK har svidd av 450k tropper i angrep, og adlet 2 landsbyer fra Sense. Et snitt på 225.000 gårdsplass per landsby.
Sense derimot har brukt 55k tropper i angrep, og adlet 5 byer fra MK. Et snitt på 11.000 gårdsplass per landsby.

TWstats.no sine krigsstatistikker sier 6-5 til MK det siste døgnet :p
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ser dog ikke grunn til at du skal bli unbannet. Da kan jo plutselig alle bare skru på VPN, spørre rundt om noen vil kjøpe kontoen. Blir man banna skylder man på at man ble hacka.. Sorry to say it, men merkelig om du blir unbanna imo. Kjipt om dette er tilfelle da. Teit om noen faktisk gidder å gjøre noe slikt på .no. Er ikke akkurat noe å skrive hjem om lengre om man vinner :p

TWstats.no sine krigsstatistikker sier 6-5 til MK det siste døgnet :p
Jeg sjekker ingame statistikkene, de bruker være en del mer oppdaterte en twstats
EDIT: Jeg mente 25.02.2017 statistikken, ikke siste 24 timene. My bad.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hva ulovlig skulle jeg ha gjort da?

Jeg driver ikke og lyger siden du har dine tvil kan jeg legge denne her ut


nicehunteri dag klokken 12:35
har du? Jeg er styre leder :) Så da tjener du godt ;)
8023_thumb
the road of forgiveness i dag klokken 12:34
ahahahahahaha, har mere i mnd en du har iløpet av livet ;)
nicehunteri dag klokken 12:21
Du klarer det meste ja kan godt være men jeg kommer ikke til og betale. Du er bare en drittsekk som sikkert bor hjemme med mamma og snylter på nav :)
8023_thumb
the road of forgiveness i dag klokken 11:51
jeg klarer nokk det meste gutten min ;) om du vil ha brukern din i samme stand som den var når tokk den burde du nokk paye
nicehunteri dag klokken 11:45
I tilegg når jeg finner ut hvem du er skal jeg sørge for at du aldri hacker noen igjen
nicehunteri dag klokken 11:43
Jeg sender inn tikcet istedet
8023_thumb
the road of forgiveness i dag klokken 11:35
pay meg 500kr så får du tilbake kontoen din ;)
nicehunteri dag klokken 10:59
Hei hvorfor hacket du kontoen min?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Min mening har pent lite å si her uansett da. Synes skrivemåtene var veldig like her, men som sagt veldig trist om noen faktisk hacker en konto på v29 for å ødelegge.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at jeg ikke har vært pålogget på Grunnmuren på 2 uker :eek: Hva skjer med kontoen for tiden?
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
2 uker siden? Høyst usannsynlig siden du posta for 10 dager siden. Jeg har nok en liten mistanke om at du ikke vil fremstå som en dårlig spiller, siden oss noobsa på Don Jon gir deg rundjuling, og at dette er en fin liten hvit løgn :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hva jeg skriver på forum har da ingenting med hva jeg gjør ingame ?
Ja ser ut som kontoen får rundjuling. Sånn er det når enn går lei av å sitte 24/7 og de to som faktisk eier kontoen ikke gjorde noe :)

Hadde jeg hatt tid Fon Jon så hadde jeg gitt deg kraftig juling, men hvis du vil leve i troen av noe annet skal du fint få lov til det :)
 

DeletedUser

Guest
Godt, da er vi enige!
Alle vet at jeg hadde tatt dere begge uansett :D
Har vel gjort det også, om jeg husker riktig :p
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Du får leve i troen om at du hadde gitt oss kraftig juling, så lever jeg i troen om det motsatte :)

Da er vi enige om å være uenige da :)

Selv om jeg er rundt på forum og i systemet så er jeg tross alt admin så du får se på det slik du selv ønsker :)

Du tok vel 1 by fra oss mens jeg var på kontoen enda, og det var også grunnen til at jeg valgte å slutte. For hver gang jeg ikke var pålogget mistet vi byer. Og jeg var liksom den 3 duallen på kontoen, som var 90% mest aktiv, og det har jeg ikke tid eller motivasjon til desverre :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta är att R3born är den tuffaste spelaren på verd 29. Han vågar inte angripa fiender utan angriper allierade när dom inte är on . Det är en tuffing det .
 
Topp