Faktabørsen

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Tror ærlig Nice bare sakte men sikkert har død, virker ikke som det er så mye live igjen i de. Søknadene om å komme inn i DK har jo tripla seg siste uka. Lurer på hvorfor?
Emoji_Icon_-_Thinking_grande.png
...
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Skjønner ikke hvorfor dere i det hele tatt gidder? Skal dere virkelig in-adle Reisverket også, nå som han mister byer til DK? Alt dere gjør de siste månedene er å in-adle inaktive spillere, bare se på adlingen til Stryper(nr.1 på gratis byer), Kreiz og Charles. Er så å si bare in-adling, adler jo nesten ikke noe annet enn in-adling og grått. Skal ikke stoppe dere, men dere skjønner vell at det aldri kommer til å ende bra. Vet yogi og etriuss har adle en del DG/DK byer, men kommer ikke til å hjelpe når resten ikke klarer å adle noe annet enn egne stamme medlemmer.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Jeg skjønner at du er ganske ny i dette spillet, men jeg skal selvfølgelig fortelle deg.. på vegne av Kreiz. Du vet når noen slutter, samt ikke kan finne en eier ? Må man faktisk begynne å innadle. Med all respekt. Jeg foretrekker fiendebyer, men jeg synes det er en selvfølge. Vet nå ikke med dere, men heller oss enn fienden. C'mon...
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Skjønner ikke hvorfor dere i det hele tatt gidder? Skal dere virkelig in-adle Reisverket også, nå som han mister byer til DK? Alt dere gjør de siste månedene er å in-adle inaktive spillere, bare se på adlingen til Stryper(nr.1 på gratis byer), Kreiz og Charles. Er så å si bare in-adling, adler jo nesten ikke noe annet enn in-adling og grått. Skal ikke stoppe dere, men dere skjønner vell at det aldri kommer til å ende bra. Vet yogi og etriuss har adle en del DG/DK byer, men kommer ikke til å hjelpe når resten ikke klarer å adle noe annet enn egne stamme medlemmer.

Men for og nevne det så må jeg si dere har vært latterlig dårlig,mmu7 har prøvd latterlig mange ganger,hvor mange byer har han fått da :rolleyes:
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Selvfølgelig er det de 2 som adler minst fiende byer og som er flinkest på in-adling som svarer.

Jeg skjønner at du er ganske ny i dette spillet, men jeg skal selvfølgelig fortelle deg.. på vegne av Kreiz. Du vet når noen slutter, samt ikke kan finne en eier ? Må man faktisk begynne å innadle. Med all respekt. Jeg foretrekker fiendebyer, men jeg synes det er en selvfølge. Vet nå ikke med dere, men heller oss enn fienden. C'mon...

Andreas, jeg vet så klart at man må in-adle når noen gir seg og det ikke er noen andre alternativer. Vet godt at man må adle de, så fienden ikke tar de. Er ikke så ny at jeg ikke skjønner det, men selv om spillere må in-adles. Betyr vel ikke det at man ikke kan adle andre? Dagene etter dere hadde tydeligvis bestemte dere for å in-adle Sonic (når jeg via. kv på matsr123 hadde begynt å adle Sonic), så adla du sånn 16 byer. Betyr at du har mer enn nok adelsmenn. For en stund siden så sa du til meg at du og Thor hadde gjort en god jobb på Kreiz kontoen, dere har adla en fiende by i september og en i oktober. Vet ikke hvordan dere har tenkt å vinne verdenen, men in-adling funker ikke når det er i samme stamme.

Men for og nevne det så må jeg si dere har vært latterlig dårlig,mmu7 har prøvd latterlig mange ganger,hvor mange byer har han fått da :rolleyes:

Stryper du har 180 in-adlinger, 92 gråbyer og 10 fiende byer (gjerne rett meg hvis det ikke stemmer). Føler du at du burde være på 1.plass? Skjønner vel også at vi ikke tar deg inn eller lager en ny stamme med deg når alt du beviser er at du kan adle stamme medlemmer. Blir jo trussel for oss å ta deg inn, vet aldri hvem du plutselig skal in-adle. Du skjønner også at på en vakttårn verden er det ikke akkurat vanskelig å forsvare seg, enda lettere for deg, når du kjører 75% def og med en tydeligvis 100% def spiller inni deg. Men til å være den største spilleren i Nice og på selve verdenen så er du/dere ganske ubrukelige. Ikke vont ment.


Jeg syter og klager ikke over in-adlingen dere i NICE konstant gjør, men hvor lite motstand dere viser. Spesielt x-MM. Dere har alle fine og gode fronter, men bruker de ikke. Spiller for ODD virker det som og in-adler alle dere klarer. Når jeg var i NICE var jeg innesteng, drit kjedelig uten front. Nå har jeg masse front og stor koser meg. Fra mine tidligere erfaringer i spill, så blir man bedre av å spille mot bedre spillere. Virker ikke som v30 er verdenen for meg da, faktisk ikke .no i det hele tatt. Har hørt tempoet og ferdighetene er mye høyere/bedre på .de, .es, .fr og så klart .net. Så blir nok slutt på .no for min del. Det kan tolkes litt feil, men mener ikke at jeg er bedre. Men nivået er ikke der jeg vil det skal være, for at jeg som ny spiller kan bli god. Når de ‘’gode’’ konstant gir seg, slurver og rett å slett gjøre så mye idiotisk.

Flere i NICE har sagt til oss i DK at det er kun noen som virkelig er aktive. Virker da som de fleste har gitt opp, uten i det hele tatt ordentlig prøvd. Samme var når jeg var i NICE, har ikke forandret seg ennå. Har lyst på ordentlig motstand, til nå er det bare etriuss som har klart å stoppe min adeling. Men ingen har heller klart og tatt by fra meg, kun re-adlinger. Våkn opp eller forsvinn.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Selvfølgelig er det de 2 som adler minst fiende byer og som er flinkest på in-adling som svarer.

Andreas, jeg vet så klart at man må in-adle når noen gir seg og det ikke er noen andre alternativer. Vet godt at man må adle de, så fienden ikke tar de. Er ikke så ny at jeg ikke skjønner det, men selv om spillere må in-adles. Betyr vel ikke det at man ikke kan adle andre? Dagene etter dere hadde tydeligvis bestemte dere for å in-adle Sonic (når jeg via. kv på matsr123 hadde begynt å adle Sonic), så adla du sånn 16 byer. Betyr at du har mer enn nok adelsmenn. For en stund siden så sa du til meg at du og Thor hadde gjort en god jobb på Kreiz kontoen, dere har adla en fiende by i september og en i oktober. Vet ikke hvordan dere har tenkt å vinne verdenen, men in-adling funker ikke når det er i samme stamme.

Okei, her er det flere ting å nevne. Såklart jeg har lyst til å adle noen, men i denne situasjonen prioriterer jeg Sonic. Såklart gjør jeg det. Vil da nådig at fienden skal få dem fremfor meg. Det er ganske opplagt. At jeg og Thor har gjort en bra jobb med kontoen ? Ja, det mener jeg. Kontoen er godt organisert og bra strukturert. Så vil stå imot en aksjon veldig bra.

Du trodde nivået her var bedre, men kan jeg si en spesifikk ting her nå ? Det er VAKTTÅRN her. Som gjør det mye enklere å forsvare seg. Som igjen ikke passer for eksempel min taktikk (og mange flere). Så jeg må heretter teste ut hva som faktisk funker best. Nå har jeg skjønt at du aldri har spilt på en verden med vakttårn, men der hadde du hatt nok hatt "flere" problemer der, enn nå.

Og en siste ting.
Dette står jo på profilen din:
"Er her for å vise at aktivitet slår erfaring hver gang :p"

Hva erfaring med aktivitet ?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Hva med* erfaring med aktivitet ?

Litt vanskelig spørsmål å tolke, men antar du snakker om aktivitet og erfaring sammen. Som du leser på profilen min "Er her for å vise at aktivitet slår erfaring hver gang :p", noe jeg mener ja. Men så klart er mange av de erfarne aktive, var iallfall. Var det spørsmålet: Hva om du har erfaring og er aktiv? Jeg er ikke riktig person til å svare på det, tror du må finne noen andre. Men det er jo supert for de, men hjelper ikke akkurat når de ikke gjør noe annet enn å passe på kontoen.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Kan du omformulere dette spørmålet?

Nei assa. Føler den er nå veldig selvforklarende.

Litt vanskelig spørsmål å tolke, men antar du snakker om aktivitet og erfaring sammen. Som du leser på profilen min "Er her for å vise at aktivitet slår erfaring hver gang :p", noe jeg mener ja. Men så klart er mange av de erfarne aktive, var iallfall. Var det spørsmålet: Hva om du har erfaring og er aktiv? Jeg er ikke riktig person til å svare på det, tror du må finne noen andre. Men det er jo supert for de, men hjelper ikke akkurat når de ikke gjør noe annet enn å passe på kontoen.

"Hva om du har erfaring og er aktiv", samme betydning som min. Men greit nok.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Som igjen ikke passer for eksempel min taktikk (og mange flere). Så jeg må heretter teste ut hva som faktisk funker best. Nå har jeg skjønt at du aldri har spilt på en verden med vakttårn, men der hadde du hatt nok hatt "flere" problemer der, enn nå.

Må bare påpeke at du sier jeg aldri har spilt vakttårn verden og at om jeg hadde, så hadde jeg hatt mange flere problemer... for at ikke flere problemer skal oppstå, råder jeg deg til å lese over en ekstra gang før du sender.

Men ja, forstålig at det er andre strategier som funker på vakttårn verden, men er vel på tide dere lærer noen. Jeg viste ikke hva et adelstog var for 3 måneder siden. Jeg spurte alltid folk om hjelp til å lære og hjelp fikk jeg. Er ikke min skyld at dere bruker tiden til noe annet, eller for så vidt ikke tør å spørre andre. For ikke å ødelegge ryktet.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Må bare påpeke at du sier jeg aldri har spilt vakttårn verden og at om jeg hadde, så hadde jeg hatt mange flere problemer... for at ikke flere problemer skal oppstå, råder jeg deg til å lese over en ekstra gang før du sender.

Nei. Gjelder alle, ikke bare deg. Så nope. Problemer blir for de fleste. Tenkt meg godt om der.

Men ja, forstålig at det er andre strategier som funker på vakttårn verden, men er vel på tide dere lærer noen. Jeg viste ikke hva et adelstog var for 3 måneder siden. Jeg spurte alltid folk om hjelp til å lære og hjelp fikk jeg. Er ikke min skyld at dere bruker tiden til noe annet, eller for så vidt ikke tør å spørre andre. For ikke å ødelegge ryktet.

Alltid bra å lære. Bare påpekte når du sa nivået er "lavt", at det kan skyldes vakttårn. Ikke noe verre enn det.
 

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Nå har jeg skjønt at du aldri har spilt på en verden med vakttårn, men der hadde du hatt nok hatt "flere" problemer der, enn nå.

Du refererer ikke til alle, men tydeligvis til Vetle som spiller vakttårn verden, og ikke har noe problem med det.

Nei. Gjelder alle, ikke bare deg. Så nope. Problemer blir for de fleste. Tenkt meg godt om der.
Tenkte deg godt om ja
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Fordi jeg pratet med Vetle og derfor var det rettet mot Vetle. Så ja, jeg har tenkt meg veldig godt om. Har du ?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Fordi jeg pratet med Vetle og derfor var det rettet mot Vetle. Så ja, jeg har tenkt meg veldig godt om. Har du ?
Akkurat det jeg og AH sier, du sier jeg ikke har spilt vakttårn og om jeg hadde, så hadde jeg fått problemer. Så skreiv jeg at du må lese før du trykker send. Også går du imot det du sier og sier det var rettet mot alle, men nå skriver du det var rettet mot meg. Skjønner du ikke at du går imot det du selv sier?

Nei. Gjelder alle, ikke bare deg.
Fordi jeg pratet med Vetle og derfor var det rettet mot Vetle.

Men dette er ganske ubetydelig, poenget var bare å lese over før du trykker send. Er ikke mer til det. Så slipper vi sånn kaos. ;)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Akkurat det jeg og AH sier, du sier jeg ikke har spilt vakttårn og om jeg hadde, så hadde jeg fått problemer. Så skreiv jeg at du må lese før du trykker send. Også går du imot det du sier og sier det var rettet mot alle, men nå skriver du det var rettet mot meg. Skjønner du ikke at du går imot det du selv sier?;)

Nei, så absolutt ikke. Var det rettet mot deg (Fordi det var mellom oss to), som du "deretter" prøver å rettet mot "deg" selv bare. Som igjen jeg presiserer at det gjelder alle. At IKKE du bare hadde hatt problemer.

AMen dette er ganske ubetydelig, poenget var bare å lese over før du trykker send. Er ikke mer til det. Så slipper vi sånn kaos. ;)

Som igjen så du bruker to setninger til to forskjellige svar. Står for det sammen. Bokstavelig talt er dette her kverulering. Skal dere først "prøve" å sette meg på plass. Gjør det "litt" bedre.

Men jeg anser dette som en seier. Dere er enig med meg... selv om dere prøver å "være" uenig. Så Weeeee <3
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Skal ta det kort for deg. Jeg sier du skreiv en helt forferdelig, ukorrekt og lite intelligent setning om meg. Som du prøver å drukne i tull, som vil si du kverulerer.
 
Topp