Faktabørsen

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Nice har gjort det betraktelig bedre enn DK den siste måneden, ikke noe tvil om det. Adla en god del byer og forbedret plasseringen sin på kartet betydelig.

Skal ikke nekte for at det har vært lite motivasjon og lyst til å spille fra vår side. Mange synes v30 har begynt å bli kjedelig og lite interessant. Spillere har lyst til å begynne på nye verdener, med nye folk. Samt v30 er grusom treig nå late game, er ikke så mye nytt og spennende som skjer. Jeg er også av den befatningen, men er tydeligvis ikke bygd for å gi opp. Føler v30 har lært meg det den kan og har lyst på nye utfordringer.

Siden mange ikke hadde lyst til å spille v30 lengre, ente vi opp med et par tomme kontoer. Som dere sikkert merket så var det ikke mye motstand når dere adlet Jonasv, icekebab eller Laksvatn. De var gitt til DK medlemmer som kV, men ingen var spesielt gira på den jobben. Dette er så klart vår feil, men var også perfekt timet av dere. Var liv i Laksvatn de første 1-2 dagene, men så forsvant han også. Så ente opp med å råtne på noens kV liste. Dette var dessverre leit og mange som ikke likte hvordan det ble håndtert av DK.

Skjønner godt hvorfor Konrax ga seg/ikke(?), han hadde mistet alle stamme medlemmene sine fra fr. Antar også de-motivasjonen smittet litt over på han. Som man tydelig kan se så går dere for mindre og utsatte spillere (svake ledd). Noe som er smart. Når noen 2-3 ganger størrelsen din tepper nuker og angriper på alle kanter. Samtidig som stammen din er treig på å sende def, så er man ganske fort knekt. Mur 0 og gård 10-, ingen som har lyst til å bruke så mye pp for å forsvare byer. Men hadde stammen vært tidligere ute med def og hjulpet til med kV. Så kunne vi reddet Konrax. Men dessverre var det ikke sånn og det er vår feil.

Skal ikke ta fra dere seirene deres denne måneden, men vi har også lært noe. Vi har fått en skikkelig gjennomgang av hva feilene vår er og hvordan vi kan forbedre oss. Selv om dere har adla en god del så leder vi ennå med 26 % dominanse og skal ennå en god del til før dere tar oss igjen. Motivasjonen kommer nok tilbake nå som julen kommer og etter juletid hvor mange ofte har mer tid. Så håper spenningen kommer tilbake og muligens noen utfordringer :p
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Nå har alle stammer sine nedturer. De siste mnd har Nice hatt flere innadlinger av dvs spillere (altså svake ledd), nå kan vel si at det er DK sin tur ? Bli kvitt inaktive kontoer her og der.

Men angående speeden på v30. Den er treig ja, men det har vel de aller største serverne hatt. Som for eksempel v1, og noe enda nærmere har vi v18. Er de serverne jeg har hatt det mest gøy i på .no. Da dem varer mye lengre enn de med speed 2 osv.

Men til slutt. Vi er nå på dette stadiet der vi ser forskjellen fra de gode til de aller beste. En av nøkkel egenskapene som skiller dem er: Utholdenhet (sammen med aktivitet). Så vil påstå at v30 er så vidt begynt. Det er nå det blir store slag, enorme aksjoner. Det er nå det begynner å bli moro.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Legger litt mer i det når jeg sier verden er treg, ikke bare på grunn av speed 1. Vakttårn har en del å si, men vil si at grunnen til at jeg synes den er treg er spillerne. De fleste spillerne her har store kontoer, men mye def. Skal mye til for å tømme noen for def og nukes blir sendt med lang reisetid. De fleste kan vel være enig at det skjer mye mer tidlig på en speed 1 verden, enn seint. Nå har vel du Andreas sagt du ikke liker å spille start-ups og spiller heller mid/late-game, hvis jeg husker riktig. Så kanskje du er mer vant til dette, enn meg.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Bare se på Kazuto // Espen er best om dere vil se en konto med sykt slapp eier som på en eller annen måte karrer seg videre hver dag, jeg lever fortsatt haha! Go me(og stacks fra stammen lul)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Så vel egentlig den komme, han var ikke så samarbeidsvillig... ga en del røde signal.

Vel vel, blir en lang verden :p
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
#ProveThemWrong

We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

Motivasjonen er på topp her, kan dere si det samme? Er dere like selvsikker som dere var tidligere?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
#ProveThemWrong

We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

Motivasjonen er på topp her, kan dere si det samme? Er dere like selvsikker som dere var tidligere?
Hvem snakker du til? o_O
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Sålenge dere taper byer til en som har 360° er jeg ikke særlig bekymret:

Side 1:
Spillere: Espen er Best
Side 2:
Stammer: NICE, CREED

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 122
Side 2: 1,816
Forskjell: 1,694

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 27
Side 2: 14
Forskjell: 13

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 734,498
Side 2: 12,573,599
Forskjell: 11,839,101

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 218,405
Side 2: 128,251
Forskjell: 90,154

chart
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Men kjære deg, du er jo stacket fram til jul (kanskje ikke så lenge nå)

Dessuten kan man ikke si det samme om de andre medlemmene i stammen, vi får se hva statsene sier når V30 har en vinner :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det er vel ikke så overraskende at det går dårlig med en konto som blir aksjonert på i safesonen sin over natten? Utover det har dere gjort det veldig bra ja, men likevel er de sterkeste kontoene i stammen igjen. Nå på begge sider


NB: Jeg hadde 15deffbyer i støtte hos meg fram til midtveis i november, så det at dere klager om stacks er jo litt morro :rolleyes:
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Litt statistikk for siste måned. Trenden fortsetter som før:

Side 1:
Stammer: NICE, CREED
Side 2:
Stammer: [DK], [DG]

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 376
Side 2: 449
Forskjell: 73

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 229
Side 2: 33
Forskjell: 196

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,894,761
Side 2: 3,323,680
Forskjell: 428,919

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,045,608
Side 2: 243,383
Forskjell: 1,802,225

chart
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Som Vetle sa tidligere. DK hadde sin overkjøring av nice sine svake kontoer for et par måneder siden, og dere har det nå. Slik situasjonen er i mine øyne har DK fremdeles flere kontoer enn dere av svært høy dyktighet, mens dere har de to klart beste med Kreiz og etrituss. Særlig sistnemte må vel sies å være den soleklart mest imponerende kontoen på v30
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Spørsmålet er hvor mange "svake" kontoer [DK] kan skylde på.

Tipper dette er boysa i DK/DG :cool:
 

Vedlegg

  • IMG_0183.jpg
    IMG_0183.jpg
    107,5 KB · Sett: 13

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Hva skjer med all denne barnslige holdningen a? Vi spiller vel for å ha det gøy? Ikke for å rakke ned på andre. Bare fordi folk er på et annet lag i et spill, så betyr ikke det at man må være ufine mot de.

Kan folk stoppe å skylde på alle andre, var ikke de gjenværende medlemmene i DK sin skyld at 30% av spillerne plutselig ikke ville spille lengre. Greit nok vi kunne hjulpet mer til, men i bunn og grunn var de som valgte å gi opp. Ser ikke grunnen til å trekke frem stats for akkurat denne måneden, bare fordi dere var flinke. Halvparten av kontoene dere har adlet har vært tomme, folk som har gått lei og ikke ville bruke PP på å booste mur/gård. Når de ikke er motivert til å forsette. Synes det var dumt at så mange ga seg, det gjorde det bare verre for oss andre. Men er ikke noe vi får gjort noe med. Skjønner godt at folk ikke vil spille når de ikke finner det gøy eller spennende. Synes vi heller skal respektere valgene deres og gå videre. Verden er langt fra avgjort, sant at dere begynner å ta igjen. Men betyr ikke at dere vinner!
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Og du petrus har egentlig ikkje så mykje å sei, du har spelt på v30 i ka, 2 veke no? xDdDdDdDdDdDdDdD Mange av oss som har spelt så og si solo i 9 mnd.
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Må jeg virkelig å tilbake for å se andres dårlige holdninger? En enkel beef er bare artig, gjør ting mer spennende, og interessant, det burde du forstå ellers så har du valgt feil spill. Ta forsåvidt turen innom .net forum så skjønner du at dette er ikke forbokstaven engang.

Vi respektere valgene til folk som slutter, men det endrer ikke statestikken. Først når de blir adlet begynner unnskyldningene om at de er inaktiv osv. Dette er vel strengt talt noe der bør fikse i med en gang?

Jeg tok også tiden til å spørre om dere var like selvsikre som dere var i V31 chatten tidligere, noe jeg tviler meget sterkt på. Hvis man ikke kan ha det litt artig med statestikken, itilegg med alt Nice/Creed har vært gjennom, og enda klart å karre seg videre, nei da tror jeg det er du selv som besitter den barnslige holdningen.

Jeg tror det er lenge igjen av verdenen, noe som er bra. Det tyder på gode kvaliteter i alle stammene
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Og du petrus har egentlig ikkje så mykje å sei, du har spelt på v30 i ka, 2 veke no? xDdDdDdDdDdDdDdD Mange av oss som har spelt så og si solo i 9 mnd.

Jeg har da fulgt med Sindre, det kan du ikke nekte for. Om du har spilt solo eller ei bryr jeg meg lite om. Jeg snakker utifra det jeg har fått med meg, noe som er mye.
 
Topp