Faktabørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Liker ikke adle med 2-3 adels. ser jo hvordan det gikk med AH og nå alienelite. Dog adlet jeg spillerby først da.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Har brukt kanskje 300-400 på halvering i bonusbyen min, Don Jon :p resten kommer av ress sending fra hovedbyen.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
trenger ikke det når jeg farmer 150k om dagen og produserer over 4k av hver ress i timen :p
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
ee3b21a0dc27f5882af770a176c02e7b.png

https://gyazo.com/ee3b21a0dc27f5882af770a176c02e7b

Er jo ikke rart dere tror det er mye pp bak dette lol. Byen ble adlet for *5* dager siden. Er ikke vanskelig å få en barbar opp til 2600 poeng når den får ress 24/7. Sjekka nå, og har halvert for 470 pp der, thats it :p
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Du kan jo heller poste premiumloggen din, ikke at jeg bryr meg, er jo ikke slik at jeg forventer at ingen skal misbruke pp-systemet.
 

Quizdan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Fakta er at "Master Minds" kanskje burde bytte navn eller bli litt flinkere med orddeling :p
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
*legger ut bilde*
"du har juksa med bilde"

hvorfor skal jeg gidde det?

Poenget mitt var mer hvor irriterende det er at folk snakker dritt uten å i det hele tatt ha gjort noe research. Bare fordi andre klarer det du ikke klarer trenger du ikke grine på det. Heller prøv å forstå hvordan man gjør ting, junior.
 
Sist redigert:

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Ingen som ikke klarer å misbruke pp-funksjonene, men de fleste folk har vel bedre ting å bruke pengene sine på.

Som sagt, jeg bryr meg ikke, men det er veldig klart at du bruker utrolig mye, skjønner ikke hvordan du kan prøve å benekte det engang :p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg har hacket kontoen til Kreiz, ikke mye pp-bruk på -20% og det trenger man ikke når man får inn nok fra ressfelt og farming til å ha konstant kø i alle tre byene.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta er at folk aldri kommer til å slutte å klage på spillere som benytter seg av fordelen det gir å betale for PP.
Likevel spiller de et spill der dette er lovlig og mulig. Jeg tror alle er enige om at PP har gjort TW bedrøvelig mye dårligere, men så mye som Inno håver inn på dette er det naivt å tro de noen gang vil endre dette. Men å klandre spillere for å utnytte disse fordelene er også tåpelig.

Her om dagen var det en i chatten som spurte "Lurer på når man kan kjøpe seg til seier i tw?". Lenge siden man kunne det. For å sette det på spissen: Gi meg ubegrenset tilgang til PP, og la meg spille mot de 10 beste tw-spillerne i verden uten at de har pp. Jeg hadde selvsagt knust dem lett på noen få dager.
Slik blir det litt her også, selv om det er flere som kan kjøpe haugevis av PP uten å merke det på lommeboka. Men å tro at man kan hevde seg i dette spillet uten å bruke PP er dessverre feil. Og har man forholdsvis grei kunnskap om spillet, grei økonomi og gidder å bruke mye tid på dette, så kan nær sagt hvem som helst vinne. Det er dessverre harde fakta. Så slutt å syt. Kjøp PP og kjemp i toppen, eller la være og gjør så godt du kan uten, men slutt og syt fordi andre har råd til å kjøpe fordelene Anno tilbyr for cash!
 
Topp