Faktabørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at folk stacker barbs rundt meg, uten å innse hvor mye ress de taper på alle de timene de ikke farmer med de troppene
Kanskje de burde innse at når jeg farmer med 330 lk utgjør det svært lite forskjell for meg å miste et par i blant, og de blir den som taper veldig viktige startup ressurser.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Haha ser ikke negativt på det da, de som taper mest på det, og jeg får en større fordel. Verste som skjer er jo at jeg mister en lk, og deretter sender en speider jevnlig til byen er clearet.
 

SANDMAFIA

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Fakta er at det er 4 stk i top 25 (som viser prestasjoner) som enda har Nivå 1 av plyndrer o_O
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Magnar kan nekte så mye han vil, men er bare en spiller som kan ha mer lk en meg, fremdeles om de ikke klarer å farme mer da.

[13.03.49] Magnar the stronk: hvor mange lk har kreiz?
[13.10.57] etriuss: 3xx
[13.11.32] Magnar the stronk: haha :p
[13.11.41] Magnar the stronk: kan si våres
[13.11.44] Magnar the stronk: vet vi hadde mer en han igår

for de som lurer, skrev jeg til Alexander kontoen i går hva jeg hadde av lk.

Katta er ute av skapet
a981db5642d675ec0d0ae85bd5e6b636.png
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jeg snakker med det på alex ja :) sett meg i bås og kall meg knut om du vil :) men sist jeg sjekket var det ikke ulovlig og ha kjennskap ;)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Magnar, jeg poengerte at dere har 200-300 flere lk en meg, men fremdeles nesten tapte DP og DR mot meg, som er aktiv kanskje 15t daglig. Hadde DP og DR frem til jeg tok kveld, og våkna opp 2000 bak på DR og 200 byer på DP - som jeg holdte frem til jeg måtte på butikken nå for noen timer siden.

Kan tenke på det slikt, siste tallene jeg fikk fra kontoen du er på hadde dere 700 lk, jeg 500. Det er nesten 30% mer lk.
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Magnar, jeg poengerte at dere har 200-300 flere lk en meg, men fremdeles nesten tapte DP og DR mot meg, som er aktiv kanskje 15t daglig. Hadde DP og DR frem til jeg tok kveld, og våkna opp 2000 bak på DR og 200 byer på DP - som jeg holdte frem til jeg måtte på butikken nå for noen timer siden.

Kan tenke på det slikt, siste tallene jeg fikk fra kontoen du er på hadde dere 700 lk, jeg 500. Det er nesten 30% mer lk.

Heilt riktig Kreiz! Ikkje høyr på de, du hadde fått alle medaljane om du berre hadde spilt :) Eg har trua, og eg vett du ikkje fikk de bare fordi du gjekk afk. Du hadde lett tatt den som du alltid gjer! :oops:
 
Topp