Faktabørsen

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Det jeg ikke forstår er hvor mange det er på .no som er for en slik tribalhug :p Det er helt greit at Nice allierer seg med hele verden, og at dere kaller det et diplomatisk spill fordi dere ikke klarer å kjempe mot DK/Triv, men merge med MM? Dere har kanskje innsett at det å gå fra å ligge langt under til 2 mill poeng verdt av byer over oss i krigen, er den eneste sjansen dere har? Skuffende at så mange ikke ønsker å krige seg til seier. Nå er dere 36 medlemmer i "samme stamme" fordelt på 3 (tar ikke med alle alliansene deres), men bare 15 stk vinner. Alle har sett hvordan dere ønsker å løse dette, med å merge folk inn på samme kontoer når verden fortsetter, og etter min mening er dette veldig trist! Allianser er helt greit hvis dere ønsker dere trenger å ta igjen litt på det overtaket vi nå har hatt, men slike merginger ser bare veldig dumt ut! MM har gjort det bra på v30, men dette her er bare trist og skuffende av dere. Lykke til med å internadle og merge dere fra 36 til 15 kontoer da
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Det er jo sommerferie, og mange som slutter da

Det er jo akkurat det Rv vil, han vil bare ha alle mot DK nå, så merger/slutter/kicker han alle slik han og de (sannsynligvis) opprinnelige Nice-medlemmene er igjen i vinnerstammen hans. Dette er jo et forsøk på så mye tribalhug som er mulig på tw, og med den logikken der Sau1 så passer du rett inn i den alliansen :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg ofrer fint plassen min for at noen andre enn meg skal få være i "seiersstammen" om jeg så må være på 2.plass stammen i v30.

Så da mangler vi 1 plass mindre å merge. (Suck it)

-A
 

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Kan ikke si man har vunnet når man prøver å snike seg rundt stammegrensen på 15, om det er planen deres, da er alle tapere isteden.

Men dette trenger du ikke tenke på bobil, er jo faktisk DK som vinner uansett :)
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Det er jo akkurat det Rv vil, han vil bare ha alle mot DK nå, så merger/slutter/kicker han alle slik han og de (sannsynligvis) opprinnelige Nice-medlemmene er igjen i vinnerstammen hans. Dette er jo et forsøk på så mye tribalhug som er mulig på tw, og med den logikken der Sau1 så passer du rett inn i den alliansen :p

Jeg mente bare at det vil bli enklere å internadle, siden mange sikkert har lyst til å slutte. Men det med "alle mot DK" er jo en helt annen sak. DK er i ferd med å vinne, og da velger alle stammer å kjempe mot dem fordi tribalwars handler om å vinne med stammen sin. Jeg vet ikke om planen til MM nice, om de skal merge eller bare kjøre et tett sammarbeid, men når noen er i ferd med å ta over hele verdenen, så vil jo alle andre forsøke å stoppe dem, eller prøve å bli en av dem. Ikke noe rart med det.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Jeg mente bare at det vil bli enklere å internadle, siden mange sikkert har lyst til å slutte. Men det med "alle mot DK" er jo en helt annen sak. DK er i ferd med å vinne, og da velger alle stammer å kjempe mot dem fordi tribalwars handler om å vinne med stammen sin. Jeg vet ikke om planen til MM nice, om de skal merge eller bare kjøre et tett sammarbeid, men når noen er i ferd med å ta over hele verdenen, så vil jo alle andre forsøke å stoppe dem, eller prøve å bli en av dem. Ikke noe rart med det.
¨
"Dk er i ferd med å vinne"

Vi har 20% av 70% vinnerkrav. Vi er ikkje på nærheita av og vinne, enda.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Fakta e at det e ganske stille på nord "fronten" driv kanskje Bobil og gjengen og planlegga en "bra" aksjon dinna gangen?
Fakta er og at dei siste 4 dagane har NICE adlet rundt 80 gråbyer, har dykk gløymt at dykk er i "krig" mot DK? Gråbyane stikke ingen vei ;)
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Fakta e at når eg isje trudde det gikk ann og bli meir cringe for nice-alliansen, så bytta dei navn til "Green Team" jaja, milijøpartiet dei grønne? Bortkasta stemme.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Fakta e at TEAM GREEN NOOBS e alt for opptatt med og internadle kvarandre, og derfor e dei lite aktiv på forumet her! Trudde dykk var kvinnfolk heile gjengen, kvinnfolk klare vel og gjere 2 ting på 1 gang? ;)
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Dagens angrepstips fra Kazuto:

Prøv å time angrepene noenlunde nære hverandre, da får ikke forsvareren mulighet til å for eksempel rushe opp muren, eller eventuellt å time inn mere støtte mellom nukes og adels.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Dagens Angrepstips fra Kazuto:

Ikke angrip stacks, v30 er ikke stor nok til at folk har råd til å stacke hele fronten fra safen sin.
 
Topp