Faktabørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Dagens forsvarstips: Stryper er typen til å kjøre 10 nukes mot deg kun for distraksjon mens han sender tog mot andre :p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det virker som om noen i nice(*Host*Reisverket*Host*) ikke har fått med seg mine angrepstips, derfor(@Reisverket):

1) Ikke nuke med under 213 rams, og spesiellt ikke nuke uten rams i det hele tatt.
2) Stacks bør ikke nukes om det kan unngås.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
0805ca5fe0b2c166dda8acbc4b9435ca.png
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det virker som om noen i nice(*Host*Reisverket*Host*) ikke har fått med seg mine angrepstips, derfor(@Reisverket):

1) Ikke nuke med under 213 rams, og spesiellt ikke nuke uten rams i det hele tatt.
2) Stacks bør ikke nukes om det kan unngås.

Fakta er at en håpløs fyr på kontoen vår (les: undertegnede) forsov seg da han skulle sende en haug nukes med rams som skulle treffe først. Fakta er at de andre på kontoen lo av det hele, og sa det kunne skje den beste. Nå skjedde det også den dårligste. :(
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg vil tørre å si at selv med rams hadde dere fortsatt bare møtt veggen ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Bortsett fra den ene byen som vi nesten tok uansett, kun dårlig lykke gjorde at vi mislyktes der også. Investerer i ny vekkerklokke atm.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at jeg nå endelig har levd opp til forventningene og kommet meg opp på topp 25 <3
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Fakta er at han får panikk med en gang mmu angriper han, og kommer mest sannsynlig ikke til å klare og holde byene ved fremtidige aksjoner.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta er at Kreiz, Stryper og Sonic veit å time aksjon på den ene dagen timeplanen min allerede var ganske full :D Ekstra credz til sonic for at enormt press fra hans mange nukes (ingen serkasme). GG

Likevel må vi nesten takke Stryper for å sende 2 angrep på laksen rett før vi la oss, noe som gjorde at vi var opp relativt tidlig for å se etter aksjon, og jaggu var det ikke over 50 inc nukes + tog gitt mot laksen :D Veit da søren hva sluttresultatet blei, men DF sier vel sitt ;)

Totalt mista vi vel bare 2 byer, begge pga at de ikke ble lagt merke til :D

Ellers har er dagen rolig?
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Sånn er livet med WT. Ikke spesielt vanskelig å forsvare ser her, så sjanser må man bare ta. Kan ikke akkurat si at første aksjon dere hadde mot Stryper var vellykket heller. DF på over 500k, samt bare en by mistet. ;)
 
Topp