Faktabørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta er at når jeg kommer hjem fra skolen skal jeg sove..... sove leeeeeeeeeeeeeeeenge! (Foreløpig er jeg oppe i 28 timer uten søvn, runder nok 35 før jeg får lagt meg :S)
Btw, credz til meg for å gjøre en kjemiprøve i halvsøvne akkuratt da nuksa traff :p
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Fakta er at når jeg kommer hjem fra skolen skal jeg sove..... sove leeeeeeeeeeeeeeeenge! (Foreløpig er jeg oppe i 28 timer uten søvn, runder nok 35 før jeg får lagt meg :S)
Btw, credz til meg for å gjøre en kjemiprøve i halvsøvne akkuratt da nuksa traff :p

The Force is strong in this one :(
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Fakta jeg er fornøyd med noe. Nye rekorder for Dagens Angriper, Dagens Forsvarer og Dagens Støttespiller (3 nye på topp!). Gikk ikke som jeg håpet, men velger å se på det positive :) Underholdene dag !
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta er at det alltid er morro å komme seg inn i en annen stamme sin skypechat :D Ekstra morro når du leaker linken videre til mange andre folk og de også blir med :p
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Morosamt og leake linken ja, greit nok det Konrax, men aldri kom til meg for Kv hjelp igjen. Eller deff.

Snakkes
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
1. Var jo ikke jeg som leaka den i utgangspunktet
2. Blir du så personlig såret av at dere ikke passet bedre på den linken (eller lot være å ha en), at det skal gå utover forholdet vårt?
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Fakta e at troppane mine e lei av å stacke bya som aldri blir angrepet. pls nice, gjør en innsats????? :DDDDDD=DD=D=D=DD=D;DD:D;OMFISDM SPASDd\psvmjsnv A==DA=DAS;D :ASD ASDM FOALSDA =A:D :A;

- A
 
Topp