Faktabørsen

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Generelt sett den skypechatten, samt bruke ord som lite intelligent.

Forøvrig, dette var min reaksjon i skypechatten med Thor.
https://gyazo.com/9185ba3481b2a8d2b459dfc3b3df49cc

9185ba3481b2a8d2b459dfc3b3df49cc
 

Kagaroo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fakta er at izyaboi har endret profilbildet til en 'kangaroo' kort tid etter at han så navnet mitt på forumet. :D:D:p:p
(Copycat)

Fakta er at ferien avsluttes om 3 dager. :(:(:(:confused:
 
Sist redigert:

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Fakta at det går veldig bra for NICE/CREED for tiden :)

Side 1:
Stammer: NICE, CREED
Side 2:
Stammer: [DK], [DG]

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 53
Side 2: 8
Forskjell: 45

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 487,969
Side 2: 80,384
Forskjell: 407,585

chart
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
V30... Hvor skal man starte? Er vel den mest intense verdenen i den siste tiden på .no? Får bare starte med å gratulere alle som har kommet så langt på v30 da det klart har vært en krevende verden for mange :)

Om jeg skal vurdere hvem som fortjener å vinne v30 faller det lett på FR. Uansett om folk er enig eller ikke er dette hard og sann fakta. FR har vært den stammen på v30 som hadde alt. Ferdigheter, samhold og viljen til å hjelpe. Moralt sett var vi også svært gode, kanskje litt halvveis på slutten før vi merga med DK da vi vurderte å bytte side grunnet en god del anklageleser fra begge sider (DK-Nice), men ellers vil jeg påstå at FR har vært best å alle områder.

DK, leder ranken nå, har gjort det en god stund og skal ikke si noe på at dere ikke er flinke enkeltspillere men som en stamme: "Ingen kommentar".
Har likt å spille med mange av dere, hyggelige folk mange av dere og, men så er det også ting som ikke funker for meg her og. Den enste grunnen til at jeg ikke sluttet på v30 i september tiden var kun fordi jeg ikke ville skuffe folk. Var rett og slett kun redd for å si at jeg ikke hadde tid og at jeg ikke orket spille en verden som v30, men det kommer vel en tid der en må stå opp for seg selv?

Nice, fysj, hater hele gjengen, men dere spiller bra sammen det skal dere ha. Helt ærlig har jeg troa på at dere overkjører DK KUN fordi dere har et godt samhold og spiller SAMMEN. Men respekterer dere ikke for noe annet som har skjedd på v30. Min menig da :D

"Han slutta bare når han fikk mange inc". Gjorde jeg egt det? Vil heller påstå at jeg slutta da jeg stod alene mot 2 spillere, begge mere aktive og større enn meg. Helt latterlig at jeg som solo og opprinnelig nuub spiller har holdt mot kreiz kontoen så lenge. Dere er vel 3-4 stk der, alle med mer erfaring og kontoen er på 24/7. jeg derimot er alene og har faktisk et liv utenom tw (tro det eller ei). Men all credz til dere på kreiz. Dere tok dere sammen, tok en sjanse på å kjøre veldig offensivt og det ser ut til å ha lønt seg :) Det skal dere ha, dere er flinke, men skulle bare mangle at dere klarte å ta meg først som sist når jeg står alene mot dere og brum. Tror nok aksjonen dere hadde mot meg 22.09.2017 er et bevis på at jeg faktisk gidder om det er vits å gidde. På den tiden hadde jeg FR i ryggen, nå hadde jeg DK. Ser dere forskjellen?

Brum tøf tøf. Hakke mye å si om deg dessverre. Ikke fan av deg som person eller spiller, menmen, har vært morro å spille mot deg og da :)

Vetle. En av to jeg mener fortjener å vinne v30 som enkeltspiller. Trenger jeg egt forklare hvorfor?
Icekebab. den andre jeg mener fortjener vinne v30 som enkeltspiller.
Dere andre, ikke ta det ille opp, men dette er snakk om 2 spillere som gjør det lille ekstra for stammen slik jeg ser det.

Jaja, v30 har vært lærerik. Så og si alt jeg kan om tw som e rverdt å kunne har jeg fått gjennom v30. Hyggelig å spille med alle sammen, men kommer som sagt et punkt hvor du ikke orker stå alene imot en konto som ikke gjør annet enn tw :p Ryktes også at Kristian er tilbake nå i 2-3 uker for å svette tw. Kan bare si til deg at det ikke er fordi du kom aksjonen deres gikk så bra. tror Andy hadde gjort det bedre :p han hadde ihvertfall fått adla meg raskere. Menmen, om det var du som stod bak aksjonen i går skal du ha litt credz du og.

Si ka dere vil, jeg er fornøyd med egen innsats på v30.

Vi høres og lykke til, til toppstammene.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kom tilbake en liten uke nå ja, og var den som absolutt ville ha aksjon før jeg dro igjen, men fy flate Andy og Thor er de som har styrt sjappa, mens jeg er i feriemodus da det er litt digg med fri fra 13-14 timers dager :)
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Ja, hvor skal vi starte Konrax? Kan si meg enig at dette har vært den mest intense verdenen som har hatt så og si alt fra A til Å.

Men hvorfor merge når din egen stamme hadde absolutt alt som du sier?
Og tror du ikke medlemmene dine mister motivasjon når dere går imot flertallet, for så at deg og Laks hopper inn i lederstammen, mens dere plasserer resten av FR-folka ned i understammen demmes?

Og hvorfor er det latterlig at du har holdt ut mot oss så lenge? Dette er andre gang vi aksjonerer mot deg, så vil ikke si at du har hatt så altfor mye å håndtere. Og jeg er sikker på at vi ene og alene ikke bruker så mye mer tid på TW enn deg. Trenges ikke så mye aktivitet på en slik verden som dette, spesielt ved hjelp av vakttårnet som vi har til hjelp. Og ja, du skal ha litt creeds for første aksjonen vi hadde mot deg. Men kan ikke si at det er så altfor vanskelig å sende def til byer, spesielt ikke når vi begynte å time inn fra dagen før.
Alt er også lettere med en solid og aktiv stamme i ryggen, som du selv nevner :) (Kanskje dere valgte feil stamme å merge med?<3)

Men uansett. Hyggelig å ha spilt på samme verden som deg, og må si at jeg har fått et godt inntrykk av deg spesielt om det stemte at dette var din første ordentlige verdenen du har spilt. ;)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Siden jeg yter så lite «on the battlefield» tenker jeg å heller komme med litt statistikker her!

Sånn jeg har forstått, samt. ser på statistikken om dagen så er NICE inne i en veldig god flyt for tiden. Vi har nå fått clearet bort mesteparten av det tidligere FR clusteret, og Konrax som var siste clusterholder er i fritt fall da han har over halvert seg i størrelse siden Kreiz-aksjonen.

DK derimot har tapt litt på den måten, men vunnet på andre måter. Stryper valgte på underlig vis å forlate Nice til fordel for DK, noe jeg synes er ubegripelig. Sånn er dessverre spillet, men er digg å se at om vi adler en måned til som forrige måned så har vi tatt igjen tapte poeng.

Tenkte i tillegg til å legge ut egne tanker, å legge ut litt statistikk.
Den siste måneden ( 20.10.17-20.11.17) har Nice adlet en total på 214 byer, og tapt 19. Dette blir da 195 byer i pluss, noe som er ekstremt bra for en «underdog» som oss mtp. Antall byer og poeng.
DK og grill Sin statistikk bli da motsatt, med en minus på 195 byer.
I følge krigsstatistikkene på TW har Nice drept 21 mill tropper, og forsvart seg mot 20 mill. DK på den andre siden har beseiret 7 mill i angrep, og 22 mill i forsvar. Dette tyder på at Nice har angrepet taktiske smarte plasser, på lure tidspunkter, samt forsvart seg eksepsjonelt bra, vil påstå dette er en rimelig vill statistikk.

Så over på et tema jeg liker veldig godt, og det er hvilken spillere som har prestert hva.
Øverst på rankingen har vi min konto, Kreiz. Her har de to mest aktive, Andy og Thor herja nonstop. 87 fiendebyer adlet den siste måneden, og bare 2 tapte. Virker som ingenting klarer å stå i mot de to her om dagen, da de bare pløyer seg igjennom alt de prøver seg på.

En god nummer 2 er etriuss. Kontoen har holdt lekestue med en av DK sine hovedledere og adlet 42 fiendebyer. AH har fått virkelig kjenne på det de siste ukene, men til hans forsvar vet jeg at eksamensperioden er førsteprioritet der, noe jeg kanskje ga et lite tips om. En konto jeg forventer våkner mer og mer frem mot jul, og fort bedrer statistikken sin i juletiden.

Stryper lurer seg inn på rank 3 med sine 31 fiendeadlinger. Vet han og brum har kriget mye, men usikker hvordan det går mellom de. Tyder godt for hans del på statistikken, samtidig ser jeg han og har vært med å innadle Konrax etter hans fall.

Understammen til DK, DG står for største bytapene med sine 114 bytap. DK følger på rett bak med 100 bytap. Mye tyder på dårlig kommunikasjon og motivasjon innad i stammen, som NICE utnytter ekstremt bra. Vil og påstå at Nice har forsterket posisjonen sin bra i det siste og ordner seg mer og mer safesone, noe DK sliter mer med.

Blir artig å følge utviklingen videre her da dette begynner å bli ekstremt spennende. Her tror jeg det virkelig blir kriging om å dra seieren i land.
Forresten Konrax, så hadde ikke FR «alt» som du sier. Hvorfor adlet dere aldri noe spesielt fra fienden? :p er ingen bragd og forsvare seg når alle går 90% deff og Vakttårn er aktivt.

-Kristian
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fakta er at du ikke trenger å søke. Ta med litt gin og juice så tenker jeg vi fikser det meste, Sindre! ;)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fine stats Kristian :) Angående adlingene tror jeg det gjelder litt gjensidig da det generelt er vanskelig å adle med VT og en stamme i ryggen. dere adle ikke mye da FR var oppe, vi adla ikke mye av dere heller grunnet godt smmarbeid :)

Men skal nok spøke litt den siste tiden på v30 ;) Kan avsløre at jeg ikke slutter, men hvem aner hvor jeg går? En ting er sikkert, jeg har satt som mål å få orden på DK sine få men essensielle mangler
 
Sist redigert:
Topp