Faktabørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Så du mener det Niko at 14-1 er respektable stats når en sitter på nesten 4 mill? Den var ny :p

EDIT: Greit å påpeke at de fleste av de er readlinger ifra Brum, som nevnt over.

Hvordan kan noen som har mista bare en by ha readlet "mesteparten" av 14? :confused:


For øvrig vil jeg si at på en verden som denne, med treg speed, vakttårn og nattbonus, så er det nesten en prestasjon å adle fiendebyer uavhengig av anntall.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Det at dere kom in på en konto i Nice er helt irrelevant, betyr ikke at alt som var før dere bare skal glemmes.

Så om noen tar in en spiller nå? Så kan vi si vi har spilt clean helle tiden. Så lenge det er han som sier det. Du skjønner hvor dumt det høres ut?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Hvordan kan noen som har mista bare en by ha readlet "mesteparten" av 14? :confused:

Var re-adlinger fra Jesperflat97, jeg lot Brum pre-adle/adle for meg. Forsatt bare 2 stk av Brum og en av Maggi, hvor jeg pre-adlet. Så han mistet 3 adel på forsøket.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Okei. La oss "snu" om på dette. Skal de "nye" spilleren på spesifikke konto få skylden for noe som har skjedd før ? Du skjønner hvor dumt det høres ut?

Men uansett. Litt seriøs nå. Det RV gjorde før kan jeg være enig i var utrolig skitten gjort. Det nekter jeg ikke får, men jeg vil da ikke assosiere meg med dem heller. Blir som å si Tyskland idag er som Tyskland under 2. verdenskrig. Litt feil tankesett.

Kanskje under den tiden fikk for eksempel du lyst til å forlate. Ikke vet jeg, men som igjen fikk oss til å ta "hevn". Så det hjulet går enda rundt.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Jeg ble spion samme uken bobil snudde, var rett etter. Eneste grunnen til at det ble til var for å ta igjen på Nice. Du skjønner hvorfor det da er relevant?

Du blir ikke beskyldt for å rekruttere den første spionen i DG, men du har ikke rett til å spille "victim-card" når du bare godtar halve historien til Nice.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Vetle har rett her andy, vi skylder ikke på deg for å ha rekrutert inn en spion i din alliertes rekker mange uker før en krig ble relevant.

Problemet er bare at dersom du skla snakke om hvilken side som har spillt mest skitten kan du ikke bare utelate alt som har skjedd før du kom inn på den ene siden.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Rett og rett. Nå har begge sider spilt skitten. Like ille begge to. Så har vel strengt talt ikke feil. Kan jo gå inn på hvor store innvirkninger de enkelte backstabb har hatt, men det er en annen sak.
 
Sist redigert:

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Kraiz er på rank 4?! Eg visste at Kreiz kom til å slå dei kebabnoobane! No manglar dei bare Kristian, så han kan carrye Andy opp til rank 1!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Har hørt at han til og med skal adle folk som ikke spiller på v30, stemmer dette?
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Ifølge ryktene stemmer dette - Han har også tenkt å fortsette trenden uten å miste en eneste by til fienden også.
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Side 1:
Spillere: Alexander Hamilton
Side 2:
Stammer: NICE

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 298
Side 2: 1,437
Forskjell: 1,139

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 16
Side 2: 32
Forskjell: 16

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,188,392
Side 2: 10,507,274
Forskjell: 8,318,882

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 139,732
Side 2: 302,306
Forskjell: 162,574

chart


Må nok snu trenden her da :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Han kan vel ta å lære litt av deg, sondre
(PSA: Erobringene Nice/Creed har av OAA er når han har adlet seg selv)
Side 1:
Spillere: OneAboveAll
Side 2:
Stammer: CREED, NICE

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 122
Side 2: 21
Forskjell: 101

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,140,218
Side 2: 175,683
Forskjell: 964,535

chart
 
Sist redigert:
Topp