Faktabørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
80915e8c43836febcd4d28e11f75ace2.png
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta er at det er den mest ufortjente 1.plassen jeg har opplevd, men grattis
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Synes nice har spilt betraktelig bedre enn DK som helhet, de eneste spillerne som stikker seg ut i nåværende DK er IzYaBoi, Reek, Kreizverket og Lucky Luck.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Nå som alt går nedover for oss (dk), er det vel lov å være litt ærlige. Må si jeg har blitt overrasket over hvordan ting kan snu så fort. Nice har vist at samarbeid og utholdenhet vinner til slutt, det skal de ha respekt for. Begge sider har gjort skittene ting, som man ikke er stole av (meg inkludert). Men sånn har det gått, valg har blitt tatt og er ingenting å gjøre med det nå. Synes det er leit det ender sånn som det gjør nå, etter å putta så mange timer inn i denne verden. Spesielt siden man prøver så godt man kan, men funker ikke når ikke alle i stammen er like villige. Vet det høres ut som jeg sier Nice allerede har vunnet, selv om vi er like store atm. Men sånn det går nå, samt at to av de største spillerne leavet dk i dag. Så ser det ikke så lyst ut. Vi mister saferom og er nok ikke lenge før enda en konto knekker, eller gir opp dessverre. Den strategiske posisjonen til Nice har overtaket.

Fakta er at det er den mest ufortjente 1.plassen jeg har opplevd, men grattis

Må si meg uenig her, Nice har stått på som bare det. Spesielt etriuss14 og Kreiz kontoene, Nice hadde aldri vært der de er nå uten de to kontoene og spillerne bak. Mange andre kontoer som har stått på også, både durga og OneAboveAll har forsvart seg bra og hjulpet Nice med å kjøre igang dette momentume. Skal sies at DK ennå leder i dominanse, men tviler ikke at Nice tar førsteplassen om ikke altfor lenge. Spesielt om de har tenkt å merge med CREED når de får plass. Ryktes iallfall så.

Topp stammer ved dominanse
[DK] 31.5%
NICE 30.9%
CREED 11.8%
+} 10.9%
[DG] 6.3%
North 4.1%
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ja, altså, full respekt for ståpå viljen til spillerne i Nice, vurderes det kun utfra dette er det klart en velfortjent 1. plass, selv skulle jeg ønske at andre enn de som har drevet med aktivitetsjekker og spredt masse falske rykter siden tidenes morgen skulle vinne, men så er det en gang slik at aktivitet slår alt og når teamet ikke kan banne folk fordi det ikke er et rundskriv eller fordi det er på skype får det bare være sånn :D

Men som sagt, rent taktisk sett så er det bare å hedre toppspillerne i Nice.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ja, altså, full respekt for ståpå viljen til spillerne i Nice, vurderes det kun utfra dette er det klart en velfortjent 1. plass, selv skulle jeg ønske at andre enn de som har drevet med aktivitetsjekker og spredt masse falske rykter siden tidenes morgen skulle vinne, men så er det en gang slik at aktivitet slår alt og når teamet ikke kan banne folk fordi det ikke er et rundskriv eller fordi det er på skype får det bare være sånn :D

Men som sagt, rent taktisk sett så er det bare å hedre toppspillerne i Nice.

Har nå skjønt du ikke er så glad i Nice. Greit nok, men synes det er litt artig du sier det her er den mest ufortjente 1. plassen du vet om. Når.. du vant V32. V32 merget man til en seier, på v30 har Nice kjempet seg til en 1. plass (For nå). Det i seg selv er mye mer "verdig" enn hva stammen din på v32 noensinne gjorde.

Kanskje litt avsporing, men dere skjønner prinsippet.

Forresten Konrax ! Er du enda fast bestemt at jeg aktivitetsjekket Laks... selv uten bevis ? :)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ikke du Andy som aktivitets sjekket laks, det tok de andre på kontoen seg av ;) Jeg spilte ikke v32 selv, så for meg har jeg ikke den verdenen i hodet, men riktig som du sier at den var ganske ufortjent den og.. Likevel mener nå jeg man spilte relativt rent der da. Kanskje litt urettferdig, men av det jeg vet var det ikke mye til aktivitets sjekker?
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ikke du Andy som aktivitets sjekket laks, det tok de andre på kontoen seg av ;) Jeg spilte ikke v32 selv, så for meg har jeg ikke den verdenen i hodet, men riktig som du sier at den var ganske ufortjent den og.. Likevel mener nå jeg man spilte relativt rent der da. Kanskje litt urettferdig, men av det jeg vet var det ikke mye til aktivitets sjekker?

Med all respekt, men... når sa jeg at du spilte skitten ? :p

Kanskje du burde endre sitatet til det sitatet der han skrev:

Nei
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Du har ikke sagt det nei, men jeg fremhever at det var en mer "ren" verden til tross for merginga av det jeg vet da :p
Men altså, det eneste jeg ikke liker ved dere i Nice er hovedsaklig aktivitets sjekkinga og de ryktene dere kaster rundt dere, ellers er dere ekte gull gutter :D
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Av det du sier, føler det ut som vi ikke har gjort noe annet enn aktivitets sjekk på dere, noe som er trist. Vi har bare bevist hva en stamme kan gjøre når samarbeidet, samt aktiviteten florer på stort sett alle kontoen i stammen.
Og vi har ikke vunnet enda, fortsatt en lang vei å gå til vi kan utnevne oss selv som vinnere. Vi skal ha en 70% dominanse, og mye kan skje til da. Kan aldri forvente noe i dette spillet.
 
Topp