Faktabørsen

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Om dere ikke har klart å komme opp med en taktikk for å forsvare seg mot backstabbing og aktivitetsjekking, fortjener dere i mine øyne ikke seieren uansett!:eek:
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hahaha, jeg gidder ikke ta denne diskusjonen enda en gang om ingen her har åpne øyne for at aktivitets sjekk er en skitten måte å adle byer på. En by her og en by der kan ødelegge mye i et cluster ;) Men ja, sant som dere sier. Nice har nok stor aktivitet nå og det vises også på adlingene. Vanskelig for oss som spiller solo å matche dette ;)
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Hehe, denne ballen kan nok rulles inn i evigheten, men jeg kan bekrefte at det var jeg som utførte denne "aktivitets sjekken" du hele tiden snakker om. Det var faktisk ikke ment som en sjekk, siden Laksen var online på Skype. Etter to timer uten svar, tenkte jeg why not, og sendte ut nukes! :oops:

Så bare å spare Andy for all "hatet" han har fått mot seg! :D
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Jeg vet at det var du som tok den sjekken. Tommy snakket også om at Kristian tok en runde og. Dette gjelder også flere andre spillere i Nice og. Har aldri hatet spesifikt på Andy, bare han som svarer på det :)
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Om du er bevisst på det kan man jo lure fienden ved å få dem til å tro at du er offline. Derfor er ikke aktivitetssjekk så veldig skittent spill, selv om det selvfølgelig vil regnes som småskittent.

Det er iaf min mening!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Aktivitetssjekk er som mange andre taktikker en metode for dårlige og/eller usikre spillere å skaffe seg et overtak.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Skal prøve å få skrevet et innlegg om min tid fra da Andy og jeg kom inn som skytsengler på Kreiz i nærmeste fremtid. Stay Tuned
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fakta er at DK har vunnet v30

Fakta er at v30 er for lett

Skjønner ikke hvorfor dere i det hele tatt gidder? Skal dere virkelig in-adle Reisverket også, nå som han mister byer til DK? Alt dere gjør de siste månedene er å in-adle inaktive spillere, bare se på adlingen til Stryper(nr.1 på gratis byer), Kreiz og Charles. Er så å si bare in-adling, adler jo nesten ikke noe annet enn in-adling og grått. Skal ikke stoppe dere, men dere skjønner vell at det aldri kommer til å ende bra. Vet yogi og etriuss har adle en del DG/DK byer, men kommer ikke til å hjelpe når resten ikke klarer å adle noe annet enn egne stamme medlemmer.


0386f0ec039ab4e5abcc2593cfe8aebc.png
 
Topp