Faktabørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Spilte i AIK da dette ble skrevet, og har selv ikke brukt pp etter dag 2 på verdenen, så tror ikke helt det stemmer ^^ Fakta er at jeg tjener differansen mellom min farming og andres på bare et par timer med høye ressursfelter

Du som enkeltindivid bruker kanskje ikke pp, men da er du også langt bak toppen og ganske irelevant for hvorfor AIK dro ifra brasil ;)
 

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Må også sies at det er fult mulig at BRASIL har brukt mer av sine farmede ressurser på tropper enn poenghoring ;) Mulig at det også har noe å si på hvorfor AIK dro i fra samt at de soleklart har brukt store mengder mer pp
 

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Vil også si at jeg syntes inno burde gjøre om Hall Of Fame kravene for første til å adle byer til at kun spiller byer telles.
Blir trist av å se på hva som adles på v31
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Vil også si at jeg syntes inno burde gjøre om Hall Of Fame kravene for første til å adle byer til at kun spiller byer telles.
Blir trist av å se på hva som adles på v31

Skulle heller sett at dem fjerna "premiumbytte" funksjonen, så hadde vi sluppet at førsteplassen de første ukene alltid er den med mest pp ^^
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Skjer med at folk ikke kjøper ress i K55 for tiden? Er nesten fullt lager jo :(
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at jeg poster ting her selv om jeg ikke spiller for øyeblikket :O

Logga inn på min egen konto i dag, fikk da denne:
9 års tjeneste!
Gratulerer med å ha joinet TribalWars for 9 år siden!
Her er noe lite å feire med: 100 premiumpoeng

Yaay!

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Takk, Bobil, vi er alle glade for at du orienterte oss om dette. Ikke nøl med å si i fra den dagen du feirer 10 år.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Feiret 10 år for lenge siden, men på .no har jeg "kun" vært 9 år :)

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at GMK med understamme og Blackbones fanclub erklærte krig mot KISS.
Dagen etter er statistikken slik:
e6b54adbdac1da16e00c3da872f4b83e.png

https://gyazo.com/e6b54adbdac1da16e00c3da872f4b83e


0c4f8e338cd24b2372ce1bdb679e97f0.png

https://gyazo.com/0c4f8e338cd24b2372ce1bdb679e97f0
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Litt vanskelig å få oss vekk fra kartet på sju dager når dere selv forsvinner på en..
xoxo til 07 og co.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Denne lederen hevdet opprinnelig at de lett utryddet oss på en uke, fordi "kvantitet slår kvalitet". Tror han er ganske alene om å mene dette. Tror kanskje han skjønte at han tok feil også. Tror statistikken blir enda morsommere i morgen.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Det hørtes ikke ut som et sjakktrekk.... I retrospekt kan man jo lure på hva dem trodde ville skje?
 
Topp