Faktabørsen

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Nå bare tuller jeg her altsa, men hvis det ikke er ønsket med litt banter og bitching så skal jeg respektere deres ønsker og forsvinne fra forumet:(
Eg er blodig alvorlig, det veit alle som nokon gong har snakka med meg, at eg alltid er seriøs, ingen plass eller tid for og tulle.
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Eg er blodig alvorlig, det veit alle som nokon gong har snakka med meg, at eg alltid er seriøs, ingen plass eller tid for og tulle.
Det er dette jeg fryktet for livet. Jeg forlater dere nå og håper jeg blir husket:(

På den andre siden ser dere meg sikkert om 5 min for å shitposte mer:p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Du bare dreper innsatsviljen til de som faktisk kommer med verdsatte bidrag til forumet.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nå bare tuller jeg her altsa, men hvis det ikke er ønsket med litt banter og bitching så skal jeg respektere deres ønsker og forsvinne fra forumet:(

Du klarer ikke ta min plass uansett, men du kan jo prøve, alt hjelper <3

-A
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Kiss aksjon: UGRESS mister ingen byer.

Ugress aksjon:
Side 1:
Stammer: KISS
Side 2:
Stammer: UGRESS

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 6
Side 2: 17
Forskjell: 11

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 11
Forskjell: 11

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 9,135
Side 2: 65,924
Forskjell: 56,789

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 53,310
Forskjell: 53,310

chart
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Har gitt noen advarsler i denne tråden nå, burde være unødvendig å minne en så erfaren gjeng om hva som sømmer seg og ikke sømmer seg i forumet. Det er fint med litt propagandakrig, men det tolereres ikke personangrep, ukvemsord eller generel dårlig oppførsel! Ikke skriv noe her som du ikke ville sagt dersom du møtte vedkommende irl. Og hvis de jeg nå sikter til tenker de ville sagt det om de møtte vedkommende face to face, så bør dere lære dere litt folkeskikk.
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Lite liv i denne delen av forumet? :p

Har gitt noen advarsler i denne tråden nå, burde være unødvendig å minne en så erfaren gjeng om hva som sømmer seg og ikke sømmer seg i forumet. Det er fint med litt propagandakrig, men det tolereres ikke personangrep, ukvemsord eller generel dårlig oppførsel! Ikke skriv noe her som du ikke ville sagt dersom du møtte vedkommende irl. Og hvis de jeg nå sikter til tenker de ville sagt det om de møtte vedkommende face to face, så bør dere lære dere litt folkeskikk.

:rolleyes:
 
Topp