Hva er morroa med det?Roe ned 846274 hakk bois?
Om du treng ei grunn til og flame, så stikk til helvete vekk din tøffel.Hva er morroa med det?
Ikke hver dag man får så god grunn til å flame en av de beste
Nå bare tuller jeg her altsa, men hvis det ikke er ønsket med litt banter og bitching så skal jeg respektere deres ønsker og forsvinne fra forumetOm du treng ei grunn til og flame, så stikk til helvete vekk din tøffel.
Eg er blodig alvorlig, det veit alle som nokon gong har snakka med meg, at eg alltid er seriøs, ingen plass eller tid for og tulle.Nå bare tuller jeg her altsa, men hvis det ikke er ønsket med litt banter og bitching så skal jeg respektere deres ønsker og forsvinne fra forumet
Det er dette jeg fryktet for livet. Jeg forlater dere nå og håper jeg blir husketEg er blodig alvorlig, det veit alle som nokon gong har snakka med meg, at eg alltid er seriøs, ingen plass eller tid for og tulle.
word, du har vel et poeng. Peace gutta, i'm outDu bare dreper innsatsviljen til de som faktisk kommer med verdsatte bidrag til forumet.
Nå bare tuller jeg her altsa, men hvis det ikke er ønsket med litt banter og bitching så skal jeg respektere deres ønsker og forsvinne fra forumet
Ja, jeg kan jo prøve. Alltid gøy med litt banter på forumet, men kua har et poeng. Skal prøve å ikke dra det for langt nestegang, men det er jo litt gøy når kreiz tuller det tilDu klarer ikke ta min plass uansett, men du kan jo prøve, alt hjelper <3
-A
Lite liv i denne delen av forumet?
Har gitt noen advarsler i denne tråden nå, burde være unødvendig å minne en så erfaren gjeng om hva som sømmer seg og ikke sømmer seg i forumet. Det er fint med litt propagandakrig, men det tolereres ikke personangrep, ukvemsord eller generel dårlig oppførsel! Ikke skriv noe her som du ikke ville sagt dersom du møtte vedkommende irl. Og hvis de jeg nå sikter til tenker de ville sagt det om de møtte vedkommende face to face, så bør dere lære dere litt folkeskikk.