Faktabørsen

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Definisjonen på gjennomtrekk er vell at det både går folk inn og ut på kontoen.
Kreiz går vell greit under denne definisjonen da både Kristian og Morten har vært inn og ut og nå inn igjen (for Kristian sin del) på kontoen.
I tillegg har det også vært flere andre spillere innom kontoen.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Sånn jeg ser det er det bare en som forlot, og et par som ble tatt inn?
Jeg er også eieren av Kreiz, og dualer slutter jevnlig overalt, men artig at det blir så mye styr rundt det straks det er på Kreiz.

En slik front Kreiz har krever aktivitet 24/7, og da trenger jeg de som kom på, noe jeg var veldig heldig med da alle tre er krute gode spillere og sammen utfyller vi hverandre perfekt.

Og GIG kan vel confirme at jeg aldri var ute av kontoen, bare steppa ut av skypen da jeg hadde veldig mye som skjedde irl og var på "flyttefot" i militæret.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Forsvant like fort? Du kan vennligst slutte å snakke om ting du selv ikke har peiling på. Gikk med + i byer selv når vi var imot hele verden. Det som fikk oss til å slutte og deretter mister byer var at motstanderen fikk oss bannet for en regel de selv fant opp og fjernet uken etterpå. #Korrupt System.

Hei smarten. Selv om jeg utelater detaljer betyr det ikke at jeg vet om det, men uavhengig hva som skjedde. Så røk kontoen din ut ganske tidlig ute tanke på hvor lenge v1 varte. Det er fakta. Så du kan heller ikke motsi meg. Skulle du komme å si "JEG BLE BANNED". Så skal jeg komme med et velkjent setning... Jeg bryr meg ikke.

Definisjonen på gjennomtrekk er vell at det både går folk inn og ut på kontoen.
Kreiz går vell greit under denne definisjonen da både Kristian og Morten har vært inn og ut og nå inn igjen (for Kristian sin del) på kontoen.
I tillegg har det også vært flere andre spillere innom kontoen.

Det er DIN definisjon. Så det er heller ikke "feil" at jeg og Kris bruker det til et annen formål, men for all del vis meg regelboken (om det i det heletatt finnes en)

Og GIG kan vel confirme at jeg aldri var ute av kontoen, bare steppa ut av skypen da jeg hadde veldig mye som skjedde irl og var på "flyttefot" i militæret.

Nå kan jo jeg bekrefte det. Du forlot da aldri. Som du sa, du var på "flyttefot"

Men jeg har noe å komme med faktisk ! Fakta at Pandaen aldri turte å sende ut adelsmenna i natt :(
 
Sist redigert:

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Og GIG kan vel confirme at jeg aldri var ute av kontoen, bare steppa ut av skypen da jeg hadde veldig mye som skjedde irl og var på "flyttefot" i militæret.

Det kan jeg enkelt bekrefte, men jeg ga også mitt ord om å ikke engang si noe til stammen om at du aldri forlot..
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Og GIG kan vel confirme at jeg aldri var ute av kontoen, bare steppa ut av skypen da jeg hadde veldig mye som skjedde irl og var på "flyttefot" i militæret.

Med andre ord bare bullshitta du for å frasi deg ansvaret på at du få dager etter å ha lovet 3-siders krig(på v30) gikk i allianse med en av de to andre sidene. Nice one
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
V30 har jeg ikke vært innlogget på veldig lenge nei, slutta der når jeg blant annet prata med deg om det. Selvfølgelig fyr ut teorier, men tror ikke du hadde prioritert tw og en drittverden om du hadde vært i min situasjon.
Liker hvordan du tar det opp på v31 forumet.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at folk bryr seg alt for mye om å ha flest mulig seiere nå til dags og det skaper mye mer kjedeligere verdener.
"Har vært det de siste verdenene, og tenkte denne gangen vil jeg gå for seier, lenge siden nå."
. Fine argumenter for å bytte stamme i krigen.

Samme personer klager ofte på at medlemsmassen synker på .no og skylder på inno, men innser ikke at slike holdninger ofte er en stor faktor i at folk blir lei og slutter. Er det slikt at man ikke tåler å være litt i undertall nå til dags?

Er faktisk ikke slikt at han som leser jobbsøknaden din bryr seg om hvor mange seiere du har her på tribalwars, og heller ikke mange bryr seg om hvor mange du har i signaturen.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Fakta e no at eg e tilbake ifrå en god 2 ukers ferie i Spania, kan vel og svare Kristian sitt svar på ryktebørsen.

Eg brukte ikkje ei krone av feriepengane på og booste mur, dei gikk i san miguel og biff. Ingen som trenge mur når eg servera grandis og øl til troppane mine :')
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
For å sette ting litt i perspektiv, alene i dag har UGRESS erobret 50 byer av fienden, dette er over halvparten av det totale antallet byer KISS/CATS/ELVIS har tatt av oss i løpet av hele v31.

featured4.jpg
 
Topp