Fakta er at Reisverket og Kreiz (Kristian og Morten) tapte denne verdenen. Huff så synd.
Usikker om jeg gidder å svare på en så idiotisk kommentar... Er så ekstremt glad for at du ble fjerna fra stammen ettersom du greide å lage mer kvalme en Sindre, som faktisk hadde som mål å lage kvalme klarte. Du skal ha en klapp for skuldra på at det faktisk motiverte deg såpass til at du skjerpa deg i UGRESS og har lagt ned mange timer arbeid som du gjorde, men eeeer så ekstremt sikker på at du aldri hadde gjort det hos oss med din innstilling.
Trist å se hvordan backstabbing er den avgjørende faktoren på de to eldste aktive verdenene som er her nå..
Siden det ser ut til at alle misforstod meg her, så tenker jeg å prøve å fortelle på nytt hva jeg mente. Hovedsaklig så mente jeg at det er ekstremt trist at backstabs har så mye å si for utviklingen på serverne v30 og v31. Jeg har sittet å fulgt med på alt som har skjedd på fremste rad, og at dere i det hele tatt uttaler at vi ikke hadde en fighting chance er bare idiotisk. Det er åpenbart backstabs som har avgjort disse verdenene på lang vei.
1) Peter Parker sparker dualen sin når han hadde uttalt han skulle slutte, og deretter gått over til UGRESS og angrep oss uten noen form for varsel. Dette er etter han har lekket veldig verdifull informasjon om aksjoner, hvor nukes treffer mm. Hvem starta å spille stygt, hæ?
2) Coller kommer over til oss og "vurderer" å bytte side, samler informasjon, får bygga gode starttropper i nybyene han har adlet inni vårt cluster og henta bonusen vår før han stikker.
3)Chaosialex kommer over, dagen etter skal han "hente bonuser" hos fienden, blir der 4 dager før han ut av det blå angriper folkene han har vært i stamme med i over en måned, uten noen forvarsel. Husker han ene nevnte i skypen at Chaosi utelukket utnyttet han ene som var på ferie, og targetted hovedsaklig offbyer først. Info han hadde ligget å høstet i god tid mens han ventet på det rette tidspunktet for å stikke og få seg ekstremt mange billige og gratisbyer.
I tillegg backstabber Lucky Luck oss midt under en aksjon mot oss på Kreiz kontoen, der vi 04:00 på natta ish får mange togincs fra en side vi ikke har noen tropper, dette resulterer igjen med store tap. I tillegg skjer dette rett etter vi selv har fyrt en aksjon og mistet bort i mot alt offet når vi tok store deler av UGRESS sin alliert.
Før de to siste backstabbene her satt vi i KISS på en god fin sjanse til å dra dette i land. Vi hadde akkurat knekket deres nr.1 alliert og fått stor fremgang mot de. I tillegg før backstabben satte KISS på 3.3 millioner poeng, i motsetning til AGURK sine 2.4 millioner.
Backstabbene gjorde i tillegg at vi innen to uker mistet det gode fotfestet vi hadde i et helt kontinent, og i tillegg ca 8? spillere da de fleste fikk omtrent 360 graders front innen en dag eller to.
Dere kan jo fremdeles mene at dere hadde knust oss, men det er en idiotisk ting å si.
Skjønner virkelig ikke at du gidder å dra fram den der engang. Dere har havna i denne situasjonen fordi DERE backstabba meg i starten. Hadde dere ikke gjort det hadde denne verdenen sett meget annerledes ut. Det er jeg 100% sikker på.
Må bare flire.
NÅ etter dette smeller vi til å prøver å spille et av deres skitne triks mot dere selv, vi snur deres allierte, som vi allerede hadde tatt... 30 byer ish fra, og får de over på vår side. Dette igjen endte med at de splitta seg mellom oss. Jeg har i alle fall ikke fått noen info fra JDI. Uansett om det er tilfelle, noe jeg som leder ikke aner noe om, så har dere allerede gjort det samme med Peter Parker og mest sannsynlig Lucky ettersom Niko sin tankegang ikke slår feil her, vi hadde en kjempeaksjon straks vi kutta å dele info og kommandoer med Lucky luck.
Selvfølgelig gjorde Chaosi som var like stor som mesteparten av våre spillere i samme kontinent en stor forskjell. Du ga jo i tillegg spillerne null safezone når du backstabba, så å uttale noe slikt som "jeg utgjorde ikke noe forskjell" blir idiotisk.
Jeg mener de har hatt betydning i den forstand at verden har gått fortere å avgjøre, men når alle kontoene jeg og espen begynner å angripe gir opp ila en uke så vitner det uansett til en mangelfull evne til å forsvare seg og en mangel på motivasjon til å vinne v31.
Quick FYI: Kazuto Kirigaya har adlet 152 fiendebyer på v31(Dette er ekskludert de vi adla mens vi var i eventstammer), Cats SOM HELHET har adlet 172.
Hvordan forventer du folk sin motivasjon til å fortsette å spille når person etter person backstabber, og vi mister et helt kontinent ++++ pga backstabs?
Mener også Lucky Luck fortalte oss i skypen en gang om hvor viktig det var å skille verdener, men her er alle argumentene hans om v31 backstabben pga. v30?
Håper nå ledelsen på tw.no innser at vi må begynne å låse stammene hver verden om vi skal holde liv på .no, for når jeg leser flere kommenterer på en dag at "Nå er jeg så lei av .no og de her drittverdenene at jeg snart konverterer til .net" så er det noe alvorlig galt, her må tiltak gjøres. Når de samme personene kjører sammen gang på gang og selekterer ut akkurat hvem de vil ha og spiller i lag verden etter verden skaper det en ekstremt dårlig ukultur på en så liten server.
Begynner å innse at det er oss som spillere sin feil at .no sin spillermasse synker, og ikke dårlig med reklame etc - vi må faktisk ta oss selv i nakken nå, og heldigvis har noen allerede innsett det..
Angående v30 har jeg for det første aldri hatt noen spion i noen av stammene, men ja, det var noen i min stamme som hadde en spion i Nice.
I tillegg så var jo DK i en hemmelig allianse med INGEN, at min stamme valgte å merge med Nice da synes jeg ikke er så rart.
At dere også mener at når en stamme over natta får dobbelt så mye front og ekstremt mye mindre safezone ikke er avgjørende for en verden er dere jo helt på bærtur.
-Kristian