Faktabørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Tror jeg må skaffe meg konto på v30 å adle dem !

Lucky og Chaos er bare en unnskyldning. Jeg var så liten på det tidspunktet jeg leavet at jeg ikke burde kunne utgjort en dritt. Men du ser hva en farlig spiller kan gjøre uansett konto størrelse.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Trist å se hvordan backstabbing er den avgjørende faktoren på de to eldste aktive verdenene som er her nå..

Skjønner virkelig ikke at du gidder å dra fram den der engang. Dere har havna i denne situasjonen fordi DERE backstabba meg i starten. Hadde dere ikke gjort det hadde denne verdenen sett meget annerledes ut. Det er jeg 100% sikker på.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
For det fjerde brukte Cats/Elvis/KISS JDI som informant, her er det ikke noe vits i å prøve å nekte, da aksjonene uten delt erobringsplan gikk som smurt, mens de med gikk i vasken.

For det femte kommer deres kollaborering med de gamle FIM om å backstabbe UGRESS her på v31.

Alt i alt kan jeg konkludere med at den siden som nå står og roper varsko har langt ifra rent mel i posen, men ting er vel alltid bedre når de går deres vei, eller hva?

NB: Jeg var på fjelltur når shittn med Chaos og LL på v31 skjedde, så det fikk jeg ikke med meg.

Vel.. det med JDI. Vil nå ikke si vi fikk noe ut av hun. Mye frem og tilbake. Info, njaaaa. Må ha vært på et minimum. Greit nok.
Du vet godt om det med LL og Chaos. Selv om du var borte den tiden.

Lucky og Chaos er bare en unnskyldning. Jeg var så liten på det tidspunktet jeg leavet at jeg ikke burde kunne utgjort en dritt. Men du ser hva en farlig spiller kan gjøre uansett konto størrelse.

Må nesten tenke litt her nå. Er nå ikke en unnskyldning. Det hadde faktisk store påvirkninger. Det er jo fakta. Så godta det: Uavhengig hva dere tenker, men så sier du "Jeg var så liten på det tidspunktet jeg leavet at jeg ikke burde kunne utgjort en dritt". Greit nok, men så greier du nettopp å bringe fram "Men du ser hva en farlig spiller kan gjøre uansett konto størrelse". Liten konto kunne ikke gjøre så mye, men se nå hvor farlig en liten konto kan være. Okei ? Noe som også bekrefter det hadde store utfall.

Skjønner virkelig ikke at du gidder å dra fram den der engang. Dere har havna i denne situasjonen fordi DERE backstabba meg i starten. Hadde dere ikke gjort det hadde denne verdenen sett meget annerledes ut. Det er jeg 100% sikker på.

Du Brann. Egentlig så er det likegyldig for meg hva som har skjedd med deg før, men begynner å tro du faktisk fortjente det. Aldri en side som har fullstendig rett. Sikkert noen ugler i mosen der, men uten grunn ? Njjjaaa... den tror jeg ikke noe på. Vil nå ikke si du har har vært et englebarn i løpet av tiden der hos dem.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
"Du vet godt om det med LL og Chaos. Selv om du var borte den tiden"


<<<
Tja, jeg kom tilbake også var de i stammen min istedenfor hos fienden.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Forøvrig velger jeg å laste opp posten min igjen, greit nok at RV sletter delen som inneholder private skypelogger, en alt utover det er unødvendig maktmissbruk.

Trist å se hvordan backstabbing er den avgjørende faktoren på de to eldste aktive verdenene som er her nå.."

Regner med at du sikter til både v31 og v30 her, så here goes:

For det første synes jeg det er utrolig underholdene hvordan RV klager over spionering når de registrerte en egen bruker bare med det formålet å bli med i DK,deres ALLIERTE STAMME, og grave etter info. Dette er for meg mange ganger værre enn det som nettopp skjedde på v30. Til slutt vil jeg bare si(@Reisverket ) what goes around comes around. Dere brukte spion, dere ble spionert på, ikke noen vits i å klage av den grunn, når du benytter deg av samme.

For det andre, DK, Nice og MM ble enige om en 3 siders krig, noen få dager/uker senere merger Nice og MM. Dette viser bare at fighterviljen til enkelte er lavere enn andre, noe som igjen gir denne stammen liten grunn til å klage.

For det tredje, RV har også ved andre anledninger forsøkt å skaffe seg informanter i DK:
NB: Skypeloggene er kanskke mulig å få tak i om dere kontaker meg.

For det fjerde brukte Cats/Elvis/KISS JDI som informant, her er det ikke noe vits i å prøve å nekte, da aksjonene uten delt erobringsplan gikk som smurt, mens de med gikk i vasken.

For det femte kommer dere kollaborering med de gamle FIM om å backstabbe UGRESS her på v31.

Alt i alt kan jeg konkludere med at den siden som nå står og roper varsko har langt ifra rent mel i posen, men ting er vel alltid bedre når de går deres vei, eller hva?

NB: Jeg var på fjelltur når shittn med Chaos og LL på v31 skjedde, så det fikk jeg ikke med meg.
 

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Trist å se hvordan backstabbing er den avgjørende faktoren på de to eldste aktive verdenene som er her nå..

På v30 hadde dere spion i vår stamme når vi hadde allianse og utover når vi kriget.. Dere startet med spionasje (Bobil), og jeg kan ikke skjønne hvordan hendelsen med IzYaBoi er verre enn det. All spionasje er forsåvidt "skittent spill", men det er morsomt å se dobbeltmoralen dere har, og at dere klager over dette når dere har hatt spioner.. Kreiz hadde også en spion i Nice før MM og Nice merget.

Kano-Kari byttet side som dere fleste har sett på skypesamtalene på grunn av at Reisverket ba han lyve til oss, og på grunn av at Reisverket løy til DK og til sin egen stamme (dette er fakta, men jeg kan jo ikke poste samtaler på forum, de fleste av dere har sett de før). Jeg vil også legge til at IzYaBoi kom til oss en gang i sommerferien, og at han selv ønsket å forlate Nice på grunn av hvor skittent dere har spilt på v30 og på grunn av dere var veldig inaktive. Vi valgte å la han være i Nice en stund til fordi dere startet med Bobil, så dere trenger ikke å klage på vårt spill når flere av deres spillere ønsket å bytte side på grunn av dårlige ledere og løgner.

På v31 har dere bare spilt veldig skittent i starten av spillet, og det at backstabbing er en avgjørende faktor på v31 blir helt feil, dere hadde tapt uansett hva slik dere valgte å ødelegge begynnelsen av v31.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
På v31 har dere bare spilt veldig skittent i starten av spillet, og det at backstabbing er en avgjørende faktor på v31 blir helt feil, dere hadde tapt uansett hva slik dere valgte å ødelegge begynnelsen av v31.

"og det at backstabbing er en avgjørende faktor på v31 blir helt feil"

Men denne ene setningen beviser du for MEG at du har lite peiling på dette temaet. Såklart har en backstab store avgjørende faktorer, såklart blir det konsekvenser av det. Om en sier imot har personen lite innsikt... eller nekter å se saken litt mer objektivt (Ikke fult ut, men litt), men heller strever å forsvare sin side.... "fordi, fordi jeg er jo der. Så vi har jo såklart rett.". Det er ignorant tekning.

Eller er det jeg som er veldig liberal og for open minded om dette temaet ? Jeg personlig kan si at min tid igjennom TW har vært på "sider" der stammen min har ikke akkurat har vært "ren", men tvert imot "skitten". For all del, fortsett å diskutere. Det skaper god underholdning og liv. Tross alt et propaganda forum, men litt vett i hode må folk ha. Det er rett og slett sunn fornuft.

Og en siste ting. Hold v30 pratet utenfor v31 forumet.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Jeg svarte bare på Kristian sitt innlegg..



Like ignorant som påstandene dere har hatt om dette temaet med deres dobbeltmoral på v30 og v31 forumet.

Okei ? Jeg sa jeg ikke orker v30 prat her.

Dere ? Altså.. jeg er ignorant ? Var innlegget mitt uvitende og håpløs uten forståelse og innsikt ? Ja, veldig ignorant det ja ! Så den påstandene din holder ikke mål mot meg.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Okei ? Jeg sa jeg ikke orker v30 prat her.

Jeg beklager for å ha involvert v30 når jeg gjennomgikk alle grunnene til at Kristian(Kreiz) ikke hadde noen grunn til å klage over backstabbing m.m. Men han nevnte begge verdnene, så da måtte jeg svare ang. Begge også.

Når det er sagt så sier jeg som jeg alltid har sagt, det er sjelden slik at en stamme har helt rent mel i posen, snarere tvert imot. Tribalwars handler om å vinne, og da er det slik at får man en mulighet til å forbedre oddsene sine så griper man som regel den. Det er forøvrig også en grunn til at det som regel er den tapende stammen eller den stammen som ligger under som sliter med spioner, og det er fordi mange(både her på tw.no og generelt i livet) er villige til å gå svært langt for å vinne, selv når det innebærer at man sviker venner, kollegaer og stammefrender.

Til slutt vil jeg bare si at jeg er enig med deg når du sier at begge sider har spillt skittent også her på v31. Kanskje kunne dere gjort mere for å inkludere Brann i stammen, istedenfor å backstabbe og kicke han. Jeg mener(etter å ha dualet med han på v31) iaf det er noe av det dummeste dere har gjort, en dyktigere spiller skal man se langt etter.
Kanskje kunne dere også unngått å skape en presedens(aner ikke hvordan ordet skrives på norsk) på at dere kicker folk dere har krangler med på andre verdner(Alienelite og KK).
Kanskje kunne også vi latt være å slippe inn Chaos og LL i stammen(igjen, jeg var uten nett og fikk ikke med meg annet enn at de var i Ugress når jeg kom tilbake), men når dere presanterer oss gavepakkene som er både Espen(Brann), LL og Chaos så takker vi, som de fleste andre som ønsker å vinne, selvfølgelig ja til det. Kunne overgangen vært håndtert bedre? Sannsynligvis. Hadde det en effekt på v31? Utvilsomt. Men hvorvidt dere hadde vunnet med LL og Chaos på laget våger jeg å tvile på, trenden har vært negativ for KISS helt siden krigen startet, selv med LL og Chaos på laget.


Ble litt rotere, er på tlf, beklager.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Uansett hvor mye dere vil vende og vri på dette kan dere ikke benekte at disse overgangene har hatt har hatt store betydninger for sluttresultatet. Å motsi det blir bare helt feil.

Jeg sier ikke at den ene siden har vært verre enn den andre, men store betydninger har det vært. At dere påstår annet er bare piss.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Uansett hvor mye dere vil vende og vri på dette kan dere ikke benekte at disse overgangene har hatt har hatt store betydninger for sluttresultatet. Å motsi det blir bare helt feil.

Jeg sier ikke at den ene siden har vært verre enn den andre, men store betydninger har det vært. At dere påstår annet er bare piss.

Jeg mener de har hatt betydning i den forstand at verden har gått fortere å avgjøre, men når alle kontoene jeg og espen begynner å angripe gir opp ila en uke så vitner det uansett til en mangelfull evne til å forsvare seg og en mangel på motivasjon til å vinne v31.


Quick FYI: Kazuto Kirigaya har adlet 152 fiendebyer på v31(Dette er ekskludert de vi adla mens vi var i eventstammer), Cats SOM HELHET har adlet 172.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Okei, så grunnen til at eg backstabba, var på grunn av Kristian og Rv. Hadde ikkje Rv spelt så skittent som han gjorde på v30, samt annklage meg for og være spion ut av det blå. Hadde Rv ikkje gjort noko av det, så hadde eg aldri backstabba.

Backstabben utgjorde kanskje ein forskjell, men husk at det var Rv sitt val, når han velge og spele så skitten og prøvde og bruke meg på v30. Hadde Rv bare spelt reint til og begynne med, så hadde faktisk eg aldri backstabbet, og verdenen hadde kanskje sett annerledes ut, men husk at til syvende sist, så e backstabben min dykkas eigen feil. Sei kor mykje avgjerdane den var, gjør meg ingenting, men eg backstabba faktisk pågrunn av Rv sine påfunn. Og følte han fortjente det. Kristian kunne eg ha klart og tolerert uansett, og fortsatt blitt værandes i stammen.

TLDR: Rv sitt "sjakk-trekk" utgjorde mitt trekk.

Sjakk matt. Rv.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Jeg mener de har hatt betydning i den forstand at verden har gått fortere å avgjøre, men når alle kontoene jeg og espen begynner å angripe gir opp ila en uke så vitner det uansett til en mangelfull evne til å forsvare seg og en mangel på motivasjon til å vinne v31.


Quick FYI: Kazuto Kirigaya har adlet 152 fiendebyer på v31(Dette er ekskludert de vi adla mens vi var i eventstammer), Cats SOM HELHET har adlet 172.

Wow, så flink du er, Niko! Stå på.
Jeg sier ikke vi hadde vunnet om dette ikke hadde hendt, men det at det skjedde knakk det meste av motivasjonen til de resterende som fortsatt holdt koken. Du kan bable så mye du vil, men det hadde fortsatt en stor betydning. Kanskje ikke i dine øyne, men for mange andre.

Jeg spilte aldri i early-game så jeg vet ikke hva RV/Kristian har gjort, men det å fortsatt si at "backstabben" ikke hadde noe betydning blir helt feil. Og det vet du selv. Kanskje vi hadde klart å holde kontoene oppe om folk hadde motivasjon samt vært aktiv? Hvem vet.

Jeg sier ikke at det dere gjorde var noe verre, men at det hadde større betydning? Ja.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Wow, så flink du er, Niko! Stå på.
Jeg sier ikke vi hadde vunnet om dette ikke hadde hendt, men det at det skjedde knakk det meste av motivasjonen til de resterende som fortsatt holdt koken. Du kan bable så mye du vil, men det hadde fortsatt en stor betydning. Kanskje ikke i dine øyne, men for mange andre.

Dette er subjektivt, og vi kommer aldri til å vite hvordan verden hadde sett ut nå uten backstabben. Men som jeg nevnte over, sider som vinner i kriger har sjelden backstabbere fordi folk liker å vinne, ergo min konklusjon(som backes av statistikken vår fram til det punktet) at vi hadde vunnet uansett. Vi vant med motivasjonen deres og vi overkjørte dere uten den. Dermed kan vi(basert på adlingshistorikken fram til de bytta side) trekke den konklusjon at det eneste backstabben gjorde var å framskynde det resultatet vi har endt opp med på slutten. Litt sånn som det at Alan Thuring knakk enigma-koden anslås å ha framskyndet slutten av andre verdenskrig med flere år og ha reddet flere hundre tusen liv.

Jeg spilte aldri i early-game så jeg vet ikke hva RV/Kristian har gjort, men det å fortsatt si at "backstabben" ikke hadde noe betydning blir helt feil. Og det vet du selv. Kanskje vi hadde klart å holde kontoene oppe om folk hadde motivasjon samt vært aktiv? Hvem vet.

Jeg sa aldri at backstabben ikke hadde noen betydning. Jeg bare poengterte at basert på Adlingene fram til det skjedde, og grunner til at man backstabber(man ønsker å vinne), så hadde vi uansett fått samme resultat, om noe tregere.


Jeg sier ikke at det dere gjorde var noe verre, men at det hadde større betydning? Ja.

Dette stemmer jo åpenbart ikke, det som RV og Kreiz gjorde i starten ga oss:
1) En utrolig dyktig dual på kazuto som har vært en av de viktigste kontoene i krigen.
2) En utrolig viktig støttespiller i Aleks/KK, som nå spiller på Panda, men før har sittet kv rundt om kring og hjulpet til.
3) I TILLEGG var det(som sindre sier) RV selv som foråsaket backstabben, dvs at det han gjorde både foråsaket backstabben, men også ga oss to andre viktige brikker i denne krigen, det betyr at RV sine samlede backstabbs her på v31 har hatt mere betydning enn det LL og Chaos sin hade

Peace
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at Reisverket og Kreiz (Kristian og Morten) tapte denne verdenen. Huff så synd.
Usikker om jeg gidder å svare på en så idiotisk kommentar... Er så ekstremt glad for at du ble fjerna fra stammen ettersom du greide å lage mer kvalme en Sindre, som faktisk hadde som mål å lage kvalme klarte. Du skal ha en klapp for skuldra på at det faktisk motiverte deg såpass til at du skjerpa deg i UGRESS og har lagt ned mange timer arbeid som du gjorde, men eeeer så ekstremt sikker på at du aldri hadde gjort det hos oss med din innstilling.

Trist å se hvordan backstabbing er den avgjørende faktoren på de to eldste aktive verdenene som er her nå..
Siden det ser ut til at alle misforstod meg her, så tenker jeg å prøve å fortelle på nytt hva jeg mente. Hovedsaklig så mente jeg at det er ekstremt trist at backstabs har så mye å si for utviklingen på serverne v30 og v31. Jeg har sittet å fulgt med på alt som har skjedd på fremste rad, og at dere i det hele tatt uttaler at vi ikke hadde en fighting chance er bare idiotisk. Det er åpenbart backstabs som har avgjort disse verdenene på lang vei.

1) Peter Parker sparker dualen sin når han hadde uttalt han skulle slutte, og deretter gått over til UGRESS og angrep oss uten noen form for varsel. Dette er etter han har lekket veldig verdifull informasjon om aksjoner, hvor nukes treffer mm. Hvem starta å spille stygt, hæ?

2) Coller kommer over til oss og "vurderer" å bytte side, samler informasjon, får bygga gode starttropper i nybyene han har adlet inni vårt cluster og henta bonusen vår før han stikker.

3)Chaosialex kommer over, dagen etter skal han "hente bonuser" hos fienden, blir der 4 dager før han ut av det blå angriper folkene han har vært i stamme med i over en måned, uten noen forvarsel. Husker han ene nevnte i skypen at Chaosi utelukket utnyttet han ene som var på ferie, og targetted hovedsaklig offbyer først. Info han hadde ligget å høstet i god tid mens han ventet på det rette tidspunktet for å stikke og få seg ekstremt mange billige og gratisbyer.

I tillegg backstabber Lucky Luck oss midt under en aksjon mot oss på Kreiz kontoen, der vi 04:00 på natta ish får mange togincs fra en side vi ikke har noen tropper, dette resulterer igjen med store tap. I tillegg skjer dette rett etter vi selv har fyrt en aksjon og mistet bort i mot alt offet når vi tok store deler av UGRESS sin alliert.

Før de to siste backstabbene her satt vi i KISS på en god fin sjanse til å dra dette i land. Vi hadde akkurat knekket deres nr.1 alliert og fått stor fremgang mot de. I tillegg før backstabben satte KISS på 3.3 millioner poeng, i motsetning til AGURK sine 2.4 millioner.
Backstabbene gjorde i tillegg at vi innen to uker mistet det gode fotfestet vi hadde i et helt kontinent, og i tillegg ca 8? spillere da de fleste fikk omtrent 360 graders front innen en dag eller to.

Dere kan jo fremdeles mene at dere hadde knust oss, men det er en idiotisk ting å si.

Skjønner virkelig ikke at du gidder å dra fram den der engang. Dere har havna i denne situasjonen fordi DERE backstabba meg i starten. Hadde dere ikke gjort det hadde denne verdenen sett meget annerledes ut. Det er jeg 100% sikker på.
Må bare flire.

NÅ etter dette smeller vi til å prøver å spille et av deres skitne triks mot dere selv, vi snur deres allierte, som vi allerede hadde tatt... 30 byer ish fra, og får de over på vår side. Dette igjen endte med at de splitta seg mellom oss. Jeg har i alle fall ikke fått noen info fra JDI. Uansett om det er tilfelle, noe jeg som leder ikke aner noe om, så har dere allerede gjort det samme med Peter Parker og mest sannsynlig Lucky ettersom Niko sin tankegang ikke slår feil her, vi hadde en kjempeaksjon straks vi kutta å dele info og kommandoer med Lucky luck.

Selvfølgelig gjorde Chaosi som var like stor som mesteparten av våre spillere i samme kontinent en stor forskjell. Du ga jo i tillegg spillerne null safezone når du backstabba, så å uttale noe slikt som "jeg utgjorde ikke noe forskjell" blir idiotisk.

Jeg mener de har hatt betydning i den forstand at verden har gått fortere å avgjøre, men når alle kontoene jeg og espen begynner å angripe gir opp ila en uke så vitner det uansett til en mangelfull evne til å forsvare seg og en mangel på motivasjon til å vinne v31.


Quick FYI: Kazuto Kirigaya har adlet 152 fiendebyer på v31(Dette er ekskludert de vi adla mens vi var i eventstammer), Cats SOM HELHET har adlet 172.
Hvordan forventer du folk sin motivasjon til å fortsette å spille når person etter person backstabber, og vi mister et helt kontinent ++++ pga backstabs?
Mener også Lucky Luck fortalte oss i skypen en gang om hvor viktig det var å skille verdener, men her er alle argumentene hans om v31 backstabben pga. v30?

Håper nå ledelsen på tw.no innser at vi må begynne å låse stammene hver verden om vi skal holde liv på .no, for når jeg leser flere kommenterer på en dag at "Nå er jeg så lei av .no og de her drittverdenene at jeg snart konverterer til .net" så er det noe alvorlig galt, her må tiltak gjøres. Når de samme personene kjører sammen gang på gang og selekterer ut akkurat hvem de vil ha og spiller i lag verden etter verden skaper det en ekstremt dårlig ukultur på en så liten server.
Begynner å innse at det er oss som spillere sin feil at .no sin spillermasse synker, og ikke dårlig med reklame etc - vi må faktisk ta oss selv i nakken nå, og heldigvis har noen allerede innsett det..


Angående v30 har jeg for det første aldri hatt noen spion i noen av stammene, men ja, det var noen i min stamme som hadde en spion i Nice.
I tillegg så var jo DK i en hemmelig allianse med INGEN, at min stamme valgte å merge med Nice da synes jeg ikke er så rart.

At dere også mener at når en stamme over natta får dobbelt så mye front og ekstremt mye mindre safezone ikke er avgjørende for en verden er dere jo helt på bærtur.

-Kristian
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Okei, så eg har aldri sagt at det er viktig og skille på verdena, eg poengterte berre at Rv som har sjølv sagt at han kan skille verdna, åpenbart ikkje klarte det, av simple grunnen til kano sitt kick. Har dock aldri sagt det sjølv.

Eg har ALDRI og då meina eg ALDRI vært spion for UGRESS, samt gitt dei noke form for info via kommandodeling. Eg e desverre ingen hykler, og når eg sei eg hata spiona, så meina eg det. Alle i ugress ledelsen kan vel egentlig bekrefte det. Kan samt vise deg alle skypelogga eg har med alle i Ugress, for og bevise at eg aldri har gitt dei noko info i forhold til kommandodeling/forum. Om dykk velg og tru på meg, er opp til dykk, men eg har vel ikkje akkurat vært ein hykler eller løgner så langt, så kvifor begynne no? :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Okei, så eg har aldri sagt at det er viktig og skille på verdena, eg poengterte berre at Rv som har sjølv sagt at han kan skille verdna, åpenbart ikkje klarte det, av simple grunnen til kano sitt kick. Har dock aldri sagt det sjølv.

Eg har ALDRI og då meina eg ALDRI vært spion for UGRESS, samt gitt dei noke form for info via kommandodeling. Eg e desverre ingen hykler, og når eg sei eg hata spiona, så meina eg det. Alle i ugress ledelsen kan vel egentlig bekrefte det. Kan samt vise deg alle skypelogga eg har med alle i Ugress, for og bevise at eg aldri har gitt dei noko info i forhold til kommandodeling/forum. Om dykk velg og tru på meg, er opp til dykk, men eg har vel ikkje akkurat vært ein hykler eller løgner så langt, så kvifor begynne no? :)

Mener å huske å ha lest det, men tar ditt ord for det da.

Jeg tror heller ikke du gjorde det, men fulgte bare Niko sin tankegang rundt slike tilfeller. Det var nok fort tilfeldig, og utføringen som var gjorde at vi fikk en virkelig vellykka aksjon. Fjerning av kommandodelinga var jo pga Peter parker hovedsaklig, men vi hadde jo da et ekstra øye med deg og.
 
Topp