The Governator
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 363
Deilig med litt liv på forum. Man må jo bare elske litt temperatur
Don't fight a battle if you dont gain anything by winning
Forøvrig velger jeg å laste opp posten min igjen, greit nok at RV sletter delen som inneholder private skypelogger, en alt utover det er unødvendig maktmissbruk.
3)Chaosialex kommer over, dagen etter skal han "hente bonuser" hos fienden, blir der 4 dager før han ut av det blå angriper folkene han har vært i stamme med i over en måned, uten noen forvarsel. Husker han ene nevnte i skypen at Chaosi utelukket utnyttet han ene som var på ferie, og targetted hovedsaklig offbyer først. Info han hadde ligget å høstet i god tid mens han ventet på det rette tidspunktet for å stikke og få seg ekstremt mange billige og gratisbyer.
Jeg kan ikke gjøre annet enn å le av dere (Kristian og Andy).
Hadde ikke dere backstabba meg in the first place, så hadde nok både kano, chaos og sindre fortsatt vært på deres side. Mye kunne ha vært annerledes i denne verdenen da. Så dere har KUN dere selv å takke for at dere går på et syngende klart tap i denne verdenen. Ikke en eneste celle i kroppen min syntes synd på dere.
Mener du det?<3Fakta er at eg også har adla Kreiz sin startby. Om Morten kjem og laga seg ein account, så skal han gjerne få byen tilbake.
Før de to siste backstabbene her satt vi i KISS på en god fin sjanse til å dra dette i land. Vi hadde akkurat knekket deres nr.1 alliert og fått stor fremgang mot de. I tillegg før backstabben satte KISS på 3.3 millioner poeng, i motsetning til AGURK sine 2.4 millioner.
Dere tok 23 byer fra 07 den ene dagen, men det var egentlig det eneste vi så av dere, ellers var det enkelt spillere som prøvde å utrette ting alene, noe vi alle vet ikke funker i lengden