Faktabørsen

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Fakta er at Kreiz mista 100k off tropper i dag når han prøvde seg på to spillere uten stamme:eek:
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Her bruker du personangrep fordi du vet at du er noob og har ingen comeback. Bare å gi opp Kreiz:)
Her går du til personangrep siden du er født i 1999 og ikke har noe comeback. Bare å gi opp, noob.


Jeg er født i 1996 flæææ
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Nei har aldri vurdert tanken engang.

Nå ryker du på hue og rævva ut!!!
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
oi oi oi, Kreiz. Ro ned nå. Skjønner at dette er en tung dag men noen ganger viser man sitt sanne elendige seg:D
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Altså, alle veit du blei stacka opp, så vil du backe deg sjøl opp ved og sei at du er god?

Kreva det skill for og bli stacka?
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Altså, alle veit du blei stacka opp, så vil du backe deg sjøl opp ved og sei at du er god?

Kreva det skill for og bli stacka?
Jeg ble ikke stacka din fulle apekatt.

Ja, MARIUS ble stacket, men vant jo readlingskrigen mot kreiz så det viser jo litt skills. Skal gi kredz til kreiz at han stoppet aksjonen vår på brum, men her stopper det positive.

Att han ikke forstår at vi vil bli stacket når vi aksjonerer flere ganger med ugress og har blitt stacket før er bare litt teit. Det var jo 1,5t mellom adels 3 og 4 fra samme by når kreiz prøvde seg, og nuksa var jo med 10min mellomrom. Dette gir tid til å booste muren, og selv jeg skjønner at det ikke er smart.

Kreiz kunne ha avsluttet den vellykkede operasjonen "redde brum", men valgte å gjøre det om til operasjon "hvordan miste 100k off tropper"

EDIT: Kreiz glemte også å dodge når marius angrep så han mistet enda en nuke uten grunn. Bare fulle svensker som deffer med nuke
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Jeg ble ikke stacka din fulle apekatt.

Ja, MARIUS ble stacket, men vant jo readlingskrigen mot kreiz så det viser jo litt skills. Skal gi kredz til kreiz at han stoppet aksjonen vår på brum, men her stopper det positive.

Att han ikke forstår at vi vil bli stacket når vi aksjonerer flere ganger med ugress og har blitt stacket før er bare litt teit. Det var jo 1,5t mellom adels 3 og 4 fra samme by når kreiz prøvde seg, og nuksa var jo med 10min mellomrom. Dette gir tid til å booste muren, og selv jeg skjønner at det ikke er smart.

Kreiz kunne ha avsluttet den vellykkede operasjonen "redde brum", men valgte å gjøre det om til operasjon "hvordan miste 100k off tropper"

Er det litt salt eg kjenne i munnviken din? "Din fulle apekatt"

Hm
 
Topp