Faktabørsen

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Er det helt på det reine at en moderator er selv spillende på samme verden han modererer fora på?
Syntes det er litt shady at support spiller på verdenene. De får jo vite om fiendens internadlig før det skjer, og kan bruke det til å få enkle byer. Sånn jeg forstår det står det i reglene at internadling (i alle fall noen typer om ikke alle) skal sies ifra om så man ikke blir banna:rolleyes:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nå er vel han bare moderator på forumet, men tidligere var det ikke greit. Sikkert andre regler under Strat, men jeg synes ikke det er riktig.

Fakta at jeg kosespiller litt på V31.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
buhu han kan jo slutte som forummod så kan det være ville vesten her inne :)

Skjønner ikke om folk klager over at det er flest mulig aktive spillere.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ja, lett å forstå at det stilles spørsmål ved at jeg modererer her når jeg spiller i verden. Det bør imidlertid ikke være noe stort problem så lenge jeg kun sørger for at folk holder seg innenfor reglene her. Jeg gjør ikke forskjell på spillere, og hadde jeg gjort det ville det jo blitt opplagt for alle og en hver. Dersom noen likevel skulle ha problemer med at jeg er forummod her når jeg spiller i denne verden, så får dere klage til Strat via ticket. Men alternativet vil nok bli å stenge forum til man finner en erstatter, for man er nødt til å ha noen ansvarlige på plass til en hver tid. Det er ikke akkurat lang kø av søkere som ikke spiller selv til å gjøre dugnadsarbeid her inne.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Yeah vel, så lenge man klarer å holde seg nøytral på forumet og ikke velge side ut fra hvem man spiller med, så for all del.

Fakta at det er liv og røre blant stammene på topp.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Real talk.
Fakta er at Etriuss alene er bedre enn alle som har vært inne på kreiz kontoen totalt. #Gjennomtrekk.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Fakta Etriuss er en god spiller ja, men fakta også spillerne på kreiz er gode, selv med backstabben fra LL.

Men jeg skal tilgi deg Brann, du er litt for "gammel" (Glemt det meste). Det vil nok bedre seg:)

Brann2006 #Ogsågjennomtrekk
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fakta Etriuss er en god spiller ja, men fakta også spillerne på kreiz er gode, selv med backstabben fra LL.

Men jeg skal tilgi deg Brann, du er litt for "gammel" (Glemt det meste). Det vil nok bedre seg:)

Brann2006 #Ogsågjennomtrekk

Virker som at du ikke har så meget stor peiling på hva du snakker om.
Brann2006 kontoen var det kun jeg som var på fram til jeg ble dual med JP aka POKE ME. Var aldri noen andre innom den kontoen. Kan vell ikke akkurat kalle det når det aldri gikk noen ut av kontoen.

Kreiz kontoen i v31 nærmer vell seg med stormskritt 10 stk som har vært inn og ut av kontoen?
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Virker som at du ikke har så meget stor peiling på hva du snakker om.
Brann2006 kontoen var det kun jeg som var på fram til jeg ble dual med JP aka POKE ME. Var aldri noen andre innom den kontoen. Kan vell ikke akkurat kalle det når det aldri gikk noen ut av kontoen.

Kreiz kontoen i v31 nærmer vell seg med stormskritt 10 stk som har vært inn og ut av kontoen?

Liker måten du sier at jeg ikke har "peiling" på noe jeg aldri uttalte meg om ? Jeg vet godt hvor Brann2006 kommer fra. Core, v1... forsvant nå like fort, men synes det er søtt at du tok meg bokstavelig. Da "gjennomtrekk" kan da bety så mangt. Bare at du må gjennomtrekke kontoen din. Kan bety så mye rart og morsomt.

Kreiz hatt 10 spillere innom kontoen ? C'mon Brann, dette må du klare bedre. Vet du er en vrang person, men jeg forventer bedre. Litt politisk korrekt må det være :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Greit det har vært en som forlot og tre som joina, kan vel kalles gjennomtrekk i dine øyne.. Skal dog sies at du har gjennomtrekk på kontoer da.. dette er vel din konto nr. 2 på v31? :rolleyes:
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Greit det har vært en som forlot og tre som joina, kan vel kalles gjennomtrekk i dine øyne.. Skal dog sies at du har gjennomtrekk på kontoer da.. dette er vel din konto nr. 2 på v31? :rolleyes:

Det er hans konto nr. 2 ja :)

Husker ikke helt hva som skjedde med den forrige? :confused:
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Han slutta vel teknisk sett på den gamle og begynte på en ny? Ser ut som kazuto og har gjennomtrekk da med deres logikk :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Når man nekter å stille til nukecount i over en måned, nekter å stille med def, så ser jeg ikke helt nytten i den spilleren.
-K

Kjenner meg tilfeldigvis meget godt igjen her. Da dere selv nektet å både hjelpe med off, deff og det som skulle være i starten av v31. Kjøtthuer.

Liker måten du sier at jeg ikke har "peiling" på noe jeg aldri uttalte meg om ? Jeg vet godt hvor Brann2006 kommer fra. Core, v1... forsvant nå like fort, men synes det er søtt at du tok meg bokstavelig. Da "gjennomtrekk" kan da bety så mangt. Bare at du må gjennomtrekke kontoen din. Kan bety så mye rart og morsomt.

Kreiz hatt 10 spillere innom kontoen ? C'mon Brann, dette må du klare bedre. Vet du er en vrang person, men jeg forventer bedre. Litt politisk korrekt må det være :)

Forsvant like fort? Du kan vennligst slutte å snakke om ting du selv ikke har peiling på. Gikk med + i byer selv når vi var imot hele verden. Det som fikk oss til å slutte og deretter mister byer var at motstanderen fikk oss bannet for en regel de selv fant opp og fjernet uken etterpå. #Korrupt System.
 

Phelsior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Han slutta vel teknisk sett på den gamle og begynte på en ny? Ser ut som kazuto og har gjennomtrekk da med deres logikk :)

Er det gjennomtrekk på en konto om det taes inn en dual? Forskjellen er jo at på din konto gikk 2 stk ut og 3 stk inn. Originalen sitter fortsatt på Kazuto. :)

Etter hva Brann angår (Ban osv på v1), så kan jeg bekrefte dette som et faktum.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ei unnskyld meg, jeg sitter fortsatt på Kazuto så dermed har faktisk aldri noen forlatt kontoen.

Jeg var hele tiden ganske klar på at jeg kom til å ta inn en dual da jeg hadde v30 å styre på også, hvor jeg tross alt slåss ganske mye(rank 1 ODT boiz). Det at dere presenterte meg med en utrolig dyktig, aktiv og motivert dual kan jeg egentlig bare si takk for, men det er ikke sammenlignbart med det som skjedde på kreiz.
 
Topp