Faktabørsen

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
1050311


Deilig med litt liv på forum. Man må jo bare elske litt temperatur ;)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Skjønner ikke helt hva du sikter til, jeg. Er det slikt at når man svarer på samme måte så mister man temperamentet? :O

Blir jo fort en lang tekst når gutteklubben lager enda et hylekor med dårlige argumenter. ;)
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
:D Den var ikke rettet mot noen spesielle. Shots fired fra begge sider her.
Ville bare poengtere at det er nice med litt liv på forumet. Det skal være temperatur, man har jo tross alt jobbet hardt for å forsøke å vinne.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
tl;dr

Sommeren er slutt, og stammen som en gang i tiden het KISS/cats/elvis/*insertname* taper som det synger. Bortforklaringer hagler i takt med tårene til den tapende side, til fest for oss i UGRESS/AGURK(?). History is written by the victors, guttabois!

Tar en rask quote, gjerne se på det som et spørsmål, KISS/Elvis.

Don't fight a battle if you dont gain anything by winning

Hva er motivasjonen til å fortsette på V31?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Forøvrig velger jeg å laste opp posten min igjen, greit nok at RV sletter delen som inneholder private skypelogger, en alt utover det er unødvendig maktmissbruk.

Som du helt sikkert fikk varsel om, så var det ikke jeg som slettet innlegget ditt, men en annen i Teamet som ikke en gang spiller i v30. Minner forøvrig om at det heller ikke er tillatt å diskutere straff og håndheving av regelverket i forumet. Har dere noe å klage over så skal det gjøres via Ticket.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg kan ikke gjøre annet enn å le av dere (Kristian og Andy).
Hadde ikke dere backstabba meg in the first place, så hadde nok både kano, chaos og sindre fortsatt vært på deres side. Mye kunne ha vært annerledes i denne verdenen da. Så dere har KUN dere selv å takke for at dere går på et syngende klart tap i denne verdenen. Ikke en eneste celle i kroppen min syntes synd på dere.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
3)Chaosialex kommer over, dagen etter skal han "hente bonuser" hos fienden, blir der 4 dager før han ut av det blå angriper folkene han har vært i stamme med i over en måned, uten noen forvarsel. Husker han ene nevnte i skypen at Chaosi utelukket utnyttet han ene som var på ferie, og targetted hovedsaklig offbyer først. Info han hadde ligget å høstet i god tid mens han ventet på det rette tidspunktet for å stikke og få seg ekstremt mange billige og gratisbyer.

Gikk over for å hente bonuser med forble der ja, ikke vits å legge noe mer vekt på det.
Jeg hentet derimot ingen informasjon om fienden, jeg adlet 3 spillere der, Grunnmurn, speedy, skystoner. Ja jeg visste at skystoner var på ferie, men visste ikke om han hadde kommet tilbake i og med jeg ikke kommuniserte på noen som helst måte med disse spillerne. Men jeg visste om han enda var på ferie hadde han en kontovakt som ville passe på hans byer.
Jeg hadde heller 0 oversikt over byene hans før jeg speidet hele han, ink grunnmuren og speedy. Og taktisk så går du selvfølgelig etter offbyene først, også tar enn deffbyene etterpå. Pga størrelsen min på dette tidspunktet hadde jeg langt fra nukes til å ta ut alle de deffbyene han hadde (80% av kontoen) alene.
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Artig at dere skylder mesteparten på at LL og Chaos gikk over. Dere i ledelsen i KISS må gjort mange feile ting, da samtlige medlemmer ga seg hele tiden, Silje, Mamor, Peter Parker, Noisa, Mad Irishman osv.

Samtidig prøvde dere å få 07 med på deres side, og oppgi falske rykter at vi skulle backstabbe dere.

Dere hadde nesten aldri aksjoner, kan telle det på en hånd, alt for dårlig, neste gang legg i en liten innsats, og være bedre ledere enn å bare kicke og innadle.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Jeg kan ikke gjøre annet enn å le av dere (Kristian og Andy).
Hadde ikke dere backstabba meg in the first place, så hadde nok både kano, chaos og sindre fortsatt vært på deres side. Mye kunne ha vært annerledes i denne verdenen da. Så dere har KUN dere selv å takke for at dere går på et syngende klart tap i denne verdenen. Ikke en eneste celle i kroppen min syntes synd på dere.

Vet nå ikke om det altså. Mer at VI ler av deg, og forresten. Jeg har aldri backstabbet deg. Det skjedde før min tid... så feil igjen. Du begynner å bli flink på dette !
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Man tar utgangspunkt i hva kontoen har vært gjennom, ikke når enkeltpersoner kom inn. Har spiller A fått et dårlig rykte på seg, og det byttes en dual eller to, så kan man ikke forvente at ryktet vil forandre seg på no time. Er det et problem så kan man jo alltids finne seg en annen konto, eventuelt starte en egen en =).
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Fakta er at eg også har adla Kreiz sin startby. Om Morten kjem og laga seg ein account, så skal han gjerne få byen tilbake.
 

Phelsior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Er vi ferdig med disse barnslige, tragiske diskusjonene nå? Begge sider har gjort dumme ting og begge sider har gjort positive ting. Lets move on. Det kommer flere verdener.

Som RV tidligere har sagt. Ikke si ting dere ikke ville sagt til hverandre face to face på gata. Ikke bare er det provoserende å lese og se at voksne menn oppfører seg slik, men det er også totalt bortkastet tid for oss som titter innom forumet for å koble av med noe man tenker kan være hyggelig.

Skjerp dere og slutt å oppføre dere som kids. Dette gjelder folk fra begge sider. Dere vet selv hvem dere er.


Takk for meg.

-Archer
 

grodi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Før de to siste backstabbene her satt vi i KISS på en god fin sjanse til å dra dette i land. Vi hadde akkurat knekket deres nr.1 alliert og fått stor fremgang mot de. I tillegg før backstabben satte KISS på 3.3 millioner poeng, i motsetning til AGURK sine 2.4 millioner.

Liker at du prøver å få det til å høres som at dere hadde det syke overtaket på den tiden. 07 som var vår nr.1 alliert var absolutt ikkje knekt på noen måte. UGRESS og 07's poengsum til sammen var da like høy som KISS sin poengsum. Vi hadde hatt stigende kurve og alle våre aksjoner hadde vert vellyket, mens deres aksjoner var totalt fiasko eller husker eg feil? En god fin sjanse? Tror vi kan endre det til en sjanse på lik linje med vår. Hardt arbeid er tungen på vektskålen Kristian, og vi hadde nok dratt dette i land uavhengig av backstabbene. Lengre tid hadde det tatt, absolutt. Det hadde blitt en gøyere verden, absolutt. Men det ble nå bare sånn når dere ikkje har kontroll.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Sitte her å fantasere om hvem som kunne vinne hva blir helt idiotisk. Alt jeg gjorde der var å motbevise de påstandene om at dere hadde vunnet dette så lett som dere insisterte på at dere hadde gjort tidligere, om du faktisk leser hva jeg skriver.
Vi i KISS hadde akkurat hatt den største oppturen der vi tok 27 byer fra 07 på et døgn - ting så lyst ut og det kunne faktisk blitt en interessant krig hadde ikke vi mistet alt i det ene kontinentet pga. to backstabbere.
Ting var rimelig 50/50 før backstabbene skjedde. Vi begynte å få momentum, og dere mistet momentum, folk i KISS begynte endelig å få motivasjon, det var full pupp i skypen etter dette, man merka det veldig. Ting begynte endelig å gå begge veier, ting kunne blitt interessant, men folk liker tydeligvis ikke lengre å måtte krige for seire - dem om det.

-K
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Dere skal ha det, fra start og til dette punktet var dere overall bedre en oss, taktiske smarte og plukket lette target som ikke hadde en posisjon som var sterk, men når ting var uavgjort og akkurat begynt å snu er det alt for tidlig å konstatere at dere hadde vunnet dette lett.
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Nå ba Rv Lucky Luck forlate stammen uansett lenge før han faktisk gjorde det, så backstab blir feil å bruke når han allerede var uønsket. Itillegg følte vi aldri press fra dere, hvertfall ikke noe merkeverdig, bare en masse utroverdige fakes.

At ting begynte å bli bedre kan ikke jeg si noe om, men det er vanskelig å tro på når dere mistet spillere hele tiden, og folk ble misfornøyd stadig vekk. Dere tok 23 byer fra 07 den ene dagen, men det var egentlig det eneste vi så av dere, ellers var det enkelt spillere som prøvde å utrette ting alene, noe vi alle vet ikke funker i lengden
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Dere tok 23 byer fra 07 den ene dagen, men det var egentlig det eneste vi så av dere, ellers var det enkelt spillere som prøvde å utrette ting alene, noe vi alle vet ikke funker i lengden

Virker som dere ikke forstår. Denne suksessfulle aksjonen skjedde dagen før LL stakk. Så er ikke rart det ikke kom flere. Da disse to overgangene med LL og Chaos var fryktelig demotiverende (Som gjorde de stor skade for oss, spesielt LL). Så er litt merkelig du kommer med en sånn uttalelse.

Men at ting var på rett vei for KISS den gangen. Er det ikke noe tvil om.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det at dere faktisk sitter her å skriver at LL leava var demotiverende for dere er bare piss. Han var uønsket av flere i stammen i en lengre tid, så at han leava kan jo rent teoretisk sett kun gjøre en ting. Booste motivasjonen for videre action. Så slutt å grin fordi dere skøyt dere selv i foten. Dere la opp til å tapte denne verdenen helt selv (y).
 
Topp