Faktabørsen

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Er mye tull og tøys som blir skrevet her. Man kan jo argumentere osv om hvor godt strategisk ibsen har vært, men det har jo egentlig ikke så mye med saken å gjøre. Skjønner ikke hvordan dere kan mene at bare ibsen hadde tjent på en ally, da det er veldig enkelt for begge sider å bare adle seg rundt. En annen ting jeg ikke skjønner er at hvorfor er dere er så lojale mot hverandre når dere vet dere veldig raskt kommer til å måtte angripe hverandre. Sånn jeg tenker da, er jo at det burde være av begge siders interesse å snappe til seg noen brukbare spillere fra ibsen, da det heller ikke har vært noen hemmelighet at flere i ibsen ønsker seg bort, men ikke har muligheten. Vertfall når dere påstår vi var "best på papiret". Men jeg klager ikke jeg, nå får jeg ett par mnd fri fra TW. Planen min var egentlig å ta livet med ro og bygge 100% deff og rett og slett være en teamplayer. Bærer ikke nag heller, da man rett og slett ikke kan forvente noe annet enn TribalHug når man spiller på .no :) om noen trenger en ubrukelig dual så stiller jeg sikkert opp tho.

Regal out
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Mye som blir slengt ut her syns jeg...

Kan jeg komme med en liten digresjon? dette er helt uten sammenheng med V32, så ikke prøv å flett dette med noe som skjer der, men dette er mer ment generelt: Selv om allianser er dannet og fiender er utpekt handler det egentlig i bunn og grunn bare om gode og engasjerte diplomater. Da kan alt snu, så ingenting er skrevet i stein ;) Se muligheter der andre ser svart og utnytt de riktig med både utførelse og timing ...

#DagensVisdomsord
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at de to stortstammene på v32 skuffer stort.


Side 1:
Spillere: Kazuto Kirigaya
Side 2:
Stammer: Daddy, Hamsun

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 1
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 34,564
Side 2: 6,645
Forskjell: 27,919

chart
 
Topp