Faktabørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Død verden når det bare er 140 spillere som har under 200 poeng
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
1. Dette er ikke spørsmålsrunde men faktabørsen.
2. Umulig å si enda, men coller er som alltid en het kandidat.

Fakta er at det er mange overraskende farmere på v32
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at jeg er enig der - men hvor mange av de tror du selger ress?

Fakta er og at jeg foreslo til noen i teamet at neste verden de kjører burde være med stammelimit på 5, ikke støtte utenfor stammen, ingen watchtower og ingen nattbonus. Må vel noe slikt til for å få litt spenning tilbake her på serveren. Kanskje man slipper at en backstab eller to er utslaget for hvem som vinner en server.
Slik det er nå taper jo inno bare spillere, så burde vel være mulig å få overtalt de til noe slikt.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Men det har mye mindre å si når det er 4-5 stammer i spill om en spiller backstabber, så det blir ikke sånn som v31 er.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Tja, både og. Berre ikkje gi folk en god grunn til og backstabbe deg, Kristian. Så går det nok fint uansett kva stamme limit e
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Tja, både og. Berre ikkje gi folk en god grunn til og backstabbe deg, Kristian. Så går det nok fint uansett kva stamme limit e

Noen folk har bare en jævel inni seg som må gjøre noe dritt - var ganske lik når jeg var 15 år, men heldigvis vokser de fleste det av seg. :)
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Noen folk har bare en jævel inni seg som må gjøre noe dritt - var ganske lik når jeg var 15 år, men heldigvis vokser de fleste det av seg. :)
Hehe, no har du aldri spurt om kvifor heller, men berre innbill deg det du vil :p Den dagen meininga di betyr noke, så skal eg ta og ringe deg.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Var jeg som sletta begrunnelsen din fra forumet, så ja jeg vet hvilken grunnlag du slutta på ;)
 
Topp