Faktabørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at vi på Skandyzz skal gå kreizy på forum å lage lister og aktivitet de neste dagene :eek:
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Har vi nok PP til det mon'tro? Kanskje du må låne oss litt :S
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at folk påstår de er ute etter en ting, men handlingene deres gjør tvert i mot.
La oss redde .no ved å samarbeide rank 1 og 2 mot rank 3! :)

På den andre siden er det jo kos med litt togincs.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Virka som om Pelle og Chaos gjengen e ufattelig redd for Ibsen, at dei faktisk rotta seg sammen med rank1/2 for og ta ut ibsen, så dei totaltsett har 900k mot 200k, .

Veeeldig svak avgjerdelse ifrå "no.'s uoffisielt beste speler" må eg det ikkje e noke respekt i det ass, skjønna dåkke e redde osv, men hallo? Jaja, der mista dykk i alle fall mi respekt. Noobs og gjer alt for og vinne ser det ut som, no skjønna eg vel kanskje litt meir kvifor Chaos backstabba på v31 og. Jaja.

Enjoy bois, litt i overkant trist, men hallo, går ut ifrå dissa at "wins" e alt for dykk.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Slik ståa er nå har IBSEN tre "seriøse" spillere(etter regal mistet sin hovedby nå), Skandyzz, Blikkblaa og i litt mindre grad Kazuto Kirigaya. Det at vi med vår posisjon blir samarbeidet mot er en ganske naturlig utvikling på verden, da Hamsun og Daddy ligger på hver sin side av oss(og dermed ikke har front mot hverandre).
Jeg blir ikke så veldig overrasket over denne utviklingen, da en ally med ibsen vil sikre samarbeid med 3 individer, og frede veldig mye dødvekt i stammen.
I tillegg vil jeg commende både hamsun og daddy for å også slippe inn litt mindre erfarne spillere i stammen sin, det er bra de også får oppleve hvordan man aksjonerer på tw mot forholdsvis lette targets.

Det kan selvfølgelig argumenteres at dette er feigt, men samtidig har ikke noen av stammene noe valg dersom de ønsker at verden skal følge standard utvikling fram mot 2 stammer i krig som avgjør verdenen. Ibsen er en stamme som stort sett består av pp-farmere, men likevel vil det å lå oss være i fred bare gange Ibsen, og ingen av stammene som lar oss være.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Virka som om Pelle og Chaos gjengen e ufattelig redd for Ibsen, at dei faktisk rotta seg sammen med rank1/2 for og ta ut ibsen, så dei totaltsett har 900k mot 200k, .

Veeeldig svak avgjerdelse ifrå "no.'s uoffisielt beste speler" må eg det ikkje e noke respekt i det ass, skjønna dåkke e redde osv, men hallo? Jaja, der mista dykk i alle fall mi respekt. Noobs og gjer alt for og vinne ser det ut som, no skjønna eg vel kanskje litt meir kvifor Chaos backstabba på v31 og. Jaja.

Enjoy bois, litt i overkant trist, men hallo, går ut ifrå dissa at "wins" e alt for dykk.

Det er alltid artig når noen blåser seg opp og kommer med påstander basert på et tynt faktagrunnlag. Til informasjon er samarbeidet mellom Daddy og Hamsun gamle nyheter og ble formalisert når stammene var rank 1 og rank 3. En av hovedgrunnene til dette var jo nettopp at Ibsen på det tidspunktet var den klart sterkeste stammen på papiret. Vi har også sagt nei til rekrutteringer bl. a fra Ibsen basert på det rasjonale. Det andre argumentet for alliansen var å vise ferske spillere viktigheten av mapcontrol og hvordan to diagonale stammer kan dominere.

Det er jo ikke automatikk i at to samarbeidende parter automatisk skal si opp avtalene sine pga utvikling av stammerank. Man er ærlig og lojal ovenfor partnerene sine og følger den planen man har lagt i fellesskap. Nå er det slik at det er Daddy og Hamsun som best har klart å motivere sine spillere til å utvikle seg godt, og det har resultert i god vekst, mens Ibsen har klappet sammen og heller ikke har klart å posisjonere seg diplomatisk eller med gode rekrutteringer.

Så min venn, dette skyldes ikke frykt eller noe ønske om å ødelegge .no. Det skyldes klare visjoner om hvordan kartet vil kunne se ut noen uker eller måneder frem i tid. Vi så muligheten, vi grep den og vi håper selvsagt å høste gode frukter fra samarbeidet fremover.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Slik ståa er nå har IBSEN tre "seriøse" spillere(etter regal mistet sin hovedby nå), Skandyzz, Blikkblaa og i litt mindre grad Kazuto Kirigaya. Det at vi med vår posisjon blir samarbeidet mot er en ganske naturlig utvikling på verden, da Hamsun og Daddy ligger på hver sin side av oss(og dermed ikke har front mot hverandre).
Jeg blir ikke så veldig overrasket over denne utviklingen, da en ally med ibsen vil sikre samarbeid med 3 individer, og frede veldig mye dødvekt i stammen.
I tillegg vil jeg commende både hamsun og daddy for å også slippe inn litt mindre erfarne spillere i stammen sin, det er bra de også får oppleve hvordan man aksjonerer på tw mot forholdsvis lette targets.

Det kan selvfølgelig argumenteres at dette er feigt, men samtidig har ikke noen av stammene noe valg dersom de ønsker at verden skal følge standard utvikling fram mot 2 stammer i krig som avgjør verdenen. Ibsen er en stamme som stort sett består av pp-farmere, men likevel vil det å lå oss være i fred bare gange Ibsen, og ingen av stammene som lar oss være.

Det er godt noen klarer å se objektivt på det, Niko. Kudos!
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Morsomt lesestoff på mårran.

Mye snakk om dette med å redde .no. Både i Hamsun og Daddy er det mange kontoer som er nybegynnere som nå får prøvd seg litt mot Ibsen. Det er nå i min bok bedre for dem å prøve seg mot de erfarne og derfor også møte motstand. Dersom Ibsen blir eliminert, så vil jo den store testen stå for tur etterpå. Vi har i allefall tatt til oss en del nykomlinger, ser ikke så mange av disse i Ibsen.

Morsom lesing, var også dette brevet fra Skandyzz til Hamsun i går kveld. Der var det i overkant mye trist lesning. La meg quote;

"Ledelsen deres er tilbakestående nå. Sier dem ønsker å utvikle og bygge opp .no, men i realiteten gjør de det motsatte. Når rank 1 og nr. 2 går imot nr. 3. Sier jo dette av seg selv. "

Dere må gjerne kalle oss tilbakestående, det får være deres syn på ting. Syns ikke akkurat det er noe man går rundt å kaller folk. Noe annet jeg lurer på, hvordan redder man .no mer dersom man alltid skal alliere seg med de mest erfarne stammene? IBSEN er uten tvil den stammen som har den høyeste prosenten av erfarne spillere i stammen sin.

Og hva ville Hamsun tjene på å gå i ally med Ibsen? Ibsen ligger jo som et skjold foran Hamsun, som ville blokkert Hamsun ute / gjort det vanskelig for videre adling. Da kunne du fort fått 2 like store stammer i form av Hamsun og Ibsen (Eller Daddy og Ibsen om et hadde gått den andre veien) Jeg ser ikke hvordan det redder .no mer? Våre "noobs" vil mest sannsynlig lære mer av å kjempe mot noen dem har litt sjans mot, istede for å bli maltraktert av de beste. Så jeg er litt lei av denne holdning til at vi driver å ødelegger .no ved å samarbeide mot den mest erfarne stammen.

At dere ikke har tatt verden og diplomatiet seriøst før nå, er deres eget problem. Ikke vårt.
At 3(2 sentrale) kontoer i tillegg har søkt seg til Hamsun viser jo at Ibsen ikke akkurat er den mest seriøse stammen på verdenen, som gir enda et grunnlag for å ikke samarbeide med dere.

Heldigvis så møter vi motstand, så får alle lært litt på det. Selv lærer jeg også en del mtp. at jeg aldri har spilt med VT før.

Uansett, å si at vi ødelegger .no blir bare for dumt. Da kan vi like gjerne si tilbake at, dere får ikke lov til å adle nybegynnere, dere ødelegger .no.

At 2 stammer samarbeider er langt unna noe nytt i TW, så syns det er veldig billig å klage på.

Veeeldig svak avgjerdelse ifrå "no.'s uoffisielt beste speler" må eg det ikkje e noke respekt i det ass, skjønna dåkke e redde osv, men hallo? Jaja, der mista dykk i alle fall mi respekt. Noobs og gjer alt for og vinne ser det ut som, no skjønna eg vel kanskje litt meir kvifor Chaos backstabba på v31 og. Jaja.

Enjoy bois, litt i overkant trist, men hallo, går ut ifrå dissa at "wins" e alt for dykk.

En ting kan jeg i allefall si, vi er ikke redde for Ibsen. Jeg har stor respekt for mange spillere i Ibsen, og har en del venner der også. Dersom du mister respekten for folk over så lite, så blir du i overkant butthurt av egentlig ingenting. Du har gjort ting som er mye værre enn å samarbeide med en annen stamme... Morsomt at du nevner backstabbinga på v31 også, du gjorde jo akkurat det samme selv (Du kan forresten ikke ta med på det heller, siden jeg ikke spilte på chaos når det skjedde).
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Okei, eg las ikkje teksten til Odd, men ja. Lyst å udjupe deg om det faktum at Chaosisalex hadde tenkt til og joine Ibsen? Berre dykk blei med i daddy pga posisjon, men eigentlig så skulle dykk over til oss?

Backstabbers 2 verdena på rad, nice one. E berre og sei eg e butthurt, men det blir desverre feil x)

Og ang respekt, så var det meint mot Pelle, i og med eg ikkje kjenne han, og berre har fått små inntrykk, men go ahead, snakk om backstabbing der Chaos gjorde det på v31, OG dåkke HADDE tenkt til og gjøre det på v32. :)
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Eg kan gjerne komme med screens ifrå skype gruppa til IBSEN, som alle i Chaos har vore med i sida start, inntill sist uke :)


EDIT: På v31 så hadde eg en valid grunn til og backstabbe, hadde Chaos kontoen det? Tror Håkon berre backstabba fordi han ville "vinnne", men eg tror nok du spelte på Chaos på den tiden og. Desverre
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
men eg tror nok du spelte på Chaos på den tiden og. Desverre


[28.07.2017 00:31:06] Kong Odd: pw
[28.07.2017 00:32:57] Håkon|Chaosisalex: nemmen
[28.07.2017 00:33:02] Håkon|Chaosisalex: åssen er du blitt gira?:O
[28.07.2017 00:33:36] *** Kong Odd | Chaosisalex la til Håkon|Chaosisalex, Jostein ***

Dagen jeg joinet chaos. Tilfeldigvis 1mnd siden idag. 2 dager etter at Chaos bytta stamme gitt. Hva blir det neste du skal anklage meg for?
 
Topp