Faktabørsen

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Neh, verden er ikke så gæren. Jeg liker at ingen stammer består av kun gode spillere. alle stammene har svakheter man kan utnytte, så det kan bli noen morsomme stammekriger!
 

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg liker at ingen stammer består av kun gode spillere.

Er vel sjeldent at én stamme bare har med seg erfarne spillere, hvis det er det du sikter til.. Men tiden får vise om dette blir en artig verden eller om det blir en to siders krig som alltid..
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta er at alt kan skje, men at det som skjer vil skje av en grunn ;)

- Filosofen
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ska sies æ ikke kan huske sist æ så en 3 siders krig. Om en stamme erklære på de 2 andre storstammene så rotter alltid de 2 andre stamman sæ sammen for å knuse den andre, og så gjøre ein 1v1 mot slutn :)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ikke min skyld at alle vil være bitchene mine:cool:

Yahoo skal få tid til å gjøre seg klar. Vi ønsker en fair krig og skal ikke overkjøre dere nå.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Toby, Toby, Toby.... Når skal du lære? Den overraskelsen dere var ute for å skape, hmm, bare å gå inn igjen! Husker du da vi skypa? Allerede da hørte jeg på deg at det var noe bak :p Ikke god på å dekke over planene dine, enda dårligere spiller? Synd jeg ikke har front mot deg ;)
 
Sist redigert:

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Sutreungen er tilbake. Synd vi ikke har front ja, noen trenger å sette deg på plass!

Neida, glad i deg også:) Fakta er at du har misforstått litt. Når vi snakket sammen sist så ante jeg ingenting om noen merge. Jeg var derimot lei OSO og alt maset de skapte. Jeg vurderte faktisk å søke til dere, så var nok der du luktet ugler i mosen konny-boy

Og når det kommer til at overraskelsen ikke funket så er det ingen som sier "haha, denne så dere ikke komme! Nå er dere fucked! Btw her har dere 2 uker fred for å gjøre dere klare":confused:

Nå skal det også sies at dere rekrutterer de beste spillerne til andre stammer, så det blir jo også på en måte en merge, så ikke kom og klag for mye:D

Er egentlig ganske glad i dere, og dere er en super gjeng, men nå får dere slutte å sutre om at verdenen er over. Dere har en ligne god sjanse som oss hvis dere bare sitter på de skillza dere sier dere har og ikke er hjernedøde.

Blir koseligt å krige med dere etter hvert! Nå får vi litt rolig setup så vi roe oss litt ned, og så får vi litt fart på verdenen:)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hahahaha, sutrer ikke jeg, like greit å ta OSO og Tarzan (Toby-stammen) sammen med en gang :D Blir morro å se om noen av dere andre klarer å utrette stort da, eller om Coller må trå til med carry :p Anyway, Gl hf :D
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Det er bra noen ser på det med glade øyne. Dette blir spennende vettu! Litt ordentlig drama på .no! Bedre enn v32 i alle fall. Før du vet ordet av det så har jeg adlet meg bort til deg og så kan vi kose oss sammen;) Gl hf
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
lol, v33 blir ikke veldig spennende egt da... lukter v31 all over again. Må si det har vært mange andre mer spennende verdner, men vi får nå se da
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
V31 ble som den ble siden dere ikke klarte å kjøre en eneste kordinert aksjon før det var for sent.... Håper ikke det er sånn dere ser på dere selv. Tror og håper på en fair og morsom krig
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
lol, jeg mente ikke en v31 der vi taper... Tenkte en v31 der dere taper jeg :D Menmen, vi har alle lov til å tro hva vi vil :p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Men så var v31 fylt med masse backstabbing da, så helt lik blir den nå ikke da, eller...?
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
lol, jeg mente ikke en v31 der vi taper... Tenkte en v31 der dere taper jeg :D Menmen, vi har alle lov til å tro hva vi vil :p
Hæ, nå er det klikka for deg:confused: Har troa på at det blir en fair verden. Dere må slutte og sutre bare fordi dere mistet rank 1
 
Topp