Faktabørsen

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Men så var v31 fylt med masse backstabbing da, så helt lik blir den nå ikke da, eller...?
Nei, det er ikke mitt ønske. Skjønner hvis dere føler dere litt backstabba, men nå angrep vi ikke med en gang. Kunne gjort det. Jeg sitter på en liste over utsatte Yahoo byer uten deff som jeg ikke har delt med noen og gir dere tid til å gjøre dere klare til en krig. Håper dere kan tilgi meg og ikke hate meg i all evighet:oops:
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Du missforstår helt ass... Får fatte meg litt mer presis denne gangen så du skjønner hva jeg mener.
- Jeg tror at vi vinner
- Ser ikke på merginga deres som en backstabbing, helt okay den (bortsett fra at dere valgte feil side)
- Vi i Yahoo har troa på seier, ergo at dere blir å tape (Fair eller ei (dere er tross alt hvor mange flere medlemmer? Så å kalle det 100% fair er en sak, men vi tenker ikke mye på antall medlemmer vi, bare flere å adle det)
- Gjør hva faen du vil med den lista, idc, for den lista er hvor mange dager gammel? Mye skjer på den tiden ;)
- Sutrer ikke jeg, koselig at dere ser dere trenger å merge stammene for å ha en sjanse mot oss, tar det som et kompliment <3
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Så koselig at du ser det sånn! Blir trist å se ansiktet ditt etter at vi knuser dere, men men(får vel egentlig ikke se det uansett:(). Den listen fikk jeg i går kveld Iver:D
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jaja, Iver vi skal nå kose oss sammen her på v33:) Skal ikke argumentere over dette med deg her siden jeg ikke vil gi andre stammer info som jeg har om dere. Dere har nå i alle fall 2 uker på å flytte rundt deff, så burde gå bra!
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
v31 vart eigentlig ikkje avgjort av backstabbing, den vart avgjort av dårlige ledera, som gjorde dårligare trekk i sjakk spillet.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Yahoo prøvde å vende Tarzan mot OSO i en totalt urettferdig krig, så dette er vel den mest rettferdige løsningen slik jeg ser det
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
340966a71ef40dd94e4bf2b9e503f406.png

Angrer dypt på at jeg ikke spiller med skjult konto til tider. Det er fakta at dette er stress, å veldig morsomt :D
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
340966a71ef40dd94e4bf2b9e503f406.png

Angrer dypt på at jeg ikke spiller med skjult konto til tider. Det er fakta at dette er stress, å veldig morsomt :D
Ehm, wow. Får vel sette Magic litt på plass, dette er ikke akseptabelt. Må jo være lov å angripe en spiller på en verden uten at det skal gå utover den andre. Håper du kan godta min dype unnskyldning på vegne av min stamme, og måtte du vokse i fred!
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
er lov til å hate litt, men vi får prøve å holde verdene separert og ikke la dem ha innflytelse på hverandre
 

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Yahoo prøvde å vende Tarzan mot OSO i en totalt urettferdig krig, så dette er vel den mest rettferdige løsningen slik jeg ser det

så å merge 2 av de beste stammene + ha en allianse med Korea er mer rettferdig enn å få Tarzan til å angripe OSO ? logic
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
OSO og korea hadde allianse lenge før mergen skjedde, Korea kom også til yahoo og ville snakke om diplomati men på det tidspunktet var dere for høye på dere selv til å vurdere, når dere nå kommer krypende til forumet og klager fordi andre spiller smartere enn dere virker dere bare patetiske.


Peace
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Tarzan og Yahoo var allierte
Vi følte på dette tidspunktet denne alliansen holdt da Korea og OSO også var allierte slik jeg forstår det. Høye på oss selv var vi ikke. Tror nok vi hadde mer respekt for dere i korea til tider, men ettersom vi valgte å stole på alliansen med Tarzan følte vi det blei feil å bli allierte med Korea og kjøre 3v1 mot OSO. Da dette blei snudd på hodet er det jo klart at ting forandres :D
Tror vi bare får konkludere med at alle 4 toppstammene ønkser en fair krig, noe det ser ut til å bli (til tross for antall byer Toby folka har vs oss andre #PP hore *Kremt Coller :p).
Anyway, lykke til folks :)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
fakta er at jeg ble totally bamboozled av den nyeste mergen, og så ikke den komme:confused:
 
Topp