Faktabørsen

Jeg fant Dory

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Fakta er at Razor har funnet seg til gode med et skittent spill igjen. Trodde det ble funnet en fair løsning på dette for et par uker siden :confused:
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ka du gnåler om nå a?

Vil tro det er Andy som dere har glemt å fortelle at ikke kan fake hvem han vil. Spesielt kjipt nå dette skjer på spillere hvor nuksa renner inn, men men. Har jo også hatt en hendelse hvor Razor tok kv for gandreas og blocket bla. ula rett før aksjon.

Ikke noe å klage på egentlig, bare menneskelige feil som jeg håper ikke skjer igjen. Dere får et free pass av meg siden det er første gang;)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Vettu hva? Nå er jeg pissed. Drit i alt jeg sa, skal ikke forsvare den ungen. Snakket akkurat med fyren og det var med vilje. Det var vist hevn for Radisson og Johnerno_O. Trodde vi var langt forbi raddi stackingen. Og John er jo langt unna Razor og burde ikke være et problem uamsett.

Har ikke lyst til å henge ut noen på forumet, men dette er så barnslig til de grader. Nå gadd jeg i alle fall å sende en PM når problemer oppstår, men tydeligvis er dere mer keen på hevnaksjon.

Forventer at ledelsen tar litt grep her, for dette går ikke ann.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Sist jeg sjekket var det ledelsen som ba han fake, så er ikke så mye å ta tak i der.

Men jeg ser virkelig ikke problemet denne gangen? Det er vel tydeligvis snakke om galla som mistet en by i dag, og coller hadde vel aldri rukket bort med deff til den anyway. Razor starta fakinga sånn 2 timer etter første nuket var sendt (og galla hadde skjønt kor vi hitta), så en fair sjanse hadde dere fått til å sende deff ned. Men ettersom det ikke var gjort blei avstanden lengre enn langt for coller å sende noe ned, så da var det en enkel sak å ta med razor på fakinga. Uansett så er det vel bare dager til de to ikke deler nett lenger, så da kan dere vel slutte å syte om dette og? Eneste jeg hører hver gang razor gjør noe er at han sperrer coller ute, men de gangene coller støtter folk ellerno så er vi betraktlig roligere. Eneste var under Radistackinga som vi (om jeg ikke husker feil) tok opp her på off forum for morroskyld, ettersom at alt deffet deres der daua uansett :D Men ka med Johnern og barikmor f.eks?? Vi har insett at razor og coller deler nett og at slike sperringer kan forekomme innimellom, og dermed akseptert det. Likevel er det jo slik at razor ikke driver å faker dere hver dag, dette er vel 1. gang?

En anonym fyr sier: jævla nooben kan ikke nokke anna enn å sutre som ei kjerring.
Skal si at det ikke er det eneste du kan, men er seriøst noe du er veldig god på.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg sov godt i natt, men våknet og hørte at Razor hadde faket mesteparten av øst siden. Ja, seff blir jeg sint, siden det viser at ledelsen deres igjen gir komplett faen i avtalene vi har. Tok det på priv men han og fikk svar at det var hevn for Raddi og Johnern. Fikk først sånn 10 meldinger etterpå at Barikmo også var et problem, men da tar jeg det som at det ikke var så viktig men egentlig bare noe å si for å styrke saken siden det tok så lang tid å komme på.

At coller ikke rakk frem med deff til nuksa er ganske urelevant, siden dere nå hindrer han i å fylle opp deff hos nesten alle spillerne på østsiden i 2 dager, samt han kan jo ikke gjøre så mye på vest siden. Vi lot det jo gå stille når det plutselig dukket opp sperrer hos Gandreas og Ula og det var bare gandreas som hadde faket ula (tyder sterkt på at razor tok kv).

Ja, vi fakket opp med Barikmo og tenkte ikke helt, men dere har også fakket opp. Ting som ikke er med vilje lar jeg gjerne gå, men når Razor sier at dette var hevn for noe som skjedde for over 1 måned siden, så blir jeg sur ja. Er dritt lei over at folk i ledelsen deres som Razor og Keiser gir totalt faen i avtalene våre og bryter dem med vilje selv om dere ber dem stoppe. For oss som gjør det vi kan for å unngå å spille skittent, samt legger ned ekstremt mye tid i spillet og sover lite siden vi ikke er 3 på alle kontoer, så er det veldig demotiverende at dere lager sperrer for å hindre deff med vilje, eller adler over grensene selv om det blir gitt beskjed under IAP perioden.

Syntes ikke dere kan klage på at jeg blir frustrert over det. Hadde jeg ikke vært så godtroende og tenkt at Andy bare hadde glemt det, så hadde jeg heller ikke laget noe sak av det, men måtte jo rette på meg selv siden det var så feil som det kan bli.

PS: -coller hadde rukket å stacke mot nuksa selv etter Razor faket. Det finnes noe som heter paladin;)
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
59bb7ae0900b68dac939c287c7fcd13081a8151f_full.jpg
 

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er dritt lei over at folk i ledelsen deres som Razor og Keiser gir totalt faen i avtalene våre og bryter dem med vilje selv om dere ber dem stoppe

Trenger faktisk ikke forsvare oss i denne diskusjonen for det er faktisk så åpenbart at dette er et problem begge sider har skyld i. Vi har på ingen som helst måte gått aktivt inn for å blokke ut -Coller kontoen, men vi har derimot støttet der det har trengtes til enhver tid. Det at Razor da i noen tilfeller har blokket ut -Coller kan vi dessverre ikke gjøre noe med. Samme har skjedd flere ganger motsatt vei også. F.eks med Radisson og Barikmo. Sånne hendelser oppstår og er noe vi ikke kan gjøre noe med, men bare må gjøre det beste ut av. Forskjellen er bare at vi ikke syter over det, fordi vi vet det rammer begge sider. Ryktes også at dette problemet blir borte om kort tid, så da må dere vel finne en annen unnskyldning for at dere blir adla:cool:
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Trenger faktisk ikke forsvare oss i denne diskusjonen for det er faktisk så åpenbart at dette er et problem begge sider har skyld i
Poenget mitt er at dere forsetter å gjøre det med vilje. Eks: Når du adlet over linjen og fortsatte etter at Konrax og razor ba deg stoppe. Det med razor nå var jo også en hevnaksjon og ikke et uhell. Som sagt, jeg lar alt gå som ikke er med meningen, men når dere gjør det med vilje blir jeg bare sur. Glad det er over om noen dager da, men dere kunne ha klart å vente til det;)

jaja, ferdig med diskuteringen. Kan ikke tvinge dere til å spille rent.

PS: Ja, vi har fakket opp vi også, men det var ikke med vilje sånn som det dere gjorde ;)
 

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Du kan virkelig ikke mene at dåkker ikke har gjort det med vilje, det blir rett og slett for dumt. Støttinga av Barikmo va jo helt på tryne, og dåkker utnytta systemet for at du skulle få innadle han i ro og fred. Ingen av sperringene fra vårs side har vært i nærheta av det nivået. Likevel artig å høre på sytinga di d skal du ha!

Men når det e sagt så vente æ fortsatt i spenning på å se om dåkker kan mer enn å adle gråbya/innadle..
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
ja, som jeg sa. vi fakket opp vi også. Vi panikk stacket han opp og tenkte ikke helt på at noen andre enn -coller burde ha gjort det, det var han som var på og klar med deff fort(om dere vil tro det eller ei). Ble bare litt sint over at dette var en hevnaksjon for noe som hovedsakelig skjedde for over 1 måned siden, og som jeg trodde vi hadde kommet til enighet over (radisson). Barikmo ble jo ikke nevnt i starten som grunn en gang, så da tenker jeg at det ikke hadde så stor innflytelse, men ja, der tabbet vi oss ut.

Men hvis det og ta opp brudd av avtaler etter man har snakket på pm og fått som svar at dere ikke bryr dere, er å syte, så får dere mene det. Føler det ikke er noe poeng i å diskutere mer siden sperren går ut om 2 dager, og da skal dette tydeligvis ikke være et problem lengre i følge dere.
 

karsk

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Dere kan jo innadle Razor så er hele problemet løst :) Det koster færre adels siden han har betydelig færre byer enn The Goat -Coller :)
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Men jeg ser virkelig ikke problemet denne gangen? Det er vel tydeligvis snakke om galla som mistet en by i dag, og coller hadde vel aldri rukket bort med deff til den anyway.

Om jeg husker rett, så hadde coller masse deff med pala, klare til å sendes så dette er feil.
 
Topp