Faktabørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Har jeg noen personlig grunn for å ikke ville ha deg i stammen? vet jo av erfaring at du er en super spiller!
 

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Ikke vet jeg, synes bare det var fryktelig dårlig grunn.
Men heldigvis er radisson i trygge hender, Razor støtter værtfall med en spydmann hver 48 timer:)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Virker mer som du har noe personlig imot Iver (Konrax), han ville bare ha et par stabile erfarne spillere i broderstammen. For å vise at det ikke er der vi plasserer dårlig eller nye spillere. Noe vi ikke ville det skulle være, så for at ingen skulle tro det. Så valgte vi også erfarne spillere i den stammen. Iver hadde ikke noe imot deg, var ikke på grunn av personlige grunner du ble valgt. Er mange andre gode spillere i broderstammen og ingen av de har klaget over det. Fordi de vet at det ikke har noe å si hvilken av stammene man er i. Kan godt joine den jeg, hadde ikke brydd meg et gram.

Men nå virker det bare som du er bortskjemt og tror du er bedre enn alle andre, og når du ikke får viljen din. Så bare stikker du og vil ikke engang diskutere det. Så i stedet for å snakke om det og komme til en enighet, så bare stakk du. Fra hva jeg har forstått, så prøvde flere å kontakte deg. Men du ville ikke snakke. Vet ikke hva du legger i lojalitet, men kommunikasjon og åpenhet er iallfall ikke en av de tingene. Men greit å finne ut hvor din lojalitet ligger. Bedre nå, enn seinere.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Så kanskje kommuniser neste gang, ikke bare ta et valg før du vet alt. Jeg var enig med Iver at vi trengte erfarne spillere i begge stammene og at vi ikke skulle se forskjell på de. Var ikke med på å velge hvem fra Yahoo som skulle inn i den, men var enig at det ikke var noe dumt valg. Dumt det måtte ende sånn, vi hadde ikke akkurat lyst til å miste medlemmer over det. Men var ikke mye vi kunne gjøre akkurat, når vi ikke fikk til noe dialog med deg.
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Radisson radisson radisson...

Grunnen til at jeg hadde donert 0, var at jeg sparte opp mye. Gadd ikke donere litt og litt, men heller store mengder da det ikke utgjorde noen forskjell. Dette hadde jeg også gitt beskjed om, sa også ifra om hvor mye jeg hadde på den tiden. Husker jeg rett var det ca. 700. Altså MER enn du hadde donert.

Dette er faktabørsen, så får vel komme med enda mer fakta, og fakta er at jeg er en av de som har donert mest, og ikke brukt noe av opptjente poeng selv.

Neste utsagn hører vel kanskje til ryktebørsen da ingen andre enn du selv kan bekrefte denne fakta. Men jeg vil påstå at du fortsatt er grinete over at Mad irishman og jeg tok våpenskjold av deg frem til klokken 20:00- Siste dagen av våpenskjold eventet.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Er godt mulig, vet jeg ingenting om, men det at han sliter med å se enkelthendelser i større bilder, det er noe han kan jobbe mer på. I tillegg akn dialogen med andre også bedres ;) Men er nok som Donau sier, han er nok litt bitter etter eventet og mulig det store hatet mot meg kommer fra v29 hvor jeg ikke ønsket spille der mer? Jaja, som IzYa sier, like greit vi fant ut at hvordan holdinga til radi er tidlig.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hvem vet om Radi er den beste her, men Keiser må da være den verste lederen en toppstamme har hatt!

Verken snakker han for stammen sin på forumet, og verken snakker han med andre stammer. TB kan takke gud for at de har Iver og Razor som faktisk slår seg ned på skype og lager avtaler. Det triste er at de har gitt opp å få med Keiser i samtaler siden han ikke gidder. Her skal dere få et typisk eksempel på hvor godt Keiser leder stammen sin.

Det har seg sånn at her forleden så satte jeg, Herman, Razor og Iver å snakket om hvordan vi skulle løse delt internett problemet. Vi fant noen løsninger, og noen problemer som kan oppstå late-game. Etter å ha diskutert litt så snakket vi kort om adlingsgrenser. Vi så at Speedy fra oss hadde gjort en liten cheeky adling, og Razor hadde gjort en liten cheeky adling. Vi bestemte oss fort for at de gamle adlingsgrensene skulle holde til krigen startet. Vi takket alle for en god samtale og passet på å si ifra til folk som hadde planer om flere cheeky adlinger.

Når jeg nå våkner dagen etterpå så ser jeg fort at selveste Keiser har adlet 3 byer opp på siden min langt over grensen vi satt. Jeg spør ofc Iver og Razor hva som skjer, og de kan fortelle meg at de ba Keiser ikke adle de byene pga avtalen vi lagde. Jeg speider byene siden jeg mener jeg burde få adle dem (eneste Keiser mister da er adelsprisen). Da får jeg en melding fra Keiser om at jeg har brutt IAP og erklært krig.... Jeg prøver å forklare han at vi hadde en avtale, men får bare tilbake at jeg ikke kan hindre han i å adle gråbyer.

Etter litt fram og tilbake skjønner jeg at Iver og Razor står på min side. Jeg fortsetter å snakke med Keiser og han kan fortelle meg at Ole og Chris (spillerne på Keiser) hadde satt seg ned en kveld på paint og tegnet adlingsgrense for IAP perioden. Denne har de vist ikke delt med verken oss eller resten av ledelsen virker det som, så hvordan de tror det argumentet skal holden noe verdi vet ikke jeg.

Neste dag, selv etter at jeg og Iver/Razor har snakket med han så har han adlet 5 nye byer til som ligger over grensen...

Han slenger jo også ut argumentet om at alt skal gå igjennom han, men kjære Keiser, det blir jo veldig vanskelig når selv stammen din sliter med å få kontakt med deg på Skype.

Må si at jeg starter å bli fryktelig lei av dette tullet TB driver med. Bra å se at Iver og Razor faktisk prøver å jobbe litt med oss, men Keiser kunne ikke brydd seg mindre. Hadde håpet på en morsom og fair verden hvor vi holdt aggresjonen til forumet og ikke startet med sånne taktikker før krigen har startet i alle fall. Dette sier vel sitt om ledelsen i TB mener jeg da.

Tror Radi skal være glad han leavet uansett hvilken grunnen han har, for jeg hadde ikke orket å spille med en sånn ledelse.
 

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
For å svare deg Toby så skal jeg gjøre det på en veldig enkel og på en saklig måte.

Nr. 1:

Hvem vet om Radi er den beste her, men Keiser må da være den verste lederen en toppstamme har hatt!

Verken snakker han for stammen sin på forumet, og verken snakker han med andre stammer. TB kan takke gud for at de har Iver og Razor som faktisk slår seg ned på skype og lager avtaler. Det triste er at de har gitt opp å få med Keiser i samtaler siden han ikke gidder. Her skal dere få et typisk eksempel på hvor godt Keiser leder stammen sin.

Må si meg utrolig skuffet over hvordan du har håndtert denne situasjonen på vegne av stammen din. Og det å gå til "angrep" på meg gir deg ikke akkurat noe mer respekt. Angående aktiviteten min som du mener har vært helt fraværende, så vet jeg ikke hvor du har det fra? Har faktisk ikke sett en eneste melding fra deg der du spør om å snakke med meg på noen som helst måte. Så hvor kommer dette fra? Skal sies at jeg har hatt mye å gjøre irl til tider, men det har vel alle i ny og ne? Og da skal det sies at jeg er sjeleglad for at Iver og Razor har hatt mulighet til å bidra for å holde stammen oppe å gå. Og for de som ønsker bevis på hvem den virkelige Toby er, så skal dere få det også(en av flere grunner for at jeg har mistet respekten for deg):

https://gyazo.com/a39f27b886c1fd87f09ec6a4b9235ee8

Nr. 2:

Det har seg sånn at her forleden så satte jeg, Herman, Razor og Iver å snakket om hvordan vi skulle løse delt internett problemet. Vi fant noen løsninger, og noen problemer som kan oppstå late-game. Etter å ha diskutert litt så snakket vi kort om adlingsgrenser. Vi så at Speedy fra oss hadde gjort en liten cheeky adling, og Razor hadde gjort en liten cheeky adling. Vi bestemte oss fort for at de gamle adlingsgrensene skulle holde til krigen startet. Vi takket alle for en god samtale og passet på å si ifra til folk som hadde planer om flere cheeky adlinger.

Har faktisk aldri sett noe bilde av denne "grensen" din. Og da mener jeg aldri. Så det skal du faktisk ikke legge på meg. Ja, har hørt dere diskuterte dette, men trodde det kun var "cheeky" adlinger som det var snakk om(og da tenker jeg sånn som speedy gjorde). Når det gjelder adlingene til Speedy og Razor så kan du vel virkelig ikke mene at de er likestilte? Razor sin adling er jo en naturlig adling for å styrke fronten, mens Speedy sin er jo ikke i nærheten av deres egne byer. Vet ikke helt hva du tenker her, men må da kunne se dette fra flere sider?

Nr. 3:

Når jeg nå våkner dagen etterpå så ser jeg fort at selveste Keiser har adlet 3 byer opp på siden min langt over grensen vi satt. Jeg spør ofc Iver og Razor hva som skjer, og de kan fortelle meg at de ba Keiser ikke adle de byene pga avtalen vi lagde. Jeg speider byene siden jeg mener jeg burde få adle dem (eneste Keiser mister da er adelsprisen). Da får jeg en melding fra Keiser om at jeg har brutt IAP og erklært krig.... Jeg prøver å forklare han at vi hadde en avtale, men får bare tilbake at jeg ikke kan hindre han i å adle gråbyer.

Neste dag, selv etter at jeg og Iver/Razor har snakket med han så har han adlet 5 nye byer til som ligger over grensen...

Ikke hele sannheten som kommer frem her Toby.. Jeg sa klart og tydelig til deg at jeg ikke mente adlingene mine var ille, pga jeg ikke har fått noe kart av dere om hvor grensen skulle gå. Og når du da sender speidere på meg, mens vi har IAP, så må jeg jo ta det som en krigserklæring..? Du må jo da forstå at jeg ikke ønsker å gi fra meg byene til dere da? Sa til og med til deg at jeg skulle overholde IAP`en, men forventet at du ikke sendte mer på meg før IAP`en gikk ut. Så hvor du får fra at jeg erklærte krig må du nesten svare på? Å nei, du kan ikke hindre meg i å adle gråbyer som alle på(og utenfor) denne verdenen kan se er helt innafor.

Nr. 4:

Han slenger jo også ut argumentet om at alt skal gå igjennom han, men kjære Keiser, det blir jo veldig vanskelig når selv stammen din sliter med å få kontakt med deg på Skype.

Vet ikke om dette kom litt feil fram, men det jeg iallfall mente Toby var følgende: Forventer at jeg får beskjed når dere har et problem/utfordring som gjelder meg og fronten min. Og da synes jeg dere kan ta det opp med med istedenfor å klage til alt og alle UNNTATT meg, for det gjør ikke situasjonen mye bedre. Hadde faktisk gjort ting så utrolig mye enklere.

Nr. 5:

Må si at jeg starter å bli fryktelig lei av dette tullet TB driver med. Bra å se at Iver og Razor faktisk prøver å jobbe litt med oss, men Keiser kunne ikke brydd seg mindre. Hadde håpet på en morsom og fair verden hvor vi holdt aggresjonen til forumet og ikke startet med sånne taktikker før krigen har startet i alle fall. Dette sier vel sitt om ledelsen i TB mener jeg da.

Hvis du skal sutre så mye over noen få adlinger av gråbyer(som ikke ligger noe særlig nært dere heller), så må du finne deg et annet spill å spille. Kan ikke på noen som helst måte se at de er ille i forhold til Speedy sin adling, og da mener jeg du ikke har noen grunn til å fyre deg opp på måten du gjør. Det handler ikke om at jeg ikke bryr meg om IAP`en eller dere i Toby, men rett og slett at jeg faktisk ikke mener du har rett i det du sier. Det å legge halve sannheten på offentlig forum er heller ikke rett vei å gå. Men la meg si deg en ting Toby; vi alle ønsker en fair og artig krig, men kritikken din er ikke i nærheten av fortjent, og det virker ikke som du klarer å se situasjonen fra flere sider. Håper du kan få opp øynene snart.

Barb adlingene mine er heller ikke med på å gjøre krigen noe annerledes så la oss heller avgjøre dette på slagmarka. La oss se hvem som blir først rimma av meg og deg:cool:
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Vil bare påpeke at Speedy ikke er den eneste fra deres side som har gjort hva dere kaller en "cheeky" adling. ulabrand fra OSO (understammen til TOBY) adla også en by rett bak meg. Langt unna deres område. Heldigvis for oss så ble den adlet, men ingen av oss (snakker mest for meg selv) hadde klaget på dette, verken in-game eller på forum. Var veldig snodig må jeg legge til. Cords: 536|514

Vil også gjerne si noen kjappe ord om denne "fair" krigen alle har lyst på. For virker som det er et skuespill fra deres side (TOBY/OSO). Vi i Korea gikk ut av en allianse med dere og joinet Yahoo (nå TB) for å gjøre krigen mer jevn og mer spennende. Var litt misfornøyd når jeg hørte vi hadde en to ukers IAP med dere. Noe som vi aldri burde ha hatt. Dere tjener mye mer på denne IAP-en, enn hva vi gjør. I tillegg så har dere alliert dere med enda en topstamme (YOLO). Eller iallfall så prøver dere å fremstå som dere har. Dere stacker og deffer YOLO spillere inni oss, for å sinke vår vekst og ta ut tropper. Lenge før IAP-en har gått ut. Dette mener jeg er langt unna hva dere kaller "fair" og burde fint kategoriseres som "skittent" spill. Jeg tviler sterkt på at dere hadde vært så glade om vi hadde stacket spillere inni dere. Men heldigvis for dere så har ikke vi nådd det nivået.

En annen pussig ting er hva understammen deres påstår på profilen til stammen: Kvalitet framfor Kvantitet. Vet ikke om det er ironisk men dere er vel klar over at dere er 33 medlemmer totalt i TOBY/OSO og vi kun er 24 (TB/AB). Men hvis dette med at dere nå er allierte med YOLO er sant, så kan vi legge på enda 18 medlemmer og få 51.

Det begynner virkelig å se ut som dere har lyst til å vinne fortest og enklest mulig, alt handler om å vinne for dere. Ikke å faktisk spille spillet. Ganske sikker på at TRIBAL WARS handler om at stammer skal krige, ikke syte og klage på forumet. Gøy med litt drama, men finnes grenser å mye dumt folk kan gjøre og finne grunner til å klage på. Må jo tåle litt. Er ikke ulovlig å merge og alliere seg, men når man påstår man vil ha en "fair" krig. Så burde man kanskje holde seg til det. Sier ikke at vi er mye bedre, vi har våre feil vi også. Men vi vil heller krige, ikke drive å slenge ord på hverandre og syte med en gang de andre gjør noe man ikke liker.

Det med Coller og Razor er en sak som må fikses, vet ikke hva dere kom fram til. Men håper begge parter er fornøyde. Adlingsgrense krangling, klaging på andre ledere og alt annet som har av lite betydning er bare tull. Ser dere også hele tiden mister respekt for hverandre. Jeg som så vidt kjenner noen av dere, har heldigvis ikke noe respekt for dere å miste. Ikke at jeg hadde brukt det til noe hard-hiting sluttargument, men heller brukt det til å påpeke hvor dumt det egentlig er...
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Wow, jeg trodde det ikke var lov å legge ut samtaler på forumet her, men du kunne da i alle fall lagt ut noe av det du sa da. Syntes uansett at det man skriver personlig er ment personlig. Det betyr ikke at jeg angrer på den meldingen. Syntes den rett og slett beskriver situasjonen ganske bra.

Vi kjører på som deg:)

Nr 1:
Må si meg utrolig skuffet over hvordan du har håndtert denne situasjonen på vegne av stammen din. Og det å gå til "angrep" på meg gir deg ikke akkurat noe mer respekt. Angående aktiviteten min som du mener har vært helt fraværende, så vet jeg ikke hvor du har det fra? Har faktisk ikke sett en eneste melding fra deg der du spør om å snakke med meg på noen som helst måte. Så hvor kommer dette fra? Skal sies at jeg har hatt mye å gjøre irl til tider, men det har vel alle i ny og ne? Og da skal det sies at jeg er sjeleglad for at Iver og Razor har hatt mulighet til å bidra for å holde stammen oppe å gå. Og for de som ønsker bevis på hvem den virkelige Toby er, så skal dere få det også(en av flere grunner for at jeg har mistet respekten for deg):

Poenget med at du ikke deltar, er at Iver og Razor altid tar initiativ til å snakke om problemer, så da henvender jeg meg ofc tilbake til dem når jeg ønsker å ta opp ting. Vi snakket om å ha med deg i samtalen, men da fikk jeg beskjed om at du aldri var på skype eller ble med på sånne samtaler, så hvorfor skal jeg da snakke med deg om ting. Poenget her er ikke at du ikke gidder å snakke med oss, men du lager egne avtaler som bare du vet om, og respekterer ikke de avtalene resten av ledelsen din lager. Du var ikke med å tegne den første adlingsavtalen, men den nekter du ikke for at eksisterer, så hvorfor er det et problem nå? Du fikk beskjed av både meg og stammen din at du skulle slutte med de adlingene, men neste dag adler du 5 nye byer. Det er veldig respektløst ovenfor meg og din egen stamme.

Ja, du fant en veldig fin melding der fra meg, men jeg mener da at personlige meldinger bør holdes unna forumet. Ja folkens, jeg kan være aggresiv og "toxic" i pm når jeg blir irritert, men prøver å holde det unna forumet her siden jeg er klar over at noen har problemer med det og jeg er ikke en veldig fan av det heller. Skal ikke legge skjul på det, det er den jeg er.

Nr 2:

Har faktisk aldri sett noe bilde av denne "grensen" din. Og da mener jeg aldri. Så det skal du faktisk ikke legge på meg. Ja, har hørt dere diskuterte dette, men trodde det kun var "cheeky" adlinger som det var snakk om(og da tenker jeg sånn som speedy gjorde). Når det gjelder adlingene til Speedy og Razor så kan du vel virkelig ikke mene at de er likestilte? Razor sin adling er jo en naturlig adling for å styrke fronten, mens Speedy sin er jo ikke i nærheten av deres egne byer. Vet ikke helt hva du tenker her, men må da kunne se dette fra flere sider?

Den byen Speedy adlet var jo 6 felter diagonalt unna dere, så din logikk med at dine byer på 5 felter ikke diagonalt er jo litt contradiction. Razor sin adling var jo på en by som vi hadde avtalt på pm at han ikke skulle adle... Begge sider var da litt usikre på hva som gjaldt om adlingsgrensene. Vi snakket om det og bestemte oss for å beholde de gamle grensene. Dette fikk du beskjed om fra Razor/Iver osm var klar over at du hadde reservert de byene og de ba deg vente.

Nr 3:

Ikke hele sannheten som kommer frem her Toby.. Jeg sa klart og tydelig til deg at jeg ikke mente adlingene mine var ille, pga jeg ikke har fått noe kart av dere om hvor grensen skulle gå. Og når du da sender speidere på meg, mens vi har IAP, så må jeg jo ta det som en krigserklæring..? Du må jo da forstå at jeg ikke ønsker å gi fra meg byene til dere da? Sa til og med til deg at jeg skulle overholde IAP`en, men forventet at du ikke sendte mer på meg før IAP`en gikk ut. Så hvor du får fra at jeg erklærte krig må du nesten svare på? Å nei, du kan ikke hindre meg i å adle gråbyer som alle på(og utenfor) denne verdenen kan se er helt innafor.

Poenget med speiderangrepene var å skjekke om du ahdde stacket byene i og med at jeg mente at jeg burde få readle byene, og Razor/Iver sa ikke noe i mot det. Du hadde jo tross alt fått beskjed om dette fra før av. Teit å miste nukes på dette, så bedre bare å speide først.

Nr 4:

Vet ikke om dette kom litt feil fram, men det jeg iallfall mente Toby var følgende: Forventer at jeg får beskjed når dere har et problem/utfordring som gjelder meg og fronten min. Og da synes jeg dere kan ta det opp med med istedenfor å klage til alt og alle UNNTATT meg, for det gjør ikke situasjonen mye bedre. Hadde faktisk gjort ting så utrolig mye enklere.

Ehm, vi snakket jo litt om dette Keiser, men du nektet jo bare for å ha gjort noe feil.... Ba deg også snakke med Iver/Razor om avtalen vi lagde, men de gjorde jo ingen forskjell. Enten så gir du totalt faen i avtalene våre, ellers så gir dere alle totalt faen i avtalene. Har jo vært umulig å snakke med dere på skype også. Dere sier at det skal bli konsekvenser, men så slutter dere åsare så jeg får en monolog om saken. Hadde du bar adlet de 3 første, så hadde dette ikke vært en stor sak, men du adlet 5 til etter at jeg fortalte deg om avtalen, og Iver/Razor fortalte deg om det...

Nr 5:

Hvis du skal sutre så mye over noen få adlinger av gråbyer(som ikke ligger noe særlig nært dere heller), så må du finne deg et annet spill å spille. Kan ikke på noen som helst måte se at de er ille i forhold til Speedy sin adling, og da mener jeg du ikke har noen grunn til å fyre deg opp på måten du gjør. Det handler ikke om at jeg ikke bryr meg om IAP`en eller dere i Toby, men rett og slett at jeg faktisk ikke mener du har rett i det du sier. Det å legge halve sannheten på offentlig forum er heller ikke rett vei å gå. Men la meg si deg en ting Toby; vi alle ønsker en fair og artig krig, men kritikken din er ikke i nærheten av fortjent, og det virker ikke som du klarer å se situasjonen fra flere sider. Håper du kan få opp øynene snart.

Barb adlingene mine er heller ikke med på å gjøre krigen noe annerledes så la oss heller avgjøre dette på slagmarka. La oss se hvem som blir først rimma av meg og deg:cool:

Gidder ikke å snakke om Speedy sin adling igjen. Har ikke mer å komme med, men du kan jo bare fylle ut alt jeg "skjuler". Jeg prøvde på pm (ja var litt agressiv) og på skype, men dere har bare sluttet å svare begge steder. Flaks for meg at dere faktisk svarer her da.

Vil bare påpeke at Speedy ikke er den eneste fra deres side som har gjort hva dere kaller en "cheeky" adling. ulabrand fra OSO (understammen til TOBY) adla også en by rett bak meg. Langt unna deres område. Heldigvis for oss så ble den adlet, men ingen av oss (snakker mest for meg selv) hadde klaget på dette, verken in-game eller på forum. Var veldig snodig må jeg legge til. Cords: 536|514

Vil også gjerne si noen kjappe ord om denne "fair" krigen alle har lyst på. For virker som det er et skuespill fra deres side (TOBY/OSO). Vi i Korea gikk ut av en allianse med dere og joinet Yahoo (nå TB) for å gjøre krigen mer jevn og mer spennende. Var litt misfornøyd når jeg hørte vi hadde en to ukers IAP med dere. Noe som vi aldri burde ha hatt. Dere tjener mye mer på denne IAP-en, enn hva vi gjør. I tillegg så har dere alliert dere med enda en topstamme (YOLO). Eller iallfall så prøver dere å fremstå som dere har. Dere stacker og deffer YOLO spillere inni oss, for å sinke vår vekst og ta ut tropper. Lenge før IAP-en har gått ut. Dette mener jeg er langt unna hva dere kaller "fair" og burde fint kategoriseres som "skittent" spill. Jeg tviler sterkt på at dere hadde vært så glade om vi hadde stacket spillere inni dere. Men heldigvis for dere så har ikke vi nådd det nivået.

En annen pussig ting er hva understammen deres påstår på profilen til stammen: Kvalitet framfor Kvantitet. Vet ikke om det er ironisk men dere er vel klar over at dere er 33 medlemmer totalt i TOBY/OSO og vi kun er 24 (TB/AB). Men hvis dette med at dere nå er allierte med YOLO er sant, så kan vi legge på enda 18 medlemmer og få 51.

Det begynner virkelig å se ut som dere har lyst til å vinne fortest og enklest mulig, alt handler om å vinne for dere. Ikke å faktisk spille spillet. Ganske sikker på at TRIBAL WARS handler om at stammer skal krige, ikke syte og klage på forumet. Gøy med litt drama, men finnes grenser å mye dumt folk kan gjøre og finne grunner til å klage på. Må jo tåle litt. Er ikke ulovlig å merge og alliere seg, men når man påstår man vil ha en "fair" krig. Så burde man kanskje holde seg til det. Sier ikke at vi er mye bedre, vi har våre feil vi også. Men vi vil heller krige, ikke drive å slenge ord på hverandre og syte med en gang de andre gjør noe man ikke liker.

Det med Coller og Razor er en sak som må fikses, vet ikke hva dere kom fram til. Men håper begge parter er fornøyde. Adlingsgrense krangling, klaging på andre ledere og alt annet som har av lite betydning er bare tull. Ser dere også hele tiden mister respekt for hverandre. Jeg som så vidt kjenner noen av dere, har heldigvis ikke noe respekt for dere å miste. Ikke at jeg hadde brukt det til noe hard-hiting sluttargument, men heller brukt det til å påpeke hvor dumt det egentlig er...

Gode poenger Vetle. Aner ikke hva Ula adlet, og har ikke hørt noe om det heller. Når det kommer til argumentet om at vi ikke ønsker denne "fair" krigen, så blir jeg litt skuffet. Vi foreslo 3-4 dager fred så dere fikk mulighet til å rokere deffet på plass. Dette fikk jeg beskjed om at var alt for kort tid, og dere krevde 4 uker fred... Vi strakk oss ganske langt og sa 2 uker var det lengste vi ville gå med på, og dere godtok det ganske kjapt. Ingen her hos oss ønsket så lenge, det var deres ønske. Jeg hadde håpet at dere ikke ville bruke de to ukene til å adle dere rundt oss og utnytte spillets regler, men der tok jeg vist feil.

Det med at vi er flere medlemmer er rett og slett fordi vi har med flere "dårligere" spillere. Dere består jo nesten bare av "elite" spillere, men vi prøver nå å ha med noen litt "dårligere" som kan lære masse og forhåpentligvis blir en "elite" spiller snart. Ser jo nesten bare kjente fjes hos dere. Det som står hos OSO er bare en liten spøk, men beklager hvis du mener det ikke passer.

Tw er nå et spill, og alle her er her for å ha det gøy, så syntes vi burde klare å holde avtaler vi lager og ikke bare gjøre som vi vil når vi ikke er i krig. Før det er krig kan vi i alle fall respektere de avtalene vi har så man kan ta det litt med ro uten å hele tiden være redd for at den andre siden skal finne på noe tull. Under krig er helt klart en annen sak da.

Dette ble langt gitt. Kvalitet slår kvantitet, og det har blitt bevist mange ganger. Vil tro det ikke er veldig feil å si at dere generelt har bedre og mer erfarne spillere enn oss, så tror det skal bli ganske jevnt i krigen og vi skal gi lat vi har. Kan vi ikke bare prøve å holde avtalene våre frem til Onsdag, og så kan vi heller da gå tilbake til å hate koselig på hverandre da.
 

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Fakta er at det er 2 dager igjen til onsdag og begge sider har adlinger som motsatt part mener ikke er innafor. Ser dere rekrutterte johnern også no men det får bare være:p. Blitt mye styr og shit over en relativt liten sak, så synes vi heller kan kose oss med spillet <3 Nok hate for en stund;)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Kan vi ikke bare prøve å holde avtalene våre frem til Onsdag, og så kan vi heller da gå tilbake til å hate koselig på hverandre da.

Blir vanskelig, men skal prøve så godt jeg klarer iallfall. Vi skal jo tross alt ha det gøy, så er ikke før etter onsdag ting begynner å bli interessant. Kanskje grunnen til alle disse problemene bare er at folk er ivrig til å krige og IAP-en bygger negativ spenning mellom stammene. hfhf ;)
 
Sist redigert:

Brakeguy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Alle kunne lett tatt den, er bare latterlig hvor slapt .no har blitt når en så dårlig spiller vinner DR.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Alle kunne lett tatt den, er bare latterlig hvor slapt .no har blitt når en så dårlig spiller vinner DR.
Du må være ganske god som kan kalle andre søppel. Ser du liker å bruke ordet ganske ofte. Forventer stort av deg utover, blir spennende å se hvor Pickle Rick havner også. Jeg har stor tro på at han kan komme langt og bidra stort for vår side.
 
Topp