Faktabørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Har dere noen gang kjent følelsen at du føler du sitter på den største og bratteste bergodalbanen, men samtidig føler du frykter for livet ditt? Kiler liksom sykt i magen, men er samtidig hakke redd liksom. Litt vanskelig å forklare, men sater på folk skjønner hva jeg mener, hvertfall litt. uansett, det er sånn jeg og flere i stammen vår har det nå! Fyfaen som det kiler ass, Og kun for 1 inc! Veit ikke helt om det er meg det er noe galt med eller om det bare er at toby ikke gjør så mye, men uansett hva det er så føles det litt dielig og å kjenne den følelsen. lenge siden sist nå :D
Credz til Benis for å ta ansvar her og faktisk gjøre noe i denne krigen. Selv om det er ganske obvius det er fake da, men likevel. SPENNENDE SAKER ASS.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Vakttårn ødelegger litt faksa føler jeg. Er ikke noe spennende å få incs her:( man ser jo bare om det er the real deal lenge før de treffer:/ Dere er ikke akkurat så flinke til å fake heller. Keiser sender noen speidere hver natt, men ikke stort mer en det:(
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Vakttårn ødelegger litt faksa føler jeg. Er ikke noe spennende å få incs her:( man ser jo bare om det er the real deal lenge før de treffer:/ Dere er ikke akkurat så flinke til å fake heller. Keiser sender noen speidere hver natt, men ikke stort mer en det:(

Kanskje ikke noe stort med det nei, men mye større enn hva dere gjør da :p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hæææ? Kan man se om det er nuke eller fake? Jeg stacker opp mot alle inc jeg får jeg. faen ass, at jeg ikke skjønte de fargekodene før nå. derfor det er ulik farge ja...
 
Topp