Faktabørsen

karsk

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Dory bruker iallefall troppene sine, noe som klart og tydelig vises på OD-rangen :)
 

big shaq

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg skjønner ikke hva han der dory driver med, er han seriøs med meg?

Jeg skal starte opp på v33 for å vise dere hvordan det gjøres.
 

Jeg fant Dory

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Hahaha, hva skjer her?

Fakta er at det skjer så lite på v33 at jeg blir "hengt ut" så fort et par nukes dør. Vel, keep it on, synes det er litt artig å lese hvert fall :)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Skal ikke klage! Supert at noen har lyst å bruke offet sitt, eneste vi syns er litt moro er nukes med under 200 rams på en stacka by, men for all del, bare å fortsette :D
 

Jeg fant Dory

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Lite visste jeg at alle byene hans skulle være så stacked som de var. Nå i etterkant skjønner jeg jo hvorfor han har fått så mye støtte, da han har vært deres svake ledd i krigen:p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Søren, nå er vi "Doomed"... Pickle, hvorfor kan du ikke være vårt sterke lett i stedet? :(
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Grei start på dagen dette :p

a51cdbbcd1a8527fa964b7e9766516a9.png
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kollaps fra TOby sin side. 15 byer mistet på morgenkvisten. Dagens Støttespiller nesten på størrelse med dagens forsvarer, som tyder på veldig laber aktivitet fra galla sin side. i tillegg er det drept mer tropper i angrep enn i forsvar. Veldig vellykket aksjon fra TB sin side som nådde 40% av antall spillerbyer, mens toby går på smell etter smell.

Morgenen kjapt oppsummert.
 

Jeg fant Dory

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Fakta er at Lucky Luck er den beste internadleren/gråbyadleren av oss alle. Enda bedre enn kompisene hans på Jaggy :D
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Yo dory, dykk e 2 på kontoen, eg har spelt solo i 9 mnd, skulle likt å sjå deg og gjere det :*

Uansett, flott å være best i noke sant? Tar det eg kan få
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Meget troverdig kilde du er da :D:D Får vel gi mesteparten av credza til Keiser den runden her, men litt ris til Coller, for det var ganske dårlig av han og la oss adle så mye av han...
 

Jeg fant Dory

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Virkelig voksent av dere å prøve og sende inn spioner på kontoen min. Tenkte dere kanskje ville vinne på en clean måte nå som det først har startet så godt for dere. Tydeligvis ikke.

Og av alle folk, så sender dere Pickle Rick til å være spion, som ikke engang klarte å holde seg i livet. Hvor dum tror dere jeg er?
 
Topp