Faktabørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Lol, det verste er at han ikke søkte som spion, men seriøst :D Litt synd du ikke sa ja, han sitter på mye info og ferdigheter, men fikk overtalt han til å la det være heldigvis ;)

Og btw, Pickle holdt seg i live, bare utrolig dere ikke adla mer av han ettersom han var 100% off
 

Jeg fant Dory

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Vel, i følge keiser bekreftet han at dere prøvde å få inn en spion på kontoen. Mulig det var ren løgn, men jeg har mine tvil.
Og om det Pickle Rick sier faktisk er sant, må jeg nesten gratulere dere med å ha klart og skjelle en spiller ut av deres egen stamme.

Og btw, Pickle holdt seg i live, bare utrolig dere ikke adla mer av han ettersom han var 100% off

Utrolig at han ikke klarte å adle en dritt, spør du meg :p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
[QUOTE="Og om det Pickle Rick sier faktisk er sant, må jeg nesten gratulere dere med å ha klart og skjelle en spiller ut av deres egen stamme. [/QUOTE]

Pickle valgte å bli innadlet. Hvorfor skal ikke jeg ta her, men det var et valg han tok ene og alene til tross for at stammen ønsket å ha han her, så det med at vi skjelte en spiller ut av egen stammen kan du bare ta med tilbake dit det kom fra.

Fakta er at dere ikke ser hele bildet, men skyter ut med påstander i hytt og pine. Godt mulig fordi dere ikke vet om hele sammenhengen, men nå er det blitt forklart for dere så da satser jeg på du skjønner ihvertfall litt mer av situasjonen ;)
 

Jeg fant Dory

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Nei, du har rett i det. Jeg vet og skjønner ikke hele sammenhengen. Jeg føler dog det er mye usagt i denne saken jeg gjerne skulle visst. Føler eller ikke at dere er så uskyldige som du vil frem til :p
 

Pickle Rick

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du har min skype du kan kontakte meg der så skjønner virkelig ikke hvorfor du kommer med så idiotiske påstander.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Har vært en liten trend siden verden startet, det å prøve å putte oss i et dårligere lyst. De elsker å beskylde oss for skittent spill, bare for at folk skal heie på de. Uansett om vi prøver å spille så clean som mulig. Er dere som i nyere tider har prøvd å få over, eller prøvd å overtalt folk til å bytte side. Hørte også at en av dere tok en liten tit in på en venn sin konto som er på vår side, mens han var på butikken. Men vi lager ikke no big deal over det, så selv om du/dere ønsker at vi skal gjøre skittene ting. Så betyr ikke det at det er sant.

Her er fakta: Vi trenger IKKE spion for å slå dere!
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Har vært en liten trend siden verden startet, det å prøve å putte oss i et dårligere lyst. De elsker å beskylde oss for skittent spill, bare for at folk skal heie på de. Uansett om vi prøver å spille så clean som mulig. Er dere som i nyere tider har prøvd å få over, eller prøvd å overtalt folk til å bytte side. Hørte også at en av dere tok en liten tit in på en venn sin konto som er på vår side, mens han var på butikken. Men vi lager ikke no big deal over det, så selv om du/dere ønsker at vi skal gjøre skittene ting. Så betyr ikke det at det er sant.

Her er fakta: Vi trenger IKKE spion for å slå dere!

Det er vel jeg som er anklaget her, og jeg spiller ikke i toby lenger. I tillegg så vil jeg påstå at jeg ikke er så skyldig i forumsaken, fordi jeg faktisk sa ifra hva jeg hadde sett. Det at jeg sa ifra førte til at jeg fikk hate og at dere kunne omorganisere aksjon.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Det er vel jeg som er anklaget her, og jeg spiller ikke i toby lenger. I tillegg så vil jeg påstå at jeg ikke er så skyldig i forumsaken, fordi jeg faktisk sa ifra hva jeg hadde sett. Det at jeg sa ifra førte til at jeg fikk hate og at dere kunne omorganisere aksjon.

Vi driter i om du sa ifra, at du i utgangspunktet var inne på en annen sin konto uten tillatelse er skammelig. Forventer bedre av spillere som skal kjempe i toppen. I tillegg så omorganiserte vi ikke shit og likevel knuste dere den aksjonen.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Og det med sidebytte var vel egentlig mer smalltalk! :D

"Smalltalk" er alltid starten på å overbevise noen om å bytte side, det vet jeg ganske godt selv. Ingen spør rett ut, først må man føle man kan stole på den person og sakte dra han over til din side/synspunkt. Om du hadde bare spurt rett ut om en ville joine dere, hadde du følt deg trygg på at han faktisk kommer over? Eller om han ikke bare gjør som coller på v31, tar en liten "tur" innom.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Joda, du kan tenke på det slik, men når jeg som forlot stammen i desember og kun har hatt småjobber som kv siste måneden så er det vel antageligvis kun smalltalk mtp at jeg verken har rettigheter til å invitere andre eller meg selv inn i stammen!
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
"Smalltalk" er alltid starten på å overbevise noen om å bytte side, det vet jeg ganske godt selv. Ingen spør rett ut, først må man føle man kan stole på den person og sakte dra han over til din side/synspunkt. Om du hadde bare spurt rett ut om en ville joine dere, hadde du følt deg trygg på at han faktisk kommer over? Eller om han ikke bare gjør som coller på v31, tar en liten "tur" innom.

Vi hadde jo ganske fin smalltalk på v30, hadde vi ikkje? <3
 
Topp