mrzhalt
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 175
Han fikk endelig viljen sin John
Måtte bare finne en måte å gjøre det på for å få BERM til å se ut som de store stygge ulvene
Det kan Camilla og Helen svare på.
Han fikk endelig viljen sin John
Måtte bare finne en måte å gjøre det på for å få BERM til å se ut som de store stygge ulvene
Det er det ja. men de er så nærsynte at de ikke klarte å se noen annen utvei.Vet ikke om jeg ville kalt det mesterhjernen i dette tilfellet. Var jo mange enklere måter å løse situasjonen på
Fakta er at:
"Dag 1: ja
Dag 2: nei
Dag 3: Njæ, kanskje?
Dag 4: DUSTER!
Dag 5: ja"
Nei nå må du kunne svare for deg selv da! Trenger ikke mamma og storesøster for å gjøre det ?
Skjønte ikke denne. kan du opplyse mer?
Rundt grøten og rundt grøten Simen.
Den stygge sannheten er, enten du vil innrømme det eller ikke. Hvis ikke du får viljen din, så er hele verden gal.
Jeg har ikke fucket opp noen ting, jeg har hjulpet dere hele veien, reddet flere av deres medlemmer (-ST).
Sittet kontovakt og snipet, på natten osv for dere. Deffet dere osv.
Men i det øyeblikket Simen ikke fikk viljen sin, så var verden gal og det var krig. Er forresten en gjenganger på v34 mtp deg Simen.
Hva fikk vi igjen? Høyt blodtrykk og vi har blitt verdensmestere i å svelge kameler
Hun trykket send, men kan ha vært deg som skrev den
be Inno lage en verden uten PP, er 100% sikker på at de knuser dere i bakken allikavel
Dere sa jo selv at dere var søsterstammen vår, skal en søsterstamme ha en allianse med fienden vår? blir rart detta. sånn sister fucks brother opplegg detta haha