Faktabørsen

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Igjen, hvorfor brøyt dere ikke IApen med de når de hadde brytet den med oss allerede :) da hadde vi kanskje ikke tenkt tanken på å ha tilbake litt deff hvis dere hadde lagt noe press på dem.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Btw

"
9954_thumb
mrzhalt i dag klokken 20:32
"Eneste grunnen til at Johnern ikke blir adlet ned er at - Berm trenger kontoen og troppene. Han er en arrogant massiv pikk uten respekt for andre." - Berm 2018 "

å sende slike meldinger viser bare hva slags personer dere er. Sikkert bare dere som ser på meg som en pikk fordi dere ikke tenker lengre en 1 sekund i fremtiden.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Btw

"
9954_thumb
mrzhalt i dag klokken 20:32
"Eneste grunnen til at Johnern ikke blir adlet ned er at - Berm trenger kontoen og troppene. Han er en arrogant massiv pikk uten respekt for andre." - Berm 2018 "

å sende slike meldinger viser bare hva slags personer dere er. Sikkert bare dere som ser på meg som en pikk fordi dere ikke tenker lengre en 1 sekund i fremtiden.

Det qoute kommer fra din stamme. ikke meg. Viktig å påpeke det Johnern :)

Syns du er en liten dritt jeg, ikke mer, ikke mindre.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
En liten dritt som er bedre spiller en deg? hvor blir det av seierene dine? Eller spiller du aldri for å vinne? Eller er det din utrolige personlighet som gjør at alle tilslutt går imot deg?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Og ja Simen er en tikkende bombe det ser dere på uttalelsene :)

Ikke første gang Simen heller velger å gi ultimatum og ville ha makt om å kaste ut folk fra stammer, 2 av 2 ganger har stammene nektet. Lurer på når noe lignende skjer igjen om noen sier eller gjør noe feil mot han :)
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Gir det et par uker toppen jeg så skal de plutselig ha Don Jon ( eksempel ) kastet ut fordi han gjorde noe de ikke likte :D
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
En liten dritt som er bedre spiller en deg? hvor blir det av seierene dine? Eller spiller du aldri for å vinne? Eller er det din utrolige personlighet som gjør at alle tilslutt går imot deg?

Sjekk opp seierene mine før du uttaler deg. litt mer grundig. :) Jeg har 3 seiere sist jeg sjekket.

Jeg la ikke ut den qoute på off forum, fordi jeg syns det hadde vært respektløst ovenfor deg å personen som skrev det. Så klarer du å legge den ut selv. Hvorfor gjør du det John? Du roter fælt nå John. ta deg litt luft. Hele poenget mitt var at du burde ta deg sammen før du blir adlet opp av egen stamme.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Og ja Simen er en tikkende bombe det ser dere på uttalelsene :)

Ikke første gang Simen heller velger å gi ultimatum og ville ha makt om å kaste ut folk fra stammer, 2 av 2 ganger har stammene nektet. Lurer på når noe lignende skjer igjen om noen sier eller gjør noe feil mot han :)

Jeg har ikke kommet med ultimatum til Berm, det var Helèn og Camilla. jeg ga bare forslag.

tik tok tik tok :) Dette beviser jo at dere gir blanke i forholdet med ST :D Som igjen beviser, det jeg har sagt hele tiden om deg, Håkon. Takk for at du gjør det klart for alle andre.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Du kom med ultimatumet ang å kicke john, hvis du nekter, kan vi fort komme med en bekreftelse.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Du kom med ultimatumet ang å kicke john, hvis du nekter, kan vi fort komme med en bekreftelse.

Helèn som sendte meldingen, jeg hadde trekt meg som leder i -ST- på dette punktet. De spurte hva jeg hadde gjort. Jeg sa gå inn som understamme i BERM. Men de ville ikke ha deg som leder å rette seg etter deg. Så da kom ultimatumet fra de. Så sa jeg sleng på at berm adler opp Johnern, så får du se hvor mye Håkon bryr seg om lille dritt stammen ST.

Var det klart nok for deg Håkon?
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
er vel bare rettferdig at han bryr seg mer om sin egen stamme en alliansen vi hadde.

Koselig å se at dere refererer til dere selv som lille dritt stammen " ST " Alltids koselig å se ordene man bruker bli tatt i bruk:p
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Helèn som sendte meldingen, jeg hadde trekt meg som leder i -ST- på dette punktet. De spurte hva jeg hadde gjort. Jeg sa gå inn som understamme i BERM. Men de ville ikke ha deg som leder å rette seg etter deg. Så da kom ultimatumet fra de. Så sa jeg sleng på at berm adler opp Johnern, så får du se hvor mye Håkon bryr seg om lille dritt stammen ST.

Var det klart nok for deg Håkon?

Dette stemmer delvis, men er ikke helt sant. Ja jeg sendte meldingen, ja jeg var skikkelig irritert pga det med deffet, men det med John var det du som forlangte at skulle være med. Men siden jeg sendte meldingen så er det vel uansett mitt ansvar.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Så Simen prøver å virke uskyldig i detta mens han egentlig er mester hjernen? :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Han fikk endelig viljen sin John :)

Måtte bare finne en måte å gjøre det på for å få BERM til å se ut som de store stygge ulvene :)
 
Topp