Faktabørsen

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Nei nå må du kunne svare for deg selv da! Trenger ikke mamma og storesøster for å gjøre det ?

Fakta:
- Storesøster og Mamma ville gå imot dere etter oppførselen til Johnern
- Når du begynte å snakke med Mamma på facebook ble hun bare mer irritert å ba deg svare på PM, du fortsette å gå rundt grøten. "å hva skjer i verden, jeg la meg klokke 9 i går." Det eneste du gjorde var at Helèn ville bare gå enda mer mot deg & Berm
- Trekke deffet som Stian kom med kontrabeskjed til at vi har bryti IAP med glede. Viser jo at støtte opp Berm var vist mer viktig for dere enn å støtte opp oss, dere tror vel dere er mer utsatt enn det vi er eller?
- Da gikk det opp et lys for Helèn om hva slags spiller du er Håkon.
- Vi har som nevnt tidligere, spilt på deres premisser. Dere klaget over allianse med CUP, dere klaget over våre diplomatiske forhold. dere klaget over hvor vi adlet oss.


Er så virkelig så rart at Helèn og Storesøster har lyst til å spille mot dere? Jeg er ikke mesterhjernen bak noe. Dette fucka dere opp helt fint selv.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Dere sa jo selv at dere var søsterstammen vår, skal en søsterstamme ha en allianse med fienden vår? blir rart detta. sånn sister fucks brother opplegg detta haha
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Rundt grøten og rundt grøten Simen.

Den stygge sannheten er, enten du vil innrømme det eller ikke. Hvis ikke du får viljen din, så er hele verden gal.

Jeg har ikke fucket opp noen ting, jeg har hjulpet dere hele veien, reddet flere av deres medlemmer (-ST).
Sittet kontovakt og snipet, på natten osv for dere. Deffet dere osv.

Men i det øyeblikket Simen ikke fikk viljen sin, så var verden gal og det var krig. Er forresten en gjenganger på v34 mtp deg Simen.

Hva fikk vi igjen? Høyt blodtrykk og vi har blitt verdensmestere i å svelge kameler :)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Så ja. Jeg har ønsket å gå imot den forbanna pp horinga dere for MANGE uker siden. Men Mamma var imot. Hun har sagt hele veien hun går ut av kontoen, om jeg bryter alliansen. Hun er fortsatt på kontoen. HUN sendte melding. ikke JEG.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Rundt grøten og rundt grøten Simen.

Den stygge sannheten er, enten du vil innrømme det eller ikke. Hvis ikke du får viljen din, så er hele verden gal.

Jeg har ikke fucket opp noen ting, jeg har hjulpet dere hele veien, reddet flere av deres medlemmer (-ST).
Sittet kontovakt og snipet, på natten osv for dere. Deffet dere osv.

Men i det øyeblikket Simen ikke fikk viljen sin, så var verden gal og det var krig. Er forresten en gjenganger på v34 mtp deg Simen.

Hva fikk vi igjen? Høyt blodtrykk og vi har blitt verdensmestere i å svelge kameler :)


Stygge sannheten Håkon, er at du ikke tør å spille uten massivt pp bruk. ræva allianser, å massivt overkjør. fordi du ikke har baller ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Der fant du et argument for å klage, pp hore ditt pp hore datt. Dette er et spill, det sier du også hver dag.

PP kan vi tjene på markedet, det sies verden etter verden.

Hun har forlatt den kontoen flere ganger nesten pga din oppførsel, det skjønner jeg godt. Kan ikke være lett å ha med deg å gjøre, åja jeg vet at det ikke er lett :)
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
be Inno lage en verden uten PP, er 100% sikker på at de knuser dere i bakken allikavel
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Dere sa jo selv at dere var søsterstammen vår, skal en søsterstamme ha en allianse med fienden vår? blir rart detta. sånn sister fucks brother opplegg detta haha

Jeg kan informere deg om at -ST- ikke hadde noen allianse med oss før etter deres var brutt opp
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Er vi ikke i "krig" mot alle dere da? Så vis meg hvilke baller du har da :) Kom til fronten å vis meg hvor dårlige vi er :(
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Simen på 3 uker tror jeg dere faktisk ble angrepet 2-3 ganger? Og fortalte hele tiden at dere skulle adle cup, men alt dere reserverte var brune byer? Smalt alt dere hadde av off i veggen hos Robur? Hva med å sende nukes på de dere trenger støtte mot? Ta ut noe off slik dere gjorde mot INX?

Hadde mye respekt for ST i starten, dere knuste INX, men nå fortiden er dere en ballong som noen har sluppet luften ut av.
 
Topp