Faktabørsen

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Kan jo og legge til at det er morsomt at du går fra å sjelle ut alle andre på forum for å ta lett på allianser til å bryte en allianse fordi vi KANSKJE måtte trekke NOE av deffet, og denne 180 vendingen skjedde på, 3 dager?
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Bare følg med nå.

ST startet verdenen med allianse med Inx ( nåværende CUP ), de brøyt den og skaffet ally med oss, de tvang oss til å bryte den, de er nå i allianse med Svele, cup, :'(()) Neste er at de tvinger alle til å droppe alliansen de har nå også kommer de gråtende tilbake til storebror ( Berm )
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Dere i BERM er noen seriøse sutrekopper. vi i -ST- spilte for å tape. Så dere kunne vinne, men det var ikke bra nok. Dere har sutra hele veien i BERM. Det har jeg sagt hele veien. Håkon tørr ikke spille uten overkjør. Nå prøver han å splitte stammene å komme med masse dårlig pnp :oops:

Så må du klare å få dette inn i hodet ditt Håkon, jeg brøyt ikke noen avtale. Mamma sendte brevet. Storesøster var enig i det Mamma skrev, jeg var enig. Hun sendte det. Du klarte ikke det ultimatumet fordi du har et ego på størrelse med de massive greiene til Johnern. ;)

Så ble dere svært aktive på forumet i kveld, redd nå som dere ikke har fullstendig overkjør?:eek::eek::eek:
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
huffa meg.. dere spiller for å tape men allikavel krever dere veldig mye deff når dere ikke klarer å gjøre noe engang :(
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vi har popcorn klubb, har du ikke fått det med deg? Derfor vi er aktive ikveld?

Jeg har heller ikke prøvd å kontakte noen stammer mtp noe samarbeid mot dere.

Du som har alliert deg med alle "fiendene" dine over natten :D

Neida jeg kjemper aldri, jeg gir meg. Er redd for at du skal komme å ta meg mens jeg sover :(
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Bare følg med nå.

ST startet verdenen med allianse med Inx ( nåværende CUP ), de brøyt den og skaffet ally med oss, de tvang oss til å bryte den, de er nå i allianse med Svele, cup, :'(()) Neste er at de tvinger alle til å droppe alliansen de har nå også kommer de gråtende tilbake til storebror ( Berm )

Du roter fælt John.

1. Vi hadde aldri noen allianse med inX.
2. Siden vi aldri hadde noen allianse med inX så har vi heller ikke brutt den.
3. Vi ble forespurt av Håkon om ally og ikke motsatt.
4. Her skjønner jeg ikke noenting, vi tvang dere til å bryte den (hva er den?)
5. Her tror jeg du har fått noe riktig faktisk.
6. Hvorfor skulle vi få alle til å droppe allianser, og hvordan skulle vi klare det?
7. Var så latterlig at jeg ikke kommenterer noe utover dette.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Dere komme til å kreve så alt for mye av de andre at de komme til å innse at dere tar betalt mer en dere klarer å tjene og da går folk konkurs tilslutt. og da blir det å finne seg andre folk som vil sammarbeide med dere slik vi ikke vil lengre. og om et par dager/uker så skjer det samme med den alliansen dere har med Svele,Cup,:'(()) De kommer til å se at dere er for dyre i drift og ikke klarer å utrette noe uten alt for mye hjelp at de kommer til å droppe den ^^
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Dere som noen unger^_^ Dere er jo helt maniske over bruddet? Om dere ikke er så redde så hvorfor slenger dere så mye dritt:eek::D Typisk tegn på at dere er presset i et hjørne. :oops:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Dere som noen unger^_^ Dere er jo helt maniske over bruddet? Om dere ikke er så redde så hvorfor slenger dere så mye dritt:eek::D Typisk tegn på at dere er presset i et hjørne. :oops:

Nei vi fant bare ut at ikveld var det utrolig gøy å svare på alle de syke påstandene dine, for vi har som sagt en popcorn klubb.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
"Dere som noen unger^_^ " dagens :p er ikke vi som griner om mer deff hele tiden og sender et "ultimatum" når vi ikke får ting slik vi vill :(
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
"Dere som noen unger^_^ " dagens :p er ikke vi som griner om mer deff hele tiden og sender et "ultimatum" når vi ikke får ting slik vi vill :(

Johnern, Å kicke deg skjønte jeg ikke kom til å skje. Derfor jeg sa det. Trudde heller ikke Mamma kom til å sende melding før hun hadde gjort det. Men du er en liten dritt. btw
 
Topp