Faktabørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at Ship alliansen skulle/har starte(t) internadling av Benis uten hans samtykke og han er ikke fornøyd.

i tillegg til at kontovakten som har vært der siste døgnet har gjort en grusom jobb.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta er at Ship alliansen skulle/har starte(t) internadling av Benis uten hans samtykke og han er ikke fornøyd.

i tillegg til at kontovakten som har vært der siste døgnet har gjort en grusom jobb.

Høres riktig ut, mangler litt info bare. Han sa nå på skype at han ga opp, så satt han opp en heeelt forbanna ubrukelig kontovakt. Jeg syns dette gikk frem helt feil, å for fort. Svært få ledere som i det hele tatt ble informert om dette. Jeg spurte han om han ga opp siden han mistet masse byer uten å gi beskjed at han hadde incs.

Men jeg gir blanke. Sau1 får fikse opp i rotet sitt selv.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Om det stemmer at KV har fucka opp og at Benis tvangsinnadles må jeg sk at det er et noe merkelig trekk av dere, skal dere virkelig kaste bort det lille dere har av tropper på å adle Benis?!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tvangsinnadling gjennom kv. er forresten et regelbrudd så greit å være varsom med en slik oppførsel.
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Tvangsinnadling gjennom kv. er forresten et regelbrudd så greit å være varsom med en slik oppførsel.

Ikke lett å vite at det er kv på kontoen når han/hun svarer på pm og ikke gir beskjed om at det er kv. Bare gir beskjed om at byene gies bort gratis.

Full sympati med Benis her, og lurer på hva kv har tenkt med og undrer litt på hva ledelsen i Svele har gjort her.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Ryktes at benis sitt deff stod hos graffyz når alt gikk, ble deffet ikke trukket av egoistiske grunner...? o_O
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Egoistiske grunner kan det vel umulig være da han ikke har tatt noen byer selv
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ryktes at benis sitt deff stod hos graffyz når alt gikk, ble deffet ikke trukket av egoistiske grunner...? o_O

Spurt flere ganger om hvorfor han ikke spør om def. Nada svar. Så ser jeg han taper flere byer. Spurte om han ga seg, svarte ja. Da satt jeg opp claim liste. Sa at folk skulle vendte med å adle. La oss bare si tidligere en av cups gamle ledere ikke klarte å vente med å sende tog. Så kommer Benis tilbake fly forbanna å gir bort byene til -Coller (Takk Sau1, Graffyz og Smygende Pappeske.)


Egoistiske motiv.
Udugelig kontovakt. Tror det er fordi han sendte meg PM å lurte på.. om alle toppspillere + majorpain skulle lage en fellesstamme som jeg slo hardt ned på. Så kanskje han prøver å ødelegge for oss nå, å søke seg inn på et turist kontor.

Kjenner jeg blir sliten av ledelse som ikke gjør noe. Skal dere gjøre noe? Hallo? Gi ansvar til noen som gidder å gjøre noe. dere er faktisk helt useless. Dere har gjort mer for Berm enn alliansen siste dagne. Ta det til dere. makan.o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O


Graffyz jan. 12, 16:20
åssen går det der borte?


bare lurte på om du kunne tenke deg og lage en ny stamme med meg? blir da en stamme med alle de spillerene med mest poeng, fra alle stammene i alliansen + majorpain.

mrzhalt jan. 12, 16:24
Hvilken hensikt vil dette ha? Hva skjer med resten av spillerne ? Tror det viktigste er å samle 40 spillere ut ifra posisjon. Med et sentralstyre. Der alle forum er delt.

mrzhalt jan. 12, 16:32
Om du overbeviser meg om at din plan er bedre enn min, så er jeg med. Å vi er imot BERM? Det må være helt klart.

Graffyz jan. 12, 17:48
hehe, ser du laget en post på forumet nå.


men tenkte egt mest på at det rett og slett ser litt bedre ut om vi får samlet de med mest poeng i en stamme, vil vel da ha rundt 500-600k tipper jeg. får vi 2 spillere i ledelsen der, også få laget ett par understammer. vet at karsk og sau1 i hvertfall er villig til og ta seg av det.


så kan vi i samme slengen få kvittet oss med alt av daukjøtt som ikke er til noe nytte.

Graffyz jan. 12, 17:49
jeg føler i hvertfall at om ting bare fortsetter som det er nå, så vil ikke det funke

mrzhalt jan. 12, 18:30
Planen din er som et luftslott fikk jeg beskjed om.

mrzhalt jan. 12, 18:30
Jeg syns ikke det er en bra plan.

mrzhalt jan. 12, 18:31
Det daukjøttet, sender støtte rundt som bare f. Ta å tenk litt over det. Så gir det masse negativ moral for BERM.

Graffyz jan. 12, 18:32
å herregud for ett negativt menneske du er:joy: greit sorry for forslaget

mrzhalt jan. 12, 18:36
Unnskyld meg? Du som vil la spillere med mindre poeng i stikken. Kanskje jeg skal be ST trekke støtte å angripe deg. Kan du selv se hvordan det føles ;)

Graffyz jan. 12, 18:46
jeg sa vel at vi skulle lage ett par understammer? og kvitte oss med de som er mindre aktive? mente ikke at alle som har dårlig med poeng ikke skal få være med videre. tenkte som du skrev på forumet, at vi lager si 3 stammer da, med samme navn, er ikke sånn at de som har mest poeng MÅ være i samme stamme heller, var kun ett forslag.



er greit du ikke syntes det var noen god ide altså, men er måten du skriver på, du virker bare så jævlig aggressiv og lite hyggelig rett og slett, ikke bare mot meg, men mot andre og på forumet osv. du er ingen lett person å samarbeide med.


be ST gjøre hva faen du vil, så lenge det er bare dere så vil jeg klare meg helt fint:)

mrzhalt jan. 12, 18:47
mhm..

mrzhalt jan. 12, 18:47
Ta det med sau1. Jeg ønsker ikke være i denne stammen din.

Graffyz jan. 12, 18:48
neida, er helt greit det. sa ikke at jeg skulle lage noen stamme heller, var som sagt ett forslag til noe vi kunne ha gjort

mrzhalt jan. 12, 18:59
Hvilken av mld var aggressive og lite hyggelig? Etter at 2 stykker har lest gjennom meldingene kan vi ikke finne noe aggressivt med de, men om du føler deg støtt så er jo det beklagelig. Måten du la dette fram på var jo ikke særlig hyggelig heller, la oss ta de spillerne med mest poeng og slå sammen til en stamme da det ser bedre ut, og kvitte oss med daukjøttet...? om du mente det på en annen måte så var det i allefall lagt fram utrolig klønete. Ser som sagt ikke at noen av mld her er uhøflig eller aggressiv så det kan hende det er noe med måten du leser de på, eller at du ikke likte at noen var uenig med deg og var kritisk til forslaget.

Graffyz jan. 12, 19:13
haha, var ikke sånn det var ment i hvertfall, mente hovedsaklig de som var mindre aktive, så kunne vel kanskje sagt det i stedet for da.


neida, har ingen problem med at noen er uenig med meg eller er kritsik til forslaget jeg kom med. men er bare måten du skriver på, du virker bare så negativ og sutrete til det aller meste. og er ikke det du skriver til meg jeg sikter til, men det du skriver til andre og på forumet.

mrzhalt jan. 12, 19:15
Hvordan er det relevant for vår samtale? Jeez.

mrzhalt jan. 12, 19:33
Beklager at jeg blander meg inni denne kosesamtalen mellom deg og Simen, men nå synes jeg rett og slett at dette blir for dumt.

Du legger fram et forslag som ser lite gjennomtenkt ut og i tillegg ser ut til å være ment for å kvitte seg med småspillere, tanken bak er kun poeng. Mulig du mente det annerledes og ville ha understammer som du nevner etterpå, men når Simen da sier seg uenig i forslaget og legger fram at dette er å la småspillere som faktisk støtter alliansen med def, så går du rett i angreps posisjon og kaller ham lite og hyggelig og aggressiv?? Helt ærlig i denne tråden har det ikke blitt sendt en eneste uhøflig eller aggressiv mld fra Simen, jeg vil heller si at de kom motsatt vei. Når du så får spørsmål om hvilken mld som var lite hyggelig og aggressiv så drar du fram forumet, hvordan er det relevant for denne saken?
Jeg skal være den første til å innrømme at Simen kan ha en aggressiv stil, men i dette tilfellet er du ute på veldig tynn is. Du må tåle at folk er uenig med deg og påpeker feil og mangler i dine forslag uten å gå til angrep og kalle de aggressive og lite hyggelig, det er å kaste stein når man sitter i glasshus.

H

Graffyz jan. 13, 00:58
ja greit, kan være enig i at jeg kunne lagt fram forslaget på en noe bedre måte. men har sagt flere ganger nå, at det aldri var meningen og kvitte oss med de som ikke har allverdens med poeng, kun de som er mindre aktive, er ett par av dem i stammen her hvertfall, som verken er aktive eller har noe som helst med tropper.


har bare fått den oppfattningen at dere alltid har noe negativt og komme med, eller prøver og skape en diskusjon? ikke vet jeg, men er det inntrykket jeg har fått av dere så langt i hvertfall.


uansett, jeg er ikke ute etter og krangle med dere, så jeg har ikke noe mere og si hvertfall...


Denne meldingen har blitt videresendt av mrzhalt.
 
Topp