Faktabørsen

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Får vente å se da vet du :)

Og nå er det deres tur til å være underdogs, får se hvor lenge dere holder før dere begynner å klage ;)

Oh nvm

Vi har da enda ikke klaget på noe. Må være lov å si man er skuffa over NO PLZ for at de har merget/byttet side i krigen.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Fordi jeg simpeltent ikke liker han :D

Klarer ikkke holde meg saklig mer, dere tar jo enhver mulighet for å hoppe i halsen etter hverandre. Cancer forum
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Selvsagt, propaganda er jo det hele forumet handler om, dette er tribal WARS ikke tribal HUG :)

Du var en koselig person å snakke med på spillet når jeg var i China1, jeg sender deg en pm der, så kan vi snakke litt der? :) Fiender eller ei, jeg kan komme med noen tips bro :)

Anyway, fakta er at dette begynner å bli en morsom verden og ikke bare en kjedelig, mange endringer som skjer hele tiden, liker det :)

Men skal jeg være kynisk, så burde det skje enda mer på v35, det burde være en utbryterstamme fra no plz som enda er fornøyde med nato osv osv osv... Men det håper jo ikke jeg da jeg er nå på den vinnende siden :p Men er kos med litt frem å tilbake greier :)

-A
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Men skal jeg være kynisk, så burde det skje enda mer på v35, det burde være en utbryterstamme fra no plz som enda er fornøyde med nato osv osv osv... Men det håper jo ikke jeg da jeg er nå på den vinnende siden :p Men er kos med litt frem å tilbake greier :)

-A
Jeg viste ikke at det var noen vinnende side enda o_O
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Huff, kan ikke se for meg at du er godt likt irl. Og DET, er ett fakta

Dette baserer du på påstander fra meg om at du er dobbeltmoralsk? Jaja, jeg referer til tidligere melding om at det sannsynligvis er du som kommer i et dårlig lys av dine innlegg og ikke meg :D
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
hadde noe langt å fint å komme med, men å sitte å sloss på forum er meningsløst.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at king Bob er skuffa av NO PLZ.

Si ifra om noen vil ha gratis byer, for jeg personlig er lei av at alle skal gå bak ryggen til hverandre.

Ingen har gått bak ryggen på noen, de avsluttet en avtale med dere og fulgte alle reglene for det, inkludert å holde seg til IAP i den avtalte perioden etterpå, de har på intet tidspunkt hatt andre forpliktelser ovenfor dere, ergo har de ikke gått bak ryggen din

substantiv maskulin
det at forventningen ikke innfris, antiklimaks Filmen var en skuffelse.

jævlig
('jæːʋlɪ)

adjektiv
forferdelig, ekkel et jævlig vær
jævlig

fiendishly
adverb
brukt forsterkende skikkelig Oppgaven var jævlig vanskelig.

Vet ikke hvor du får det at King Bob syntes det er helt forjævlig, for er stor forskjell på forjævlig og skuffet.

Nesten som om hyperbole er et retorisk virkemiddel som kan brukes for å forsterke et budskap :eek:

Vi har da enda ikke klaget på noe. Må være lov å si man er skuffa over NO PLZ for at de har merget/byttet side i krigen.

Foreslår at du leser sitatet av King Bob litt lengre oppe i tråden her :rolleyes:
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Må være lov å si man er skuffa når sin allierte bytter side til fienden som vi opprinnelig hadde felles allianse mot og som vi kriget sammen mot.
Vil ikke påstå at når man sier man er skuffe over NO PLZ så er ikke det klaging. Er mer at man forteller om hvordan man føler.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Fakta er at eg er missnøgd med mergen, og synes ditta va det dårligste kortet No PLZ kunne ha spelt.

- Kua
 
Topp