Faktabørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Bobil daaaa, jeg som rimma en hel spiller i dag med deffnuket mitt, hvor er æren????
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
I løpet av neste uke tenker jeg. Ligger litt dårlig til atm, så trenger litt flere tropper
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vanskelig å kicke tidenes verste enehersker, hun ga riktignok rettigheter videre før hun forlot, men jeg har aldri sett på makan til manglende ferdigheter, aktivitet og solidaritet fra en "leder."
 

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Mrzhalt skrøyt veldig over hvor god freshaj var, da jeg prøvde meg på hun tidligere på denne verdenen! Gikk ikke så bra med litt mer press nå nei x)

Lord Anonymous
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Vanskelig å kicke tidenes verste enehersker, hun ga riktignok rettigheter videre før hun forlot, men jeg har aldri sett på makan til manglende ferdigheter, aktivitet og solidaritet fra en "leder."

Hu var vel ''tidenes verste enehersker'' siden hu ikke lot deg være enehersker regner jeg med?
Er jo typisk av deg.:rolleyes:
 

freshaj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Mrzhalt skrøyt veldig over hvor god freshaj var, da jeg prøvde meg på hun tidligere på denne verdenen! Gikk ikke så bra med litt mer press nå nei x)

Lord Anonymous

Tja, problemet var vel heller at tw og irl ikke går sammen. Kan ikke ha et liv når man spiller aktivt :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566

Min tilstedeværelse i stammen:

- Mrzhalt fisker etter meg gjennom meldinger, etter mye fisk får han napp og jeg går inn i stammen, jeg søkte meg ikke aktivt inn
- Ledelsen ber om en def. koordinator, jeg melder meg som en midlertidig løsning, dette resulterer i at jeg får tildelt baron rettigheter og statusen blir av lengre karakter.
- Ingen koordinerer noe særlig av aksjoner, Simen virker aktiv og du er aldri til stedet, jeg tar derfor å sjekker litt opp i det
- Du får kritikk av meg og andre for å ikke sette meg eller andre som kv når jeg og andre sier vi kan snipe og du mister byer, kl 15.00 midt i hverdagen.
- Du blir sur og furten på alle og enhver og setter konto på slett.

At dette får meg til å ville ønske å bli enehersker i en stamme jeg aldri søkte meg aktivt inn i, i en ledelse jeg ikke har aktivt rekruttert meg inn i får stå for din mening, ikke har du uttrykt noe i nærheten før og ikke har noen andre det heller. Du virker mest som en hormonell tenåring med denne påstanden.
 

freshaj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Min tilstedeværelse i stammen:

- Mrzhalt fisker etter meg gjennom meldinger, etter mye fisk får han napp og jeg går inn i stammen, jeg søkte meg ikke aktivt inn
- Ledelsen ber om en def. koordinator, jeg melder meg som en midlertidig løsning, dette resulterer i at jeg får tildelt baron rettigheter og statusen blir av lengre karakter.
- Ingen koordinerer noe særlig av aksjoner, Simen virker aktiv og du er aldri til stedet, jeg tar derfor å sjekker litt opp i det
- Du får kritikk av meg og andre for å ikke sette meg eller andre som kv når jeg og andre sier vi kan snipe og du mister byer, kl 15.00 midt i hverdagen.
- Du blir sur og furten på alle og enhver og setter konto på slett.

At dette får meg til å ville ønske å bli enehersker i en stamme jeg aldri søkte meg aktivt inn i, i en ledelse jeg ikke har aktivt rekruttert meg inn i får stå for din mening, ikke har du uttrykt noe i nærheten før og ikke har noen andre det heller. Du virker mest som en hormonell tenåring med denne påstanden.
Nå har det kun vørt du som har vært frekk og gått på personhets. Ikke jeg.
At folk vet åssen du oppfører deg, går jo igjen verden etter verden. Så kanskje greit å se litt på seg selv før man peker finger.

At jeg valgte å avslutte spillet hsr overhodet ingenting med deg å gjøre. Beklager, men så lite betyr din stemme.
Det har heller med ting som skjedde i det virkelige liv. Så sorry makk.

Og i forhold til ledelsen, siden du velger å ta det fullstendig åpent og ikke privat. Så ble jrg presset til å være noe jeg hverken ikke ville være eller hadde forutsentinger for. Jeg har ikke peil på leder, og du var ganske kjapp med å ta over ledelsesrollen og overkjøre resten. Og det er fakta.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
giphy.gif
 
Topp